در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

تولید و فروش انواع مهارکش ، متعلقات ،اتصالات سیم بکسل(ریگینگ) و صنایع وابسته

تولید و فروش انواع مهارکش ، متعلقات ،اتصالات سیم بکسل(ریگینگ) و صنایع وابسته

آگهی رایگان

گروه صنعتی مهار، یک شرکت تولیدی با سابقه 20 ساله در زمینه تولید و فروش انواع مهارکش ، متعلقات ،اتصالات سیم بکسل(ریگینگ) و صنایع وابسته می باشد که همواره محصولات خود را با بهترین کیفیت ( آلیاژ) و قیمت مناسب ارائه کرده است .
این شرکت با در دست داشتن تولیدعمده بازار این محصول توانسته با حساسیت لازم نسبت به کیفیت تولید ومقرون به صرفه بودن قیمت رضایت مصرف کنندگان را فراهم آورد و اینک اقدام به تکمیل سبد محصولات خود نموده است .
همچنین گروه صنعتی مهار تامین انواع سیم بکسل های داخلی و خارجی را برای مصارف صنایع گوناگون به انجام می رساند و می تواند نسبت به موارد مورد نیازشرکت ها ، بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را ارائه دهد.
برخی از محصولات : بست سیم بکسل ،گوشواره سیم بکسل ، انواع مهارکش : دو سر حلقه ، دو سر قلاب ، دو سر شگل ، یک سر حلقه ویک سر قلاب ، یک سر قلاب و یک سرشگل ، یک سر حلقه و شگل و تنه خالی مهارکش

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار