در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

رنگ اکریلیک نیم براق 100% قابل شستشو

رنگ اکریلیک نیم براق 100% قابل شستشو

آگهی رایگان

رنگ اکریلیک نیم براق

برند ترکسیل پولیسان
تکنولوژی ترکیه
پوش رنگ نیمه براق داخل و خارج ساختمان 100درصد قابل شستشو بوده و دارای ویژگی های عدم جذب آلودگی و لکه پذیری و پاک شدن فوق العاده که بر اساس رزین اکریلیک پایه آب امولسیون بوده و حاوی مواد افزودنی سیلیکون می باشد.

در کلیه نماهای داخل و خارج ساختمان بر روی سطوح دارای املاح معدنی از قبیل گچ ، بتن ،ورقه سیمان ، پانل گچی و گچ و همچنین کلیه سطوحی که قبلاًرنگ شده اند ، بر روی آستر مناسب قابل استفاده است. با قابلیت عدم جذب گرد و غبار، پاک شدن آسان ، مقاومت سايش بالا، لکه به خود نمی گیرد.

دارای قدرت پوشش عالي می باشد. از آنجایی که بر پایه آب می باشد ،‌بی بو بوده و به محیط زیست آسیب نمی رساند و نياز به تخليه ساكنين در محل اجرا نمي باشد قابليت رقيق شدن با آب و عدم نياز به حلال های نفتی، زمان خشك شدن پايين و عدم جذب گرد و غبار در زمان اجرا از ویژگی های این محصول است.
سایت : 
تلفن 04432723344

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار