در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

درب اتاقی ضد اب

درب اتاقی ضد اب

آگهی رایگان

درب داخلی ساختمانی شرکت (کیمیا درب) دارای مدل های متنوع و زیادی می باشند که با رنگ های پلی استری و پوشش های رنگی متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به سایز کوچک درب های سرویس و حمام در ساختمان سازی های جدید و امکان آبریز بر روی درب حمام و سرویس و مستر، استفاده از درب ضد آب ABS می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

درب ضد آب ABS علاوه بر ضد آب بودن رویه ، کنار درب که به اصلاح قابلمه درب گفته می شود نیز به وسیله رویه ضد آب ABS رزین کاری می شود. در حقیقت درب ضد آب ABS از تمام طرف بصورت لایه نفوذناپذیر تبدیل می شود. درب ضد آب ABS کاملا قابل شستشو و مقاوم به هر گونه نفوذ رطوبت می باشد.

انتخاب درب چوبی اتاق مناسب که دارای کیفیت بالا باشد و همرنگ با رنگ خانه و اتاق ها باشد، می تواند زیبایی خانه شما را دو چندان کند. درب اتاق باید محکم و توپر باشد، تا هم دارای عمر زیاد و هم محافظ خانه شما باشد. شرکت کیمیا درب با اراثه بالاترین کیفیت اماده خدمت رسانی به شما مشریان عزیزمی باشد .

شماره تماس: کلید سبز بالا

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار