در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

پارچه کرپ دیاموند 320 گرم-پارچه کرپ دیاموند

پارچه کرپ دیاموند 320 گرم-پارچه کرپ دیاموند

آگهی رایگان

پارچه کرپ دیاموند 320 گرم-فروش پارچه کرپ دیاموند ((قیمت و کیفیت مناسب))- فروش انواع پارچه کرپ با کیفیت بسیار مرغوب

مشخصات پارچه کرپ دیاموند در پارچه حامد به شرح زیر میباشد.

ویژگی های اصلی

کاربرد: شلوار، پیراهن، کت، وست

عرض پارچه: 150 سانتی متر

درجه بندی: A

کشور تولید کننده: کره

رنگ: انواع رنگ، زرد نارنجی، قرمز نارنجی، زرد خردلی،نارنجی پرتقالی،یاسی تیره. آبی بنفش،سیاه،مشکی سورمه ای،کرم شیری، طوسی کرم،سبز ماشی،صورتی قرمز،مشکی سیر، مشکی روشن، آبی سیر، زرشکی روشن، پوست پیازی روشن، صورتی یاسی

کرپ یک ابریشم، پشم یا یک پارچه صنعتی است که ظاهر برآمده و حاوی خطوط و چروک هایی در بعضی از قسمت هاست. کلمه کرپ از یک کلمه فرانسوی گرفته شده است. به معنای کوچک، نازک و پنکیکی می باشد. معمولاً انواع سبک و متوسط دارد. و در هر وزنی موجود است. پارچه کرپ برای دوخت لباس ها، پیراهن ها، کت شلوارها، بلوزها و غیره استفاده می شود. که همچنین در دکور خانه مثل پرده، بالش و غیره نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
کرپ می تواند از انواع پارچه ها از جمله پارچه های طبیعی مثل ابریشم خام. نخ یا پشم و پارچه های صنعتی مثل پلی استر و ریون تولید شود. همه پارچه های کرپ ظاهر منحصر به فرد خودشان را دارند. انواع مختلفی از روش ها برای تولید این پارچه ها هم وجود دارد. که روی ظاهرشان تأثیرگذار است. مواد مورد کاربرد در این پارچه با روش های به کارگیری شده، باعث ایجاد یک بافت زیبا در آنها می شود.
پارچه حامد (بخشایش)

با سالها تجربه ارزشمند در عرضه انواع پارچه متنوع ایرانی و خارجی در طرح ها و رنگ های مختلف و از نوع مرغوب با کیفیت بصورت عمده و خرده فروشی و با شرایط فروش آنلاین و حضوری توانسته است، رضایتمندی مشتریان خویش را همواره فراهم آورد.
مشتری گرامی از اینکه پارچه فروشی حامد را برای خرید کالای مورد نیاز خویش (پارچه مرغوب و با کیفیت و قیمت مناسب) انتخاب می نمایید. از شما سپاسگزاریم.

ارتباط باما
09228274569
09228274569 :واتس آپ

parcheh.hamed@gmail.com : ایمیل

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار