در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

کلاس مجازی فرندزنکته توسط سهیل سام با جدیدترین روش

کلاس مجازی فرندزنکته توسط سهیل سام با جدیدترین روش

آگهی رایگان

کلاس مجازی فرندزنکته با استفاده از جدیدترین و کاربردی ترین روش های آموزش زبان انگلیسی توسط آکادمی زبان انگلیسی سهیل سام برگزار می شود. استفاده از فیلم و سریال در آموزش زبان انگلیسی علاوه بر جلوگیری از خسته شدن زبان آموزان به تثبیت و یادگیری بهتر مهارت ها کمک می کند. سهیل سام کلاس مجازی فرندزنکته را به صورتی طراحی نموده که همه ی افراد با صرف زمان کوتاهی در روز بتوانند زبان انگلیسی را تا سطوح پیشرفته بیاموزند.

یکی از مهم ترین مزایای آموزش زبان با سریال فرندز آشنایی شما با اصطلاحات موجود در زبان انگلیسی است. شنیدن مکالمات روزمره متعدد به همراه آموزش و تمرین تمامی مهارت های speaking، listening، grammar و ... شما را قادر خواهد ساخت تا به راحتی صحبت های افراد نیتیو را متوجه شده و از سوی دیگر بتوانید با اعتماد به نفس به مکالمه بپردازید.

آکادمی زبان انگلیسی سهیل سام دوره های متنوع آموزش زبان انگلیسی از جمله آموزش مکالمه زبان انگلیسی، آموزش مجازی زبان انگلیسی، آموزش کاربردی زبان انگلیسی و ... را برگزار می کند. شما می توانید برای شرکت در کلاس مجازی فرندزنکته به سایت آکادمی زبان انگلیسی سهیل سام مراجعه کنید و یا تماس بگیرید.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار