در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

تولید و فروش انواع مهارکش ، متعلقات ،اتصالات سیم بکسل(ریگینگ) و صنایع وابسته

 

تولید و فروش انواع مهارکش ، متعلقات ،اتصالات سیم بکسل(ریگینگ) و صنایع وابسته

آگهی رایگان

گروه صنعتی مهار، یک شرکت تولیدی با سابقه 20 ساله در زمینه تولید و فروش انواع مهارکش ، متعلقات ،اتصالات سیم بکسل(ریگینگ) و صنایع وابسته می باشد که همواره محصولات خود را با بهترین کیفیت ( آلیاژ) و قیمت مناسب ارائه کرده است .
این شرکت با در دست داشتن تولیدعمده بازار این محصول توانسته با حساسیت لازم نسبت به کیفیت تولید ومقرون به صرفه بودن قیمت رضایت مصرف کنندگان را فراهم آورد و اینک اقدام به تکمیل سبد محصولات خود نموده است .
همچنین گروه صنعتی مهار تامین انواع سیم بکسل های داخلی و خارجی را برای مصارف صنایع گوناگون به انجام می رساند و می تواند نسبت به موارد مورد نیازشرکت ها ، بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را ارائه دهد.
برخی از محصولات : بست سیم بکسل ،گوشواره سیم بکسل ، انواع مهارکش : دو سر حلقه ، دو سر قلاب ، دو سر شگل ، یک سر حلقه ویک سر قلاب ، یک سر قلاب و یک سرشگل ، یک سر حلقه و شگل و تنه خالی مهارکش

آدرس مشاهده آگهی :

https://ilikebazaar.com/ads/14217/تولید-و-فروش-انواع-مهارکش-متعلقات-اتصالات-سیم-بکسل-ریگینگ-و-صنایع-وابسته.html
  ثبت کسب و کار