در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

سرویس و تعمیر پکیج دیواری با بهترین قیمت در ۱۴۰۱

سرویس و تعمیر پکیج دیواری با بهترین قیمت در 1401

آگهی رایگان

تیم فنی مهندسی اوستا پکیج با بیش از 12 سال تجربه در تعمیر پکیج های دیواری و تعویض قطعات این دستگاهها دارد. ما از ابزارها ، تجهیزات ، آموزش ها و فناوری های لازم برای تعمیر پکیج دیواری و سرویس دهی به همه مدل های این دستگاهها برخوردار هستیم.

برای دریافت خدمات نصب و تعمیرات پکیج دیواری از طریق شماره تماس 02144060120 یا 09123865748 با ما در ارتباط باشید.

تکنسین های آموزش دیده و ماهر اوستا پکیج با تمرکز بر رضایت مشتری به موقع در محل حاضر می شوند ، سیسم پکیج شما را با دقت بررسی و عیب یابی می کنند و آن را به مانند روز اول تعویض قطعات و در صورت نیاز جایگزینی و نصب و یا تعمیر پکیج می کنند. هزینه تعمیرات پکیج دیواری بر اساس نرخ مصوب و ثابت اتحادیه اخذ می شود.
ضمانت می کنیم که پس از انجام کار ، پکیج شما در بالاترین بازده کار می کند. متخصصان تعمیر تمام مدل های پکیج از جمله تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ، بوتان ، آریستون ، لورچ و دیگر برندهای ایرانی و خارجی را آموزش دیده اند و خدمات با کیفیت و قابل اطمینان را به شما ارائه می دهند. اگر به نصب یا تعمیر پکیج نیاز دارید ، با ما تماس بگیرید و یا در وبسایت ما به نشانی ما درخواستتان را تبت کنید تا با شما تماس بگیریم.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار