در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

مزایا و معایب راه اندازی شرکت سهامی C

دوشنبه ۲۹ خرداد ۲ کسب و کار
  • تصویر شماره مزایا و معایب راه اندازی شرکت سهامی C

ایجاد یک شرکت سهامی C پیچیده تر از تشکیل یک شرکت با مسئولیت های محدود یا یک شرکت خصوصی است، اما مزایای مالیاتی متعددی برای شرکت سهامی نوع C شما وجود دارد که می توانید از آن ها بهره ببرید. با توجه به اهمیتی که شناخت انواع شرکت ها برای ثبت و شروع یک کسب و کار دارد، این بخش را به عنوان یک راهنمای مختصر برای ایجاد یک شرکت سهامی C که همچنین یک شرکت معمولی نامیده می شود؛ قرار داده ایم. اما قبل از هر چیز لازم است بدانید در صورت هر گونه سوال یا ابهام در زمینه مسائل مالی و مالیاتی حتماً باید با مشاوران و متخصصان در این زمینه مشورت کنید.

ویژگی های شرکت سهامی C

  • شرکت C از لحاظ قانونی مستقل از صاحبان خود می باشد.
  • مسئولیت مالیاتی شخصی برای صاحبان شرکت C وجود ندارد.
  • شرکت سهامی C ساختار پیچیده تری نسبت به یک شرکت با مسئولیت محدود دارد.
  • شرکت C شامل هیئت مدیره و سهامداران خواهد بود.

راه اندازی یک شرکت سهامی C

شرکت سهامی C توسط مقامات دولتی تاسیس می شود و باید بر تمامی قوانین شرکت های دولتی که در آن گنجانده شده است، تکیه کند. اغلب کارشناسان توصیه می کنند که صاحبان کسب و کارهای کوچک شرکت های خود را در کشورهای خود ایجاد کنند. اما اگر به دنبال ایجاد یک دفتر نمایندگی یا شعب دیگر در سایر کشورها هستید باید شرکت خود را از طریق دفتر وزیر امور خارجه کشور مورد نظر ثبت کنید. برای تشکیل یک شرکت C، شما باید نام تجاری خود را ثبت کنید، یک گواهی نامه از ادغام یا مقررات ثبت نام و پرداخت هزینه ها ارائه دهید و همچنین باید پیش نویس مقررات شرکت ها را تهیه کرده و جلسه هیئت مدیره را نیز برگزار کنید.

مزایای راه اندازی شرکت سهامی C

مسئولیت محدود: صاحبان این نوع شرکت شخصاً برای زیان یا بدهی شرکت مسئول نیستند. بلکه سرمایه گذاری های آنها در شرکت، تنها ریسک مالی شان به شمار می رود.

مزایای مالیاتی: مزایای مالیاتی بسیاری برای یک شرکت C وجود دارد. بنابراین بسته به درآمد کسب و کار شما، با ایجاد یک شرکت C می توانید میزان مالیات خود را کاهش دهید.

معاف از مالیات بر درآمد : شرکت C تنها ساختار کسب و کاری است که مالیات بر درآمد به آن تعلق نمی گیرد. این به این معنی است که شرکت مالیات بر درآمد ندارد. در عوض، سهامداران یا صاحبان به طور مستقیم با توجه به سهم خود از سود و زیان، مالیات بر درآمد را پرداخت می کنند.

صاحبان کسب و کارهای کوچک که یک شرکت C را در ایلات متحده ایجاد می کنند، معمولاً باید فرم هایی را در این زمینه پر کنند. یکی برای مالیات شخصی خود، از جمله درآمد حاصل از کسب و کار و دیگری فرم 1120 ایالات متحده آمریا است که برای کسب و کارشان پر می شود. اگر شرکت شما در ایالات متحده آمریکا درآمدی کمتر از 50000 دلار را گزارش کند، فقط 15 درصد مالیات می دهید. افراد ادعا می کنند که درآمد از طریق یک شرکت S، یک شرکت با مسئولیت محدود یا یک شرکت خصوصی، باید نرخ مالیات بسیار بالاتری را – 4,386 دلار به اضافه 25 درصد از مبلغ بیش از 31,850 دلار - در فرم های مالیاتی 1040 خود داشته باشد.

تخفیف های مالیاتی : حتی اگر کسب و کار کوچک شما بسیار سودآور باشد، شرکت C دارای تخفیف های مالیاتی زیادی است که این تخفیفات ممکن است بیشتر برلی شرکت با 50000 دلار یا در درآمد کمتر شامل شود. به عنوان مثال، اگر صاحب شرکت C هستید لازم است بدانید، حقوق شما و کارکنان تان در تخفیف های مالیاتی لحاظ می شود. شرکت C دارای معافیت مالیاتی دیگری از جمله موارد ذیل نیز خواهد بود:

  • 2جبران خسارت های صاحبان
  • اجاره
  • تعمیرات و نگهداری
  • بدهی های سنگین
  • استهلاک
  • طرح های به اشتراک گذاری سود و کارمند، شامل بیمه و حقوق بازنشستگی
  • کمک های خیریه

سهامداران : شرکت سهامی C شامل سهامداران خواهد بود و شما می توانید این شرکت را به صورت سهامی عام بپذیرید. شما همچنین می توانید گزینه های سهام یا سهام به کارکنان را نیز صادر کنید.

طول عمر : از آنجایی که شرکت سهامی C هیئت مدیره دارد و در حقیقت این هیئت مدیره مالک نیست. می توان گفت یک شرکت سهامی  Cمی تواند عمری طولانی تر از یک شرکت مبتنی بر مالکیت مانند LLC داشته باشد.

 

معایب راه اندازی شرکت سهامی C

پیچیدگی : شركت سهامی C از لحاظ پرداخت مالیات دارای سیستم بسیار پیچیده تری است و از طرفی دیگر می توان گفت تشکیل یک شرکت C می تواند نسبت به یک شركت با مسئولیت محدود یا یك شركت خصوصی سخت تر باشد. بنابراین لازم است بگوییم برای ایجاد و نگهداری شرکت C شما حتماً به مشاوران و متحصصان مالی، مالیاتی و مربوط به کسب و کار نیاز خواهید داشت.

مالیات مضاعف : در کشور آمریکا برای داشتن شرکت سهامی c علاوه بر دریافت مالیات بر درآمد یک شرکت به اخذ مجدد مالیات از سود دریافتی سهامداران همان شرکت نیز می پردازند. در این صورت اگر بخواهید سهام خود را از سود شرکت خود پرداخت کنید، شرکت مالیات بر سود را پرداخت می کند و سهامداران شما مالیات های شخصی خود را با توجه سود سهام شان پرداخت خواهند کرد. اگر سهامداران شما کارکنان تان باشند، ممکن است بتوانید درآمد اضافی را با تأمین مالیات، با ارائه مزایای بیشتر درمانی مانند مراقبت از دندان و مراقبت از چشم علاوه بر استاندارد بیمه درمانی، افزایش دهید. شما همچنین می توانید حقوق و پاداش ها را افزایش دهید و با توجه به نوع شرکت خود این موارد را از مالیات کسر کنید.

  ثبت کسب و کار