در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

پر استیک اسید

پر استیک اسید

آگهی رایگان

کاربردهای اسید پراستیک چیست؟
اسید پراستیک عمدتا در صنایع غذایی استفاده می شود ، جایی که به عنوان پاک کننده و ضد عفونی کننده کاربرد دارد. از اوایل دهه 1950، اسیداستیک برای از بین بردن باکتری ها و قارچ ها از میوه و سبزیجات استفاده می شد.

همچنین از این ماده برای ضد عفونی کردن آب بازیافتی برای شستشوی مواد غذایی استفاده می شد. امروزه از اسید پراستیک برای ضد عفونی کننده لوازم پزشکی و در صنایع خمیر استفاده می شود. این ماده را می توان در طول تصفیه آب به عنوان ضد عفونی کننده و برای ضدعفونی کردن با آب استفاده کرد.
ضد عفونی کننده پراستیک اسید چگونه کار می کند؟
اسید پراستیک به عنوان یک ضد عفونی کننده غشاء سلولهای خارجی میکروارگانیسم ها را اکسیده می کند. مکانیسم اکسیداسیون از انتقال الکترون تشکیل شده است. هنگامی که از اکسیدان قوی تری استفاده می شود، الکترون ها خیلی سریعتر به میکروارگانیسم منتقل می شوند و باعث می شوند میکروارگانیسم به سرعت غیرفعال شود.
جهت خرید با شماره 09192725563 سرکار خانم پهلوان زاده تماس بگیرید.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار