در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

فروش و نصب باسكول مركب روی زمين مدل P30 تریلی کش

فروش و نصب باسكول مركب روی زمين مدل P30 تریلی کش

آگهی رایگان

تمایز درخور توجه سازه های بتنی در مقایسه با دیگر سازه ها شرکت صنعتی فرد ایران را بر آن داشت تا با انجام مطالعات گسترده و اخذ مشاوره های لازم از متخصصین فن در صنعت و دانشگاه، اقدام به انتقال تکنولوژی ساخت سیستم های توزین به خصوص باسکول های جاده ای از کشورهای چک و آلمان نموده و این باسکول های منحصر به فرد را باسکول مرکب بنامد. در اين نوع باسكول ها جنس شاسي و صفحه باسكول از بتن مسلح مي باشد و با توجه به صنف مشتري و نوع كاربري باسكول در سه نوع تجاري، صنعتي و سنگين طراحي و توليد مي گردد. تمامي مراحل ساخت و عمل آوري بتن اين نوع باسكول ها در كارخانه و تحت شرايط كاملاً استاندارد و كنترل شده صورت مي پذيرد و پس از آماده سازي به محل نصب باسكول حمل و به راحتي نصب مي گردد.

رمپ بصورت پيش ساخته
قابل ارائه با فونداسيون پيش ساخته
توليد و عمل آوری بتن باسكول در شرايط كاملاً استاندارد و كنترل شده در محل كارخانه
نياز به 30 cmگودبرداري درمحل پايه هاي فونداسيون پيش ساخته
نصب و راه اندازي سازه و فونداسيون پيش ساخته تنها در 3 روز

ديگر مشخصات فني:
ابعاد و ظرفيت هاي خاص طبق درخواست قابل طراحي و ارائه خواهد بود.
اين باسكول در ظرفيت هاي 5 الي 200 تن و در ابعاد 2×4 متر الي 4×24 متر توليد مي گردند.
در صورت استفاده از فونداسيون پيش ساخته زمان نصب وراه اندازي اين باسكول 3 روز مي باشد.

تولید و عمل آوري بتن باسكول هاي پيش ساخته در ذات خود پیچیدگی هایی دارد عوامل اجرایی ضعیف و عدم کنترل کیفیت مواد از مواردی هستند که باعث کم دوامی بتن می شوند .میزان خاک ، دانه بندی غلط و مواد مضر در آب باعث سستی بتن می شوند. از این رو در گروه توزین،شرکت فرد ایران مراحل توليد بتن و عمل آوري بتن بدين صورت است كه تمامی شن و ماسه های خریداری شده در مقاطع مختلف زمانی مورد آزمایش قرار می گیرند و میزان جذب آب، مقاومت ساییدگی و سنجش وزن مخصوص و آزمایش دانه بندی شن و ماسه مشخص شود.

دانه بندی بتن باید به صورت پیوسته باشد در اینجا دانه های کوچک حفره های بین دانه های بزرگ تر را پر می کند. شکل ظاهری سنگدانه ها در صورت شکسته و مسطح بودن سطوح تغییر می کند. چسبندگی بین خمیر سیمان و دانه ها از اشکال صف به زبر و تیزگوش افزایش می یابد. در فرآیند تولید بتن استفاده از دانه های تیزگوشه مناسب تر است چرا که افزایش چسبندگی و در نتیجه بالا رفتن مقامت خمشی و فشاری بتن را به همراه دارد. طبق قوانین استاندارد، کلوخه های موجود در سنگدانه ها باید کمتر از 3 % باشد. از این رو علاوه بر خرید شن و ماسه از استاندارد جهت افزایش مقاومت از شن و ماسه شسته شده استفاده می شود. دستگاه آب شیرین کن نیز برای زدودن تمام مواد مضر مثل یون کلرید و سولفات استفاده می شود.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار