در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

کار آنلاین و رایگان

کار آنلاین و رایگان

آگهی رایگان

سلام
این کار بسیار آسان هست و هر کسی می تواند آن را انجام دهد و درآمد میلیونی داشته باشد. در یک کلام این کار یعنی جوین شدن و جوین کردن و درآمد .
تمامی مراحل رایگان هستند
مراحل به این صورت هست :
شما در واتس اپ من ، فقط و فقط کلمه ی استخدام و می فرستین و من توی کانال تلگرام شما رو جوین می کنم . دو تا کانال هستش .یکی (عصر جدید کمک ملت) و یکی ( افق کورش )
حالا کاری باید بکنید اینه که وقتی تو کانال جوین شدین ، توی کانال ها اد بزنید . یعنی این که به تعداد ذکر شده در هر کانال ، کاربرانی رو در اون کانال عضو کنید . مثلا ۱۰۰ تا عضو یا ۱۵۰ تا به بالا . کمتر نه . تو ی هر کانال مختلفه ولی به طور حدودی بابت هر اَد ، ۳۰ هزار تومان در موجودیتون ذخیره می شود . روی اسم کانال می زنید و همون جور که عکسش رو فرستادم روی (افزودن عضو) میزنید و کاربران مورد نظرتون رو عضو می کنید همین .
حالا توی کانال یک مدیر هست که همون ربات اَد شمار هست . شما روی اون میزنید و به طور خودکار میگه که این دکمه رو بزنید تا اد شمار مخصوص خودتان راه اندازی شود و وقتی که راه اندازی می شود ، از آن زمان به بعد ، تعداد کسانی که جوین کردین و مقدار موجودیتون بابت هر اَد رو براتون ذخیره میکنه و با استعلام می تونین اون ها رو ببینید . وقتی تعداد اد ها رو کاملا پر کردین ، به آیدی مربوطه که مسئول واریزی هستند پیام دهید تا برسی و واریز شود .
در کانال افق کورش هم تمامی مراحل به همین صورته .
حتما حتما حتما قوانین و اطلاعیه های مربوط به کلاهبرداران رو مطالعه کنید و آگاه باشید .
توی عکس دوم یک آیدیِ آبی رنگ هست . حتما روی اون کلیک کنید و موارد ضروری مربوط به کلاهبرداران رو مطالعه کنید .
حتما به من پیام بدین و از این فرصت استفاده کنید.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار