در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

فروش کسب و کار اینترنتی فروش فایل

فروش کسب و کار اینترنتی فروش فایل

آگهی رایگان

سایت با سرعت بالا و تمام امکانات هست، چون خودم سئو کار هستم به طور حرفه ای روی SEO وبسایت کار شده و توی کمتر از 1 ماه اولش توی کلماتی که کار شده بود از رقبای 6 ساله اش رتبه بالاتری گرفته.

اگر با سایت و… آشنا نبودید و جایی مشکل داشتید به طور کامل بهتون آموزش داده میشه.

متاسفانه بنده ایده های کسب و کاری زیادی به سرم میرسه و همه رو سریعا اجرا میکنم، به حدی که در حال حاضر وقت برای فعالیت روی برخی کسب و کار هام رو ندارم.
بیزنس پلن سایت فوق العاده هست و هرروز تعدادی فروش داره اما خیلی کم هست! چون فقط 15 محصول توی سایت منتشر شده اما با همین 15 محصول هم فروش داشته و مشتری ها به وبسایت وفادار هستند (باید خدمتتون عرض کنم که همکاران مشابه میانگین محصولاتشون حدود 200 تا 1000 محصول است پس اگر روی این سایت کار شود قطعا میتوانید درآمد فوق العاده خوبی کسب کنید)
100 درصد درآمد این سایت خالص هست بخاطر نوع محصولات.
به این نکته هم باید اشاره کنم که سایت فعلا درآمد دارد اما بسیار ناچیز است چون وقت برای ادامه فعالیت روی وبسایت نداشتم و درگیر کسب و کارهای دیگه ام بودم. (اگر هم کس قصد خرید ندارد اما قصد همکاری و سرمایه گذاری دارد در خدمت هستم)
کلی ایده خوب و بدون هزینه هم دارم که متاسفانه بخاطر نبود وقت اجرا نشدن، حتما این ایده ها با خریدار به اشتراک گزاشته میشن.
برای اطلاعات بیشتر باهام تماس بگیرید.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار