در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

ساندویچ پانل آریا بارون مشهد

ساندویچ پانل آریا بارون مشهد

آگهی رایگان

آریــا بــارون تــوس تولید کننده فرآورده های نوین ساختمانی

ساخت و ساز ساختمان با ساندویچ پانل در ساخت و سازها بسیار رایج شده است. و توسعه ساندویچ پانل نیز توسط طیف گسترده ای از سازمان ها در حال پیشرفت است. پایبندی به استفاده عرفی فعلی فقط دشوار می شود.
اگر پرونده های متریال معماری مربوط به چند دهه پیش را با ادبیات فعلی مقایسه کنید ، افزایش سریع تعداد اجزای ساندویچ از هر نوع را مشاهده خواهید کرد. با این حال ، حتی تعریف "ساختار ساندویچ" که برای ساندویچ پانل اعمال می شود ، هنوز هم آسان نیست. ارگان های رسمی بخش ساخت و ساز در مورد تعریف زیر اجماع ارائه می دهند.

ساختمان ساندویچ
"این سازه ای است که شامل ترکیبی از مواد جایگزین ، متفاوت ، ساده یا ترکیبی است که با هدف استفاده از مزایای ساختاری هر یک با هم مونتاژ و محکم ثابت می شوند.
این بهترین تعریف ممکن از تمام تعاریف دیگر است. در هر صورت این اصطلاح به این معنی است که قطعات تشکیل دهنده ساندویچ پانل ، همانطور که در ساختمان ها استفاده می شود ، به نوعی به یکدیگر متصل می شوند تا عملکرد واحدی را برای محیطی که در آن قرار دارند فراهم کنند.

ساندویچ پانل ها می توانند با دیوار پرده ای متفاوت باشند ، که می تواند واحدها را محدود کند. ساندویچ پانل می تواند یک دیوار پرده ای باشد ، اما نمی توان آن را فقط دیوار پرده ای نامید. ساندویچ پانل اگر دیوار پرده ای باشد ممکن است باشد یا نباشد.
اگرچه ایده ساخت ساندویچ سازه ای کاملاً جدید نیست ، اما فقط در دهه های اخیر ساندویچ پانل ها کاربرد بسیار گسترده ای در ساختمان ها پیدا کرده اند. از جمله اولین ساندویچ پانل های قابل توجه ، ترکیبات مختلفی از پوشش های ورق سیمان-آزبست و هسته های الیاف بود.
به طور کلی ، اینها در ترکیب با یک نوع قاب استفاده می شدند.
بنابراین ساندویچ پانل ها از بارهایی که مستقیماً به آنها وارد می شود پشتیبانی می کنند ، اما از بار کامل ساختمان پشتیبانی نمی کنند. این نوع ساختمانی اولیه اولیه است.
بیشترین کاربردهای صنعتی و تجاری ساندویچ پانل ها نیز شامل قابی بود که در آن ساندویچ قرار داده می شد.

دلیل اصلی استفاده از ساندویچ پانل بازده ساختاری است که می توان به دست آورد. پوشش های نازک ، سخت ، محکم و سخت به سختی به هسته های ضخیم و سبک متصل شده اند. هندسه این ترکیب ، مواد پوشش دهنده و مواد اصلی می تواند به راحتی و با وزن یا ضخامت کم مقاومت و سختی زیادی ایجاد کند.
سطوح نازک و محکم مقاومت در برابر خم شدن داخلی ، حاشیه را ایجاد می کنند ، در حالی که ماده اصلی در برابر برش مقاوم است. همچنین باعث تثبیت سطوح در برابر کمانش می شود.
همانطور که در بالا ذکر شد ، استفاده کنونی از ساندویچ پانل فقط نیمه ساختاری است. یعنی پانل ها در یک قاب سازه ای گنجانیده شده اند که بیشترین بار را تحمل می کند و ساندویچ پانل ها فقط بارهای مستقیم را حمل می کنند.
به طور معمول ، این ساندویچ ها پانل های دیواری هستند که فقط در معرض بارهای عرضی قرار دارند. آنها این بارها را به چارچوب سازه اولیه منتقل می کنند. در واقع ، این مسئله ، که انتظار می رود ساندویچ پانل های ساختمانی ایجاد کند ، یک عادت است. برای بسیاری از کاربردها ، ساخت و ساز درک درستی است که استفاده ساختاری از ساندویچ پانل را محدود می کند.
همچنین هیچ دلیل طبیعی برای سازه های سبک ، به ویژه خانه ها و ساختمانهای تجاری یا صنعتی یک یا دو طبقه وجود ندارد که ساندویچ پانل های ساختمانی نباید همه بارها را حمل کنند و اسکلت سازه را از بین ببرند.
بسیاری از ساندویچ پانل ها می توانند تأثیرات ساختاری کاملی را با تغییرات نسبتاً جزئی انجام دهند یا ایجاد کنند.

ایران، مشهد، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (میثاق)، آیت الله هاشمی رفسنجانی 34/1

051-36228814

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار