در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

نمایندگی اصلی فوتک تایوان در کشور

نمایندگی اصلی فوتک تایوان در کشور

آگهی رایگان

الکترو سرو از سال ۱۳۷۳ درلاله زار به فعالیت خود در زمینه واردات و تامین قطعات صنعتی و مواد شیمیایی آغاز نمود و در ابتدا تجهیزات الکتریک والکترونیک و مکانیک را از کشور ترکیه و از سال ۱۳۷۸ تاکنون از کلیه کشورهای دنیا نموده است.

 در راستای اهداف وارداتی و جلوگیری از تحریم های وضع شده بر علیه کشور ‍‍اقدام به ثبت شرکت سهامی خاص با توان عملکرد تجاری بر روی کلیه اقلام تجاری در دبی از کشور امارات متحده عربی در سال ۱۳۸۱ نمود که تاکنون در زمینه اخذ نمایندگی شرکتهای متعدد و تامین قطعات برای تولید کنندگان و کارخانجات کشورمان فعال بوده و می باشد.

الکتروسرو نمایندگی محصولات اتوماسیون صنعتی از شرکت FOTEK تایوان، اینورترهای AC از شرکت HOLIP دانفوس چین، زنجیرهای انتقال انرژی JFLO هنگ کنگ، سیستم های توزین CAS کره، هدهای مغناطیسی Belgium از بلژیک، فن های آکسیال تایوانی MISHINA را داشته و در مراکز استانهای کشور اعم از تبریز- اصفهان- قزوین- مشهد ...... دارای نمایندگی پخش و فروش می باشد.


 

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار