در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

خرید و قیمت روتختی

خرید و قیمت روتختی

آگهی رایگان
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : فروشی
  •  phone
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
  •    ایران تهران
  • 20 بازدید
  • تهران، خیابان ولیعصر، پایین تر از پارک ساعی، جنب پمپ بنزین، برج سرو ساعی، طبقه اول تجاری

یکی از مهم‌ترین اجزای اتاق خواب، تخت خواب است و زیبایی یک تخت خواب بستگی به روتختی و طرح و جنس پارچه روتختی دارد. پس برای داشتن یک دکوراسیون زیبا در اتاق خوابتان و همچنین سلامت پوست و موی شما، حتماً از بهترین پارچه برای روتختی مناسب استفاده کنید.

قیمت پارچه روتختی به اندازه، نوع کاربری، برند تولید‌کننده، جنس و کیفیت دوخت بستگی دارد؛ برای مثال قیمت پارچه روتختی رنگ ثابت نسبت به پارچه‌هایی که بعد از شستشو تغییر رنگ می‌دهند، قیمت بالاتری دارند. یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در قیمت پارچه‌ها عوامل بازار مانند عرضه و تقاضا، افزایش هزینه‌های تولید، تغییرات نرخ ارز می‌باشد.

خرید پارچه روتختی
برای خرید پارچه روتختی اتاق خوابتان می‌توانید انواع پارچه های روتختی را بررسی کنید. روش‌های خرید پارچه زیاد است، اما خرید از خود تولید کننده اعتبار بیشتری دارد. خرید از تولید کننده باعث می‌شود که مشتریان بتوانند با حذف واسطه ها، پارچه مدنظر خود را با قیمت کمتر و ضمانت اصالت کالا خرید کنند و تمامی اجناس را به‌راحتی مشاهده و مقایسه نمایند.

خرید پارچه روتختی از فروشگاه نساج بایا به راحتی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید پارچه روتختی جدید در طرح و رنگ‌های مختلف با کیفیت عالی برای دکوراسیون اتاق بچه‌گانه یا خودتان استفاده کنید. برای استعلام قیمت، مشخصات و اطلاعات هر یک از پارچه‌ها می‌توانید با ما تماس بگیرید و برای داشتن یک خرید عالی و مطمئن می‌توانید از تیم پشتیبانی ما در صورت نیاز کمک بگیرید.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار