در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

بخار ساز سونا بخار در رشت با قیمت مناسب

بخار ساز سونا بخار در رشت با قیمت مناسب

آگهی رایگان

بخار ساز سونا بخار از مهم ترین اجزای سونا بخار می باشد . امروز با گسترش استفاده از سونا بخار و ساخت آن به صورت شخصی و خصوصی در منازل و ویلاها استفاده از دیگ سونا بخار رواج فراوانی پیدا کرده است .
بخار ساز سونا بخار در ظرفیت و مدل های متفاوتی تولید می شود اما با توجه به ظرفیت مورد نیاز سونا بخار بیشتر بخار ساز سونا را به صورت ایستاده و یا عمودی تولید می کنند . این امر موجب کاهش فضای اشغالی در موتورخانه ها می شود
بخار ساز سونا بخار انرژی گرمایی خود را از مشعل نصب شده به روی آن تامین می کند . مشعل بخار ساز سونا بخار را می توان از نوع مشعل گازی ، مشعل گازوئیلی و یا دوگانه سوز انتخاب نمود . مشعل گازی دیگ بخار سونا بخار می تواند از نوع فن دار و یا اتمسفریک باشد . دیگ بخار سونا بخار از نوع دیگ بخار فولادی فایرتیوب می باشد .
لازم به ذکر است بخار ساز سونا بخار باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و دارای استاندارد های تایین شده باشد در غیر این صورت جان افراد را به خطر می اندازد.
فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو یکی از معتبرترین فروشگاه های تجهیزات استخر و جکوزی می باشد که می توانید بخار ساز سونا بخار را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از شعبه گیلان که شامل مناطق لاهیجان،رشت ،انزلی،آستارا،آستانه اشرفی می باشد تهیه کنید.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار