در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

آموزشگاه کامپیوتر تهرانسر

آموزشگاه کامپیوتر تهرانسر

آگهی رایگان
  •  phone
  • maryamsamadi7@yahoo.com
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
  •    ایران تهران
  • 799 بازدید
  • تهران، تهرانسر، چهارراه صدف، خیابان 32عبداله طربی پلاک 54 واحد 1

آموزشگاه کامپیوتر پویاگران با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیش از ده سال سابقه آموزشی در محیطی آرام و پویا دوره های آموزش کامپیوتر، حسابداری، گرافیک، طراحی وب سایت، آموزش ICDl، آموزش فتوشاپ ، آموزش کورل ،آموزش تایپ، اموزش 3DMAX و .. را برگزار می کند.

تاکنون این افتخار را داشته است که دانشجویان زیادی را به بازار کار ایران معرفی نماید.

اگر شما هم تمایل دارید یک آموزش حرفه ای، تخصصی و ویژه بازار کار در دنیای نرمافزار های کامپیوتر و حسابداری ببینید، با ما تماس بگیرید.

شما با گذراندن دوره ها و دریافت مدرک معتبر، می توانید به سادگی وارد بازار کار شوید.

ما همواره و حتی سال ها پس از پایان دوره دانشجویانمان، در کنار آنها هستیم و راهنمایی های لازم را به صورت رایگان انجام خواهیم داد.
ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی در کلیه رشته ها و کلیه مقاطع, انجام تایپ و ترجمه تخصصی, طراحی وب سایت, برگزاری دوره های آموزشی کلیه دورس و نرم افزارهای کامپیوتر ورشته حسابداری, آموزش بهینه سازی وب سایت, انجام پروژه های رشته گرافیک، پایان نامه ارشد و دکتری و ... فراهم می نماید.
در ضمن از اساتید و فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تکمیلی در کلیه رشته ها و در تمامی زمینه ها دعوت به همکاری می نماییم علاقمندان می توانند رزومه خود را برای ما ارسال نمایند.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار