در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

خدمات سیستمهای خبری و هشدار دهنده

خدمات سیستمهای خبری و هشدار دهنده

آگهی رایگان
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : فروشی
  •  phone
  • info@bornabonyan.com
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
  •    ایران تهران
  • 29 بازدید
  • تــهران ، اتوبان اشرفی اصفهانی ، خیابان مخبری ، پلاک ۲۲ واحد ۱۹

امروزه استفاده از سیستم‌های هشدار دهنده به عنوان یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای حفظ امنیت منزل یا محل کار افراد در نظر گرفته شده‌ است.

این سیستم‌ها همچنین قابلیت نصب دارند و می‌توان آن‌ها را در خانه، درب، و پنجره متصل کرد و‌این سیستم‌ها ورود افراد غیرمجاز را در کسری از ثانیه شناسایی و به کاربران اطلاع می‌دهند. علاوه بر این امروزه استفاده از سیستم‌های هشدار دهنده حریق و سیستم‌های هشدار دهنده آتش سوزی به عنوان یک کار مهم و ضروری به شمار می‌رود.
همچنین سیستم هشدار دهنده با قابلیت اتصال به تلفن‌های همراه و گزارشات کامل عبور و مرور را به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. سیستم‌های هشدار دهنده امنیتی در قسمت ورودی ساختمان، درب، پنجره و دیوار‌ها قرار می‌گیرد تا با استفاده از سنسور‌های هوشمند تعبیه شده، هرگونه ورود و خروج افراد مترقبه و دسترسی به منزل یا محل کار شما در کمترین زمان شناسایی شود.
ما نیز در این مقاله سعی داریم به بررسی سیستم هشدار دهنده و انواع این سیستم‌ها مانند سیستم هشدار حریق و سیستم هشدار دهنده آتش سوزی را مورد بررسی قرار دهیم. اگر قصد خرید یک سیستم‌های هشدار دهنده را دارید مقاله زیر را از دست ندهید.
سیستم‌های هشدار‌ دهنده امنیتی چیست؟
به صورت کلی سیستم‌های هشدار دهنده امنیتی هوشمند شامل یک زنگ و آلارم است که برای محافظت کامل از امنیت خانه و محل کار، کار می‌کنند. برای حفظ امنیت خانه و محل کار استفاده از سیستم‌های هشدار دهنده امنیتی و سیستم‌های هشدار دهنده الزامی است. این سیستم‌ها روی درب ورودی، پنجره و نرده‌های اطراف منزل استفاده می‌شوند و در صورت ورود افراد غیرمجاز و یا ثبت هرگونه حرکت غیر مجاز اطلاع می‌دهند.
علاوه بر این انتخاب سیستم‌ هشدار‌ دهنده به شما کمک می‌کند تا با انتخاب یک دستگیره الکترونیکی و نصب آن روی درب منزل می‌توانید از سیستم هشدار هوشمند بسیار دقیق بهره‌مند شوید. اگر سیستم‌های هشدار‌ دهنده امنیتی به تلفن همراه شما متصل باشد، می‌توانید گزارشات امنیتی ساختمان و محل‌کارتان را به صورت ۲۴ ساعته دریافت کنید.


سیستم‌ هشدار‌ هوشمند شامل چه مواردی است؟
پنل سیستم امنیتی هشدار که به عنوان pcu شناخته می‌شود و در واقع در ضبط برنامه‌ها و نگهداری کل سیستم‌ها نقش دارد
سیستم هشدار حرکت که شامل سنسور‌هایی برای ثبت و شناسایی هرگونه ورود غیر مجاز در کمترین زمان است.
دستگاه هشدار که یکی دیگر از اجزای مهم سیستم هشدار‌ دهنده است. و برای زنگ خطر و به صدا درآمدن آژیر ورود افراد غیرمجاز کاربرد دارد.
سیستم‌های هشدار‌ دهنده حریق چیست؟
یکی دیگر از انواع سیستم هشدار‌ دهنده، سیستم‌ هشدار‌ دهنده آتش سوزی و حریق است. سیستم اعلام حریق و سیستم‌های هشدار‌ دهنده قابل برنامه‌ریزی، از مجموعه‌هایی از آشکارسازی آتش و دستگاه‌های متصل به پنل کنترل مرکزی تشکیل شده است. هر دستگاه مجهز به سیستم هشدار‌ حریق قادر به شناسایی دقیق محل وقوع آتش‌سوزی است. این سیستم‌های هشدار دهنده حریق قادر به شناسایی محل حادثه هستند.
مزایای سیستم هشدار‌ دهنده آتش سوزی:
● محل دقیق آتش سوزی را مشخص می‌کند.
● احتمال هشدار‌های دروغین را کاهش می‌دهد و این هشدار‌ها را بهتر مدیریت می‌کند.
● هزینه سیم‌کشی سیستم‌های هشدار دهنده و سیستم هشدار حریق ارزان تر است.
● با بررسی صحت آشکارساز، امکان توانایی نظارت بر یکپارچگی سیستم هشدار دهنده آتش سوزی وجود دارد.
● سیستم اعلام حریق را می‌توانیم برنامه‌ریزی و پیکربندی کنیم.

نکات مهم هنگام خرید سیستم‌های هشدار دهنده حریق:
سیستم‌ هشدار حریق باید دزدگیری متناسب با خانه و محل کار داشته باشد تا دقیق و به‌موقع هشدار دهد. همچنین سیستم هشدار دهنده آتش سوزی باید در محل مناسبی نصب شود و بهتر است علاوه بر سیستم هشدار حریق از سایر وسایل امنیتی مانند دوربین‌های مداربسته و قفل‌های دیجیتال استفاده کنید.
سخن آخر:
انتخاب سیستم‌ هشدار حریق از مهم‌ترین کار‌ها است که باید برای ایجاد امنیت بیشتر از این سیستم‌های هشدار دهنده آتش سوزی استفاده کرد. ما در مقاله سعی داشتیم سیستم‌های هشدار دهنده و سیستم هشدار حریق را مورد بررسی قرار دهیم. امیدواریم مطالب مفید واقع شده باشد.
شرکت پیشگامان برنابنیان

ایمیل : info@bornabonyan.com
آدرس: تــهران ، اتوبان اشرفی اصفهانی ، خیابان مخبری ، پلاک ۲۲ واحد ۱۹
تلفن : 02144441008
پشتیبانی : 09301192540

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار