در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

گالن 10لیتری تاشو

گالن 10لیتری تاشو

آگهی رایگان

مشخصات:

جهت کنترل و مدیریت مصرف آب این محصول دارای درب شیردار یک ضرب پیچی با واشر سیلیکنی می باشد.
• بواسطه شکل ، اندازه و حجم متناسب ، توزیع و استفاده از آن در شرایط اضطراری سهل تر و سریع تر صورت می گیرد.

• فضای مورد نیاز برای نگهداری گالن تاشو در انبارهای امداد برابر با 1/6 ظروف غیر تاشو با ظرفیت مشابه می باشد.

• به واسطه نوع بسته بندی چند لایه و محافظت محصول از مجاورت با هوا، رطوبت و نور خورشید ، نگهداری طولانی مدت .در انبار ها برای این محصول پیشبینی گردیده است.
• ظرفیت اسمی این محصول 10 لیتر می باشد، که تا 13 لیتر قابل افزایش است. همچنین حجم آن متناسب با محتویات آن افزایش می یابد.
• بکار گیری فرمول ترکیبی چند گرید مکمل پلی اتیلنی در مواد اولیه محصول، علاوه بر ایجاد ویژگی انعطاف پذیری .در بدنه محصول، استحکام آن را نیز موجب شده است.
• بدنه این محصول به شکل آکاردئونی طراحی شده که می تواند جهت انتقال آب بصورت پمپ دستی عمل کند و با اتصال شلنگ متناسب با اندازه شیر خروجی آن آب را به فواصل طولانی تر انتقال داد.

گالن 10لیتری تاشو :

اگر به دنبال ظرف و گالن مناسب برای کمپینگ و سفر هستید، گالن تاشو حاضر یک گزینه عالی است . این گالن دارای خصوصیات منحصر به فردی است که آن را به یک وسیله عالی و ضروری برای سفر تبدیل کرده است.

این گالن تاشو قابلیت جمع و باز شدن دارد که انبار،حمل و حتی قرار دادن آن در کوله را امکان پذیر و ساده کرده است . وقتی گالن را آب نمایید از هم باز می شود و دارای دسته و دریچه خروج هوانیز می باشد . جنس این گالن از مواد اولیه مناسب برای سلامتی بوده. به رنگ شفاف متمایل به سفید و قابل بازیافت می باشد.

وقتی این ظرف خالی است آن را جمع کرده و حداقل فضای ممکن را اشغال خواهد نمود. تا بتوانید آن را در هر جایی که خواستید قرار داده و یا به راحتی جابجا نمایید.

مشخصات :

مناسب برای نگهداری آب در منازل، اتومبیل، طبیعت و ...
- ابعاد جمع شده: 12 در 16 سانتی متر
- تاشوندگی سهل
- قابلیت جمع شدن برای حمل آسانتر

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار