در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

سالنامه 1402 – سررسید 1402 – تقویم رومیزی 1402

سالنامه 1402 – سررسید 1402 – تقویم رومیزی 1402

آگهی رایگان
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : فروشی
  •  phone
  • seofarzaneh@gmail.com
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
  •    ایران خراسان رضوی
  • 386 بازدید
  • تهران، خیابان بهشتی، خیابان مفتح شمالی، کوچه دهم پلاک ۲.

سفارش سالنامه 1402 

سررسید به دفتر یا کتابی گفته می‌شود که در آن رویدادهای مهم یک سال درج شده است. موسسات چاپ سالنامه مانند رث گرافیک برای اهداف تبلیغاتی شرکت ها، طراح های خاصی را چاپ می کنند. این دفترها دارای 365 برگه به جز برگه‌های اولیه و محل یاداشت شماره‌ تلفن هستند. هر برگه برای یک روز در نظر گرفته شده که اتفاقات و مناسبت‌های آن روز در آن درج شده است. هر سررسید دارای یک اندازه و سایز مختلفی است که وابسته به نیاز خود می‌توانید اندازه مورد نظر را تهیه کنید. سررسیدها دارای انواع مختلفی از قبیل تاریخی، سیاسی، مهندسی، اجتماعی و غیره است. به طور کلی در انتهای هر سالنامه یک قسمت برای درج شماره تلفن‌، اطلاعات جغرافیایی مناطق و مواردی از این دست نیز وجود دارد. در ابتدای هرکدام وابسته به آن که این محصول به سفارش چه شرکتی طراحی و ساخته شده است، تبلیغ و یا معرفی آن شرکت قرار داده شده است.

سررسید اختصاصی به صورت کامل مطابق درخواست مشتری تولید می‌شود و مشتری در انتخاب اندازه، نوع جلد، نوع صحافی، نوع کاغذ و نوع طراحی و… آزاد است. سررسید اختصاصی معمولاً به خواست مشتریانی انجام می‌شود که تیراژ کار آنها بالاتر از ۵۰۰۰ نسخه باشد. در سررسید اختصاصی به دلیل انجام تولید اختصاصی هزینه‌های ثابت تولید تماماً روی تعداد محدود تولیدی تقسیم می‌شود و لذا نوعاً این نوع سررسیدها گرانتر از انواع عمومی تمام می‌شود و برای تیراژهای محدود (کمتر از ۵۰۰۰ جلد) به جای تولید سررسید اختصاصی سفارشی سازی سررسیدهای عمومی مقرون به صرفه می‌باشد.

تولید سررسید اختصاصی بسیار گرانتر و زمان برتر از سفارشی سازی سررسیدهای عمومی است. شما می‌توانید بسته به تیراژ و نوع کار انتخابی‌تان با حک لگو روی جلد، حک لگو روی پلاک، اضافه کردن لت، چاپ روی آستربدرقه، اضافه کردن روبان سفارشی و … روی یک سررسید عمومی به بسیاری از خواسته‌هایتان برسید.

از آنجا که سررسید یک محصول شدیداً مناسبتی است بدیهی است که همه مشتریان انتظار تحویل به موقع آن و توضیع آن در زمان مناسب را دارند. ولی اغلب مشتریان در سفارش دادن سررسید به علل مختلف تعلل می‌کنند و به اصطلاح در دقیقه ۹۰ سفارش خود را می‌گذارند و یا بعد از سفارش گذاشتن در تکمیل اطلاعات و تأییدیه های لازم برای تولید سررسید به نحوی تعلل می‌کنند که نتیجه تأخیر در تولید و در نهایت تأخیر در تحویل سررسید را باعث می‌شود. باید توجه داشت که علت تحویل دیرهنگام سررسید علاوه بر بی تعهدی و سهل انگاری احتمالی تولیدکننده می‌تواند به علت تأخیر در سفارش و یا تأخیر در ارائه و تأیید اطلاعات از سوی مشتری نیز باشد.

علاوه بر اینها سفارش دهندگانی که زودتر برای سفارش سررسید اقدام می‌کنند و کار را به دو سه ماه شلوغ تولیدکنندگان سررسید موکول نمی‌کنند انتخاب‌های بیشتری در پیش رو دارند، قراردادهایی با قیمت‌های مناسبتر می‌بندند، در آرامش بیشتری هر آنچه را که نیاز دارند در سررسیدشان به‌دست می‌آورند و از همه مهمتر زودتر از بقیه سفارششان را تحویل می‌گیرند و لذا می‌توانند زودتر از بقیه به توزیع سررسیدها بپردازند و این تقدم اثربخشی تبلیغاتی محصول را دوچندان می‌نماید.

برای هر سازمانی بسته به تیراژ سفارش سررسیدش بهترین زمان برای سفارش متفاوت است برای سفارش‌های خیلی بزرگ که نیاز به تهیه مواد اولیه خاص، طراحی‌های خاص و طی پروسه‌های طولانی برای اخذ تأییدیه می‌باشد زمان مناسب برای سفارش سررسید مهر ماه هر سال می‌باشد. این تقدم شش ماهه امکان طی فرایندهای لازم برای چنین تأمین کنندگانی را فراهم می‌سازد.

برای سفارشات متوسط زمان مناسب برای سفارش گذاشتن اواخر آذر ماه و اوایل دی ماه است در این زمان اکثر تولیدکنندگان تولیداتشان را در معرض دید گذاشته‌اند و مدیران چنین مجموعه‌هایی فرصت دیدن نمونه‌های مختلف و انتخاب کارهای مورد نظر خودشان را خواهند داشت و از طرفی تولید کننده هم فرصت کافی برای تولید و تحویل کالای مورد نظر را در دست دارد. برای سفارشات کوچک زمان مناسب اوایل بهمن ماه است و چون در این زمان حداکثر انتخابهای ممکن را خواهند داشت.

جهت مشاوره، استعلام قیمت سررسید و سالنامه ۱۴۰۰، سفارش هدایای تبلیغاتی و اطلاع از موجودی با ما تماس بگیرید.

تهران، خیابان بهشتی، خیابان مفتح شمالی، کوچه دهم پلاک ۲.
تلفن: ۰۲۱۸۸۵۴۴۰۵۰
 

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار