در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

خرید ترموگراف ویراترکر، بهترین ترموگراف ایران

خرید ترموگراف ویراترکر، بهترین ترموگراف ایران

آگهی رایگان

ترموگراف ویراترکر، ابزاری هوشمند و به روز است که برای صادرات محصولات فسادپذیر بسیار مفید و کابردی حسوب می شود. این دستگاه نوسانات دمایی را درون یخچال کامیون یا کانتینر یخچالی می سنجد و اگر تغییری در محدوده دمایی مورد نظر شما رخ بدهد سریع با هشدار پیامکی یا ازطریق پنل ویراترکر به شما اطلاع خواهد داد.
همچنین این دستگاه بنسبت به سایر دستگاه های موجود در بازار مزیت رقابتی دیگری دارد، آن هم قابلیت ردیابی است. ترموگراف ویرا ترکر می تواند موقعیت دستگاه را در هر لحظه برای شما به نمایش بگذارد و در نتیجه مشکلات سرقت، گم شدن کالاها و گم کردن مسیر توسط راننده و اتلاف وقت به حداقل ترین حالت ممکن می رسد.
این ابزار به راحتی به وسیله یک آهنربای قوی درون یخچال یا کانتینر چسبانده می شود.

برای خرید اینترنتی ترموگراف ویراترکر می توانید از سایت درج شده اقدام کنید و یا با شماره 02533553000 تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

 

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار