در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

قند قهوه ای ( پخش محصولات ارگانیک در گیلان)

قند قهوه ای ( پخش محصولات ارگانیک در گیلان)

آگهی رایگان

فروشگاه مجازی حامیان سلامت گیلان با مدیریت محمد عاشوری
تامین و عرضه محصولات بدون قند و رژیمی و ارگانیک

قنده قهوه ای که شما در ادامه با توضیحات آن بیشتر آشنا میشوید یکی از محصولات که مجموعه ما تامین میکند و عرضه عمده و جزیی دارد.



یکی از فرآورده های پر مصرف شکر قهوه ای، قند قهوه ای است که تقریبا همه خواص آن را داراست. به‌طور کلی شکر از نیشکر و چغندر تهیه می‌شود. البته برای تهیه قند و شکر قهوه ای باید از نیشکر یا نسبت 80 به 20 نیشکر و چغندر استفاده کرد. برای تهیه شکر باید عصاره نیشکر را استخراج کنند. این مایع شیرین حاوی 96 درصد ساکاروز و املاح معدنی است و به نوعی منبع کربوهیدرات محسوب می‌شود. عصاره نیشکر بعد از فیلتر شدن و شستشو با آب داغ، شکر خام تولید می‌شود. پس تا اینجا مشخص شد که عصاره نیشکر مقداری املاح معدنی دارد، این املاح در قند و شکر قهوه ای هم موجود است.
از خواص شگفت‌انگیز این خوراکی می‌توان به بهبود گردش خون، افزایش انرژی روزانه‌ی بدن، مقابله‌ با عفونت‌های رحم، کمک به کاهش وزن، جلوگیری از نفخ، درمان مشکلات آسمی، تقویت رشد مو، تنظیم رطوبت پوست، درمان زخم‌ها و جراحت‌ها و ضدعفونی کردن پوست، بالا بردن تولید سلول‌های خونی، آسان کردن روند هضم غذا و بهبود وضعیت سیستم گوارشی می باشد.

حامیان سلامت گیلان تامین کننده و عرضه کننده محصولات ارگانیک در استان گیلان آماده همکاری با فروشگاههای سراسر استان و همچنین کشور عزیزمان میباشد.
برای دریافت لیست محصولات و کاتالوگهای ما میتوانید با در تماس باشید

فروشگاه مجازی حامیان سلامت گیلان ( عاشوری شاپ )

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار