در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال رایگان و کاربردی

آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال رایگان و کاربردی

آگهی رایگان
  •  phone
  • moghadamsalimifarhad@gmail.com
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
  •    ایران تهران
  • 40 بازدید
  • تهران

آموزش سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال با توجه به سودهای زیادی که از سرمایه‌گذاری در این حوزه بدست می‌آید باعث شده که میل به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال در بین مردم بسیار افزایش پیدا کند.

برای اینکه بتوانیم سرمایه‌گذاری درست و اصولی در حوزه ارزهای دیجیتال داشته باشیم نیاز است که آموزش اصولی در زمینه سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال داشته باشیم. مدرسه تخصصی کریپتو فرهاد مقدم سلیمی آموزش سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال را به صورت رایگان و با کیفیت بسیار عالی در قالب فایلهای صوتی و تصویری در اختیار علاقمندان به این حوزه قرار داده است. آموزش سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال دید شما را نسبت به روش‌های سرمایه‌گذاری و ابزارهای آن در ارزهای دیجیتال باز می‌کند.

آقای فرهاد مقدم سلیمی با تجربه‌ای که در نتیجه مطالعات فراوان و ترجمه کتاب های تخصصی در این خصوص بدست آورده است به صورت حرفه‌ای در این حوزه فعالیت می‌نماید. و حاصل تجربیات و دانش خود را در قالب فایل های صوتی و تصویری به صورت رایگان به نام آموزش سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال در سایت مدرسه کریپتو قرار داده است.

برای استفاده از آموزشهای بسیار مفید و کاربردی مدرسه کریپتو فرهاد مقدم سلیمی به سایت مدرسه کریپتو مراجعه کنید و آموزش سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال را به صورت رایگان دریافت کنید.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار