در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

ترجمه متون انگلیسی و فرانسه با قیمت مناسب

ترجمه متون انگلیسی و فرانسه با قیمت مناسب

آگهی رایگان

اگر تصمیم به ترجمه مقاله های درسی، کتاب های غیر درسی و یا متون دانشگاهی خود در هر مقطعی به صورت انگلیسی به فارسی و یا فارسی به انگلیسی و حتی به شکل فارسی و یا انگلیسی به زبان فرانسه هستید بهتر است در ابتدا با یک مترجم تخصصی در مورد موضوع متن خود مشاوره های لازمی را انجام دهید تا کلید واژه های متن شما به درستی مورد ترجمه قرار بگیرند.
در صورت جلب اعتماد شما، ما این آمادگی را داریم تا پاراگراف کوتاهی را به صورت رایگان ترجمه کرده و به شما تحویل دهیم. در این راستا کادر تخصصی ما به عنوان یک گروه مترجم با سابقه کاری بالا و فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه های تهران این توانایی را دارند تا بدون تاخیر، بیشترین حجم کاری را به صورت تخصصی با قیمتی مناسب، مطابق با متن دریافت شده به شکل پاورپوینت و همچنین اکسل به شما ارائه دهند.
در واقع ما می توانیم با استفاده از کارآمدترین ابزارهای فرمول نویسی سخت ترین متنون را در جداول حرفه ای قرار دهیم و پیچیده ترین فرمول های ریاضی و حسابرسی را در متن درخواستی شما تایپ نماییم و همچنین متن های مختلفی را در زمینه

• ترجمه پایان نامه
• ترجمه کتب مختلف آموزشی و داستانی
• ترجمه انگلیسی به فارسی
• ترجمه فارسی به انگلیسی
• ترجمه فارسی به فرانسوی
• ترجمه فرانسوی به انگلیسی
• ترجمه مقاله و اکسپت
• ترجمه تخصصی به همراه تایپ تخصصی

و ترجمه هر نوع متن دیگری را به شکل فایل Word و یا Pdf به شما تحویل دهیم.
این روزها ترجمه متون تخصصی و عادی به صورت دورکاری سبب شده است تا شما بتوانید هر نوع متنی را به صورت آنلاین در اختیار ما قرار دهید و در کمترین قیمت کار ترجمه خود را انجام دهید. پس در حال حاضر مترجمین ما بیشترین میزان پروژه های ترجمه را در کوتاهترین زمان با بالاترین کیفیت تایپ جهت جلب رضایت شما ارائه می دهند.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار