در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

مشاوره راه اندازی و مدیریت فود کورت

مشاوره راه اندازی و مدیریت فود کورت

آگهی رایگان

سلام و درود به همه شماعزیزان
پست امروزمون درباره راه اندازی فود کورت هست.
-فود کورت مجموعه ایی از فست فودها و رستوران هایی است که یک سالن پذیرایی مشترک دارند. دور تا دور یک فضای خاص(اکثرمراکز خرید)، تعداد زیادی مراکز تهیه غذا وجود دارد که هرکسی با توجه به ذائقه خود غذایی را تهیه کرده و در محل فود کورت آن را میل می کند. این مراکز غذا عموما فست فودی هستند. ( در واقع فود کورت تهیه غذا در یک مکان و سرو آن در مکان دیگر می باشد)
-فودکورت همیشه یکی از سودآورترین مشاغل بوده است. بسیاری از سرمایه گذاران در صنایع غذایی به دنبال افتتاح فودکورت و راه اندازی کافه رستوران چنین مکان هایی هستند. زیرا در مقایسه با شعبه های مستقل فست فود و رستوران، سود بیشتری دارند. از آنجایی که مشتریان بیشتری به این مکان‌ها هجوم می‌آورند، انتظار کسب درآمد بیشتر کاملاً منطقی است.

-مراحل راه اندازی فوت کورت از ابتدا تا افتتاح شامل :

   ✔ تدوین طرح کسب و کار
    ✔انتخاب مکان مناسب برای راه اندازی فودکورت
    ✔برآورد مالی برای افتتاح فودکورت
   ✔ بازاریابی و تبلیغات اصولی
    ✔اخذ مجوزهای لازم

-راه اندازی فودکورت یکی از آن فعالیت‌هایی است که بحران‌های متعددی را به همراه دارد و عبور از این چالش ها برای افراد و شرکت هایی که تجربه ای در این زمینه ندارند بسیار سخت و دشوار است و می تواند منجر به شکست شود، برای جلوگیری از این اتفاق و افتتاح موفقیت آمیز آن، باید مراحل راه اندازی فودکورت را بدانید.

-شرکت تخصصی شاهزاده حمزه به همه شما عزیزانی که قصد سرمایه گذاری در زمینه راه اندازی فودکورت دارید کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین را در این زمینه اجرا کنید.
باماهمراه باشید... .

⚜اعتمادشماسرمایه ماست⚜

#شرکت_تخصصی_شاهزاده_حمزه

مدیریت: ابوالفضل شاهزاده حمزه
(دکترای مدیریت اجرایی DBA)

مشاوره و تماس:
????09152017274
????09105503001


#ابوالفضل_شاهزاده_حمزه
#تجهیز_راه_اندازی_رستوران_هتل_تالار_فست_فود  #تجهیزات #هتلداری #کسب_و_کار  #مدیریت_کسب_و_کار  #مدیریت #هتلداری_ایران  #تالار  #هتل #رستوران  #کافی_شاپ #فست_فود  #تجهیزات_آشپزخانه  #تجهیزات_هتل #کترینگ #رستوران #رستورانگردی #رستوران_سنتی #راه_اندازی_رستوران #راه_اندازی_رستوران_ازصفرتاصد #تجهیزات_رستوران #تجهیزات_رستوران_فست_فود_کافی_شاپ_هتل_تالار_آشپزخانه_های_صنعتی #منوی_رستوران #رستوران_فرنگی #غذاهای_فرنگی #رستوران_ایتالیایی  #تجهیز_راه_اندازی_فود_کودت #فودکورت

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار