در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

محصولات ارگانیک عمده فروشی در استان گیلان

 

محصولات ارگانیک عمده فروشی در استان گیلان

آگهی رایگان

محصولات ارگانیک در استان گیلان - عرضه عمده فروشی و تامین فروشگاهها توسط حامیان سلامت گیلان

توضیحات :
من محمد عاشوری مسئول فروشگاه مجازی حامیان سلامت گیلان هستم. حامیان سلامت گیلان در واقع نمایندگی رسمی شرکت تعاونی دانش بنیان حامیان سلامت برومند است و در حال همکاری با این مجموعه صنعتی هستیم.

فروشگاه مجازی حامیان سلامت گیلان عرضه کننده محصولات بدون قند و رژیمی و ارگانیک که از سال 1395 با همکاری شرکت تعاونی دانش بنیان برومند اقدام به عرضه و تامین محصولات ارگانیک و همچنین محصولات بدون شکر و رژیمی در شهرهای استان گیلان کرده است.

حامیان سلامت گیلان مفتخر است در چند سال گذشته با فروشگاههای کوچک و بزرگ بسیاری از هم استانی های محترم مان همکاری داشته و اقدام به تامین محصولات مورد نیاز مردم ما که همان محصولات سالم و طبیعی میباشد, کرده است.

شما دوستان میتوانید از طریق پیچ ایسنتاگرامی ما و همچنین وب سایت فروشگاه عاشوری شاپ با فعالیت های ما و همچنین در مورد کارخانه تولیدی حامیان سلامت و برند below که بنده همکاری با این مجموعه را دارم را تماشا بفرمائید.


یکی از اهداف اصلی تاسیس وب سایت و فعالیت تبلیغاتی اعلام این موضوع که مجموعه ما به عنوان نمایندگی رسمی و همکار کارخانه تولیدی آماده همکاری با فروشگاه هها کوچک و بزرگ سراسر کشور میباشد. ما میتوانیم محصولات مورد نیاز شما را تامین کنیم.

برای دریافت لیست محصولات و کاتالوگ و قیمت ها میتوانید علاوه بر وب سایت فروشگاه با ما تماس تلفنی و واتس آپی داشته باشید.

شما میتوانید مرغوب ترین محصولات ارگانیک را از ما دریافت کنید.
به امید همکاری بیشتر
آماده همکاری با تمامی فروشگاههای استان عزیزمان هستیم.

آدرس مشاهده آگهی :

https://ilikebazaar.com/ads/13762/محصولات-ارگانیک-عمده-فروشی-در-استان-گیلان.html
  ثبت کسب و کار