در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

برگزاری مراسم ختم و ترحیم در فضای مجازی

برگزاری مراسم ختم و ترحیم در فضای مجازی

آگهی رایگان

 


آنچه شما باید انجام دهید
۱_ تعیین دقیق روز و ساعت برگزاری مراسم(ساعت های قابل برگزاری از ۱۴ تا ۱۵.۳۰ یا از ۱۵.۳۰ تا ۱۷ می باشد)
۲_ تعیین حداکثر تعداد شرکت کنندگان در مراسم
توضیح: امکان حضور شرکت کننده بیش از تعداد مشخص شده وجود ندارد و اگر تعداد شرکت کنندگان بیش از تعداد مشخص شده بشود، افراد جدید باید صبر کنند تا برخی افراد حاضر، مراسم را ترک کنند.
۳_ تعیین نیاز به پخش کلیپ های صوتی و تصویری. در صورت نیاز به کلیپ، لازم است تا ۴ ساعت قبل از مراسم کل عکس هایی که قرار است به کلیپ تبدیل شود یا فیلم هایی که باید با هم ادغام شود به ترتیب نمایش و با توضیحات لازم در واتساپ ارسال شود. همچنین باید صوتی که روی این کلیپ پخش می شود مشخص شود. (قرآن یا آهنگ های متناسب با سوگواری)
۴_ واریز هزینه های مربوط به مراسم و ساخت کلیپ ها(امکان مداحی یا تلاوت قرآن به صورت آنلاین وجود ندارد و هزینه ای برای آن در نظر گرفته نشده.)
۵_ دریافت لینک مراسم و اطلاع رسانی این لینک به همه عزیزانی که قرار است در مراسم حضور یابند.
۶_ معرفی یک یا دو نفر از صاحبان عزا برای صحبت در مراسم یا تصویر برداری از منزل یا مزار مرحوم ( این قسمت اختیاری است). این عزیزان باید قبل از مراسم در محل مورد نظر حضور داشته و نامی را که با آن وارد مراسم می شوند به طور دقیق مشخص نمایند و ۲ ساعت قبل از مراسم در واتساپ اعلام نمایند. در طی مراسم آماده همکاری باشند. با اعلام برگزارکننده مراسم، دوربین و صدای موبایل ایشان فعال شده و می توانند صحبت کرده یا از محلی که هستند فیلم گرفته و گزارش دهند.
۷_ ارسال عکس ها و فیلم های مورد نظر برای ساخت کلیپ و تعیین آهنگ پس زمینه کلیپ( قرآن یا آهنگ متناسب). چنانچه مداحی یا هر گونه صوت دیگری مد نظرتان است باید فایل آنرا ارسال نمایید.

 

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار