در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

رزرواسیون هتل

رزرواسیون هتل

آگهی رایگان


-سیستم رزرواسیون هتل یکی از مهمترین و اصلی‌ترین خدمات و سرویس‌ها در صنعت هتلداری محسوب می‌شود. پاسخگویی سریع و رسیدگی و ثبت دقیق درخواست‌های رزرو، تضمین‌کننده به حداکثر رساندن میزان سودآوری هتل و برندسازی از تجارت آن خواهد بود.
-رزرواسیون درواقع ثبت درخواست برای اجاره یک یا چند اتاق مشخص در یک هتل مشخص برای تعداد روزهایی مشخص است که معمولا هم با عقد قراردادی بین هتل و مهمان ثبت می‌شود و بر اساس آن هتل متعهد می‌شود در تاریخ ذکر شده، ارائه خدمات و اتاق به مهمان یا مهمانان را تضمین کند.
-امروزه درخواست های رزرو هتل معمولا در نرم افزارهای مدیریت هتلداری یاPMS صورت می گیرد.
-به‌طور کلی یک هتل دو منبع عمده را برای دریافت سفارش‌های رزرو درنظر می‌گیرد: مسافران مستقل و مسافران (گروه‌های مسافرتی) ثبت شده توسط آژانس‌ها.

-اهمیت رزرو هتل در چیست؟
مسافران نمی خواهند با هتلی كه همه اتاق های آن پر شده روبرو شوند و هتلداران با كمبود درآمد. پس رزرو هتل برای هر دو گروه مهم است. هتل داران می دانند كه پيشرفت و رونق گردش كار هتل، بستگی به درآمد هتل دارد و درآمد هتل نيز از وجود مسافر و فروش اتاق ها تأمين مي‌شود، اگر اتاق ها خالی باشد. راه درآمد هتل بسته است و با بسته بودن اين راه، به ادامه حيات و بقای هتل چندان اميدی باقی نمی ماند.
بنابراين، درآمد هتل با تعداد مسافران نسبت مستقيم دارد. هر قدر اتاقها پر باشد، عايدی هتل بيشتر می شود و هر قدر تعداد اتاق های هتل زيادتر باشد، بهره بيشتری عايد می شود.
-برای پر بودن اتاق های هتل، علاوه بر راه های مختلف جلب مشتری، عامل بسيار مؤثر ديگری وجود دارد و آن از پيش رزرو كردن اتاق ها است. يعنی پيش‌فروش كردن و حصول اطمينان از اين كه تعدادی از اتاق ها رزرو شده و جزو اتاق هایی محسوب می شود كه دارای مسافر است.
با ما همراه باشید...

⚜ اعتماد شما سرمایه ماست⚜

✅شركت تخصصی شاهزاده حمزه با اكيپ بهترين پرسنل رزرواسيون آمادگی دارد رزرواسيون انواع هتل ها با گريدهای مختلف را هندل و نسبت به افزايش درصد اشغال هتل ها اقدام نمايد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر با ما در تماس باشيد.

#شرکت_تخصصی_شاهزاده_حمزه

مدیریت : ابوالفضل شاهزاده حمزه
(دکترای مدیریت اجرایی DBA)

مشاوره و تماس :
????09152017274
????09105503001

#تجهیز_راه_اندازی_رستوران_هتل #تجهیز_هتل #رزرواسیون_هتل #رزروآنلاین #رزرواسیون #رزرواسیون_آنلاین #رزرو_هتل_مشهد #رزرواسیون_آنلاین_هتل #رزرو_هتل #ابوالفضل_شاهزاده_حمزه #مدیر_هتل

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار