در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

وبسایت گردشگری ماجیگو ، جامع ترین وبسایت گردشگری ایران

وبسایت گردشگری ماجیگو ، جامع ترین وبسایت گردشگری ایران

آگهی رایگان

وبسایت گردشگدی ماجیگو ، یک اَبَر بازار گردشگریست که توانایی ارائه ی همزمان انواع اقسام محصولات و خدمات مورد نیاز این حوزه را دارد.
در هر بخش وبسایت (فروشگاه،تور،هتل) فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات میتوانند اطلاعات خود را ثبت کرده و به عنوان فروشنده ثبت نام کنند. سپس با تایید اطلاعات ایشان از طرف مدیریت ، میتوانند انواع محصولات و خدماتشان را برای فروش و رزرو داخل وبسایت قرار دهند تا مشتریان و علاقه مندان را جذب خود کنند .
این پروژه میتواند در عادی ترین حالت خود ، برای هر بخش حداقل ۵ ارائه کننده داشته باشد که به صورت تخمینی به فروش حداقلی ۵۵ ملیون تومانی تنها برای یک هفته دست پیدا کند.
این وبسایت توانایی تبدیل شدن به یک دیجی کالای دیگر ، با خدماتی بهتر و متنوع تر ، در حوزه ی گردشگری را دارد که تمام مخاطبین و تمام افرادی که به سفر و گردش در طبیعت ایران علاقه دارند را مجذوب خود کرده و کالا و خدماتی را برای فروش به آنها عرضه کند.
هاستینگ ماجیگو مارکت در داخل کشور قرار گرفته و آماده ی اجرا در ابر اروان و یا دیگر پروژه های اینترنت ملیست.
همچنین ما با بهینه سازی دیتابیس و سئوی وبسایت سرعت و عملکرد ماجیگو را در زمان ازدیاد محصول و مراجعه کننده بهبود بخشیدیم.
با توجه به افزایش روزمره ی هزینه ی سفر های خارجی و محدودیت های سفری ای که ویروس کرونا موجب آن بوده ، بسیاری به تجربه ی سفر های هیجان انگیز و متنوع در داخل کشور روی آورده و در پی فراهم آوردن شرایط این گونه سفر ها هستند ، از طرفی هیچ وبسایت و مرجع ایرانی ای وجود ندارد که به صورت همزمان ، کالای مورد نیاز ، تور مورد نیاز اقامتگاه و حتی اطلاعات گردشگری مورد نیاز مسافران به اقسا نقاط کشور را ارائه داده و به گمراهی این عزیزان پایان دهد .
وبسایت ماجیگو مارکت میتواند بسیاری از جمعیت جوان و سفر دوست کشورمان را که جویای هیجان و تجربه های خاص و بینظیر هستند را به سوی خود کشانده و عرضه کننده ی انواع کالا و خدمات به ایشان باشد.
لذا شما میتوانید با برندینگ و مارکتینگ صحیح این وبسایت ، با صرف کمترین بودجه ، به درآمدی بسیار شگفت انگیز دست پیدا کنید ، تنها چیزی که شما نیاز دارید ، صرف زمان و خلاقیت با کمی بودجه ی تبلیغات درست در جهت ارائه ی خدمات وبسایت است که متاسفانه مالک حال حاضر وبسایت از صرف زمان کافی ناتوان بوده و بودجه ی کافی جهت تبلیغات و برندینگ صحیح این پروژه را در اختیار ندارد.
به همراه وبسایت ، تمامی دسترسی های لازم به ایمیل ها ، شبکه های اجتماعی و ... تحویل داده خواهد شد.

صفحات اینستاگرام ماجیگو :

کانال آپارات ماجیگو
توییتر ماجیگو
پینترست ماجیگو

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار