در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

انواع پایه و پارچه های بادنما

انواع پایه و پارچه های بادنما

آگهی رایگان

شرکت ایمن تجارت سالیان تولید کننده انواع بادنماهای صنعتی و فرودگاهی
تولید بادنما و پایه بادنما در سایز و اندازه های مختلف

بادنمای پارچه‌ای به منظور رؤیت ظاهری جهت وزش باد و سرعت نسبی آن در فرودگاه‌ها و کارخانجات شیمیایی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع آدة محیط زیست و دیگر موارد ضروری مورد استفاده قرار می گیرد.
سبد بادنمای تولیدی این شرکت از جنس استیل یا آهنی با رنگ استاتیک و پارچه آن از جنس مخصوص و مقاوم در برابر عوامل جوی و بویژه اشعه ماورای‌بنفش ساخته می شود. ساختمان بدنه بادنمای ساخت این شرکت به گونه‌ای است که امکان چرخش آن به سمت باد را به راحتی فراهم می کند.
رنگ پارچه بادنمای تولیدی این شرکت قرمز و سفید، نارنجی و سفید ، آبی و سفید و یا به رنگ استاندارد مورد نظر متقاضی و سفارش دهنده تولید می شود.
ضد اشعه ماورای بنفش و uv
مقاوم در برابر نور خورشید
تولید کننده انواع بادنما ( مورد نیاز جهت اخذ گواهینامه های بین المللی .... )
تولید بادنما و پایه بادنما در قطرهای 40 و 50 و 80 و 90 و سفارش سایزهای بزرگتر
بادنما فرودگاهی. بادنما پارچه ای. جوراب بادنما. کیسه بادنما. پایه بادنما آهنی. پایه بادنما گالوانیزه. پایه بادنما استیل. پایه بادنما چراغدار. پایه بادنما استیل 304. پایه بادنما استیل 316

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار