در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

پروتز دندان با بهترین قیمت

پروتز دندان با بهترین قیمت

آگهی رایگان
  •  phone
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
  •    ایران تهران
  • 17 بازدید
  • اتوبان مدرس شمال، خیابان دستگردی (ظفر)، پلاك 262، طبقه 4، واحد 10

دندان ها به دلایل متفاوتی مانند پوسیدگی و آسیب دیدگی می توانند بیفتند و یا شکل طبیعی خود را از دست بدهند. کار پروتز دندان جایگزینی و ترمیم دندان های افتاده و یا تغییر شکل یافته است. چیزی که مهم است جایگزین کردن دندان های از دست رفته است. در دندانپزشکی تخصصی با انواع پروتز های دندانی میتوان به راحتی جای خالی دندان را پر کرد.
 

خانم دکتر مهناز ارشد با ارائه خدمات دندانپزشکی زیبایی، اصلاح خط لبخند، لمینیت های سرامیکی، ونیرهای کامپوزیتی، ترمیم های دندانی، پروتزها و روکش های دندانی، ایمپلنت های دندانی، بلیچینگ و سفیدکردن دندانها، پروتزهای صورتی و مگزیلوفیشیال شامل گوش و بینی و چشم و صورتی، پروتزهای متحرک شامل پروتز کامل و پارسیل، درمان مشکلات و بیماریهای دیسک و مفصل فکی و ساخت نایت گارد و درمان مشکلات خواب، خروپف و پروتزهای مخصوص جهت درمان Sleep Apnea و ... با مناسب ترین قیمت به شما در داشتن لبخندی زیبا کمک می کند.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار