در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

موسسه خیریه امام علی شیراز

موسسه خیریه امام علی شیراز

آگهی رایگان

مجتمع خیریه نیکوکاری امام علی « علیه السلام» شیراز، موسسه غیردولتی و مردم نهاد می باشد که هزینه تمام خدمات آن توسط خیرین تامین می گردد. این خیریه تعداد 3766 نفر در قالب 1735 خانوده از نیازمندان شهر شیراز اعم از ایتام، زنان سرپرست خانواده، خانواده هایی که سرپرست آن از کار افتاده و خانواده های زنانی را تحت پوشش دارد. بخش خیریه این مجتمع با سابقه بیش از 30 سال در حوزه امور معیشتی و حمایتی از افراد نیازمند شهر شیراز مشغول فعالیت می باشد.

درمانگاه تخصصی و تازه تاسیس «ابوتراب» که با همت خیرین گرامی در جنب ساختمان مرکزی احداث گردیده و شامل بخش های مختلف اعم از (دیالیز، پزشک خانواده و متخصص، آزمایشگاه، دندانپزشکی،داروخانه، فیزیوتراپی، سونوگرافی و ...) می باشد که هم اکنون در حال خدمت رسانی به مددجویان و عموم شهروندان می باشد.

همچنین تعاونی فراگیر ملی این مجتمع با هدف آموزش و ایجاد اشتغال برای مددجویان در سال 1393 تاسیس گردید و هم اکنون در بخشهای مختلف از جمله تولیدات صنایع دستی، تولید پوشاک و البسه بیمارستانی فعالیت می نماید.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار