در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

آموزش کاربردی زبان انگلیسی با روش های جذاب توسط سهیل سام

آموزش کاربردی زبان انگلیسی با روش های جذاب توسط سهیل سام

آگهی رایگان

آموزش کاربردی زبان انگلیسی به منظور کارآمد کردن آموزش های زبان انگلیسی ایجاد شده است.

دوره آموزش کاربردی زبان انگلیسی در آکادمی زبان انگلیسی سهیل سام ارائه کننده دوره های متنوع آموزش زبان انگلیسی از جمله کلاس مجازی فرندزنکته، آموزش مکالمه زبان انگلیسی، آموزش مجازی زبان انگلیسی و ... برگزار می شود. دوره آموزش کاربردی زبان انگلیسی با استفاده از انواع جزوه، ویدیو، پادکست و ... ارائه می شود و تمامی مهارت های مکالمه، واژگان، گرامر، تلفظ و ... را به صورت کارآمد گسترش می دهد.

با استفاده از دوره آموزش کاربردی زبان انگلیسی می توانید به راحتی و با اعتماد به نفس از گرامر، واژگان و تلفظ درست در مکالمه استفاده کنید و بدون نیاز به دوبله یا زیرنویس فیلم های انگلیسی را تماشا کنید. در صورتی که قصد شرکت در آزمون های آیلتس و تافل را دارید یا می خواهید به کشورهای انگلیسی مراجعه کنید دوره آموزش کاربردی زبان انگلیسی می تواند شما را برای برقراری ارتباط با افراد نیتیو آماده کند.

برای استفاده از دوره آموزش کاربردی زبان انگلیسی به سایت آکادمی زبان انگلیسی سهیل سام مراجعه کنید و یا تماس بگیرید.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار