در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه تاسیس شعبه شرکت

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه تاسیس شعبه شرکت

آگهی رایگان

بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کانادا که دارای سوابق مدیریتی و تخصصی بوده و شرایط مالی مطلوبی دارند، برای مهاجرت به کانادا می توانند اقدام به تاسیس و راه اندازی یک شعبه از شرکت خود در کانادا نمایند.
افتتاح شعبه شرکت در کانادا

کشور کانادا این امکان را برای سرمایه‌گذاران خارجی فراهم می‌کند که یک شعبه از شرکت خود در سراسر جهان را در این کشور تاسیس کنند. افتتاح شعبه در کانادا مستلزم تبعیت از قوانین شرکت‌های چندملیتی است. مالک این شرکت می‌تواند یک فرد غیرکانادایی باشد.

حوزه فعالیت شرکت به طور کلی توسط شرکت مادر تعریف می‌شود. تیم مدیریتی شعبه می‌تواند مستقل از شرکت مادر باشد و یک حساب بانکی برای شرکت مربوطه در کانادا باز کند.

طبق قوانین کشور کانادا، سرمایه و دارایی مورد نیاز برای ثبت شعبه شرکت خارجی در کانادا از شعبه مادر و شرکت خارجی تامین می‌شود.

ثبت نام ترازنامه شرکت خارجی و اظهارات سود و زیان هر سال در رجیستری تجاری کانادایی، توسط شرکت مادر بررسی می‌شوند.


الزامات مربوط به افتتاح شعبه در کانادا

نام شعبه و آدرس آن
کپی گواهی ثبت شرکت مادر
تفاهم نامه و اساسنامه شرکت مادر
صورتجلسه‌های مجمع عمومی یا هیئت مدیره مبنی بر افتتاح شعبه در کانادا
وکالتنامه اعضای هیئت مدیره
نماینده قانونی شعبه


کانادا اولین کشوری است که برنامه دعوت از نیروی کار و سرمایه گذاران بین المللی از تمام نقاط جهان را در راس برنامه کاری خود قرار داده است.

مهاجرت کاری به کانادا، تحصیل در کانادا و تاسیس شعبه شرکت در این کشور همیشه جذاب و رویایی است .


شرایط تاسیس شعبه و نمایندگی در کانادا

کانادا شامل ده استان یا ایالت است که عبارتند از ؛ آلبرتا، اونتاریو، بریتیش کلمبیا، کبک، نیوفاندلند، نوواسکوشیا، مانیتوبا، جزیره پرنس ادوارد، نیوبرانزویک و ساسکاچوان است. دو شهر مهم یعنی شهر اوتاوا (پایتخت کانادا) و تورنتو در ایالت اونتاریو قرار دارند .


همانطور که می دانید عملی کردن برنامه تاسیس شعبه یا نمایندگی در هر کشوری شرایط و ضوابط خاصی را می طلبد .

شرکت های خارجی برای گسترش فعالیت های خود در کشورهای دیگر انتخاب های مختلفی دارند. در میان اینها اغلب، شرکت های تابعه و دفاتر شعبه کار می کنند .


این ساختارها در کانادا نیز موجود است و شرکت مادر معمولا فرم کسب و کار را بسته به عوامل مختلف، مانند مالیات و استقلال شرکت ثبت شده در خارج از کشور، انتخاب می کند.

طبق قانون کانادا، شعبه یک بخش توسعه یافته از یک شرکت خارجی است، در حالی که شرکت تابعه یک شرکت مستقل است .

شعبه در واقع یک شکل مناسب از کسب و کار برای شرکت هایی است که تمایل به راه اندازی کسب و کار جدیدتری هستند .


همچنین شعبه ای که کارش منوط به بررسی وضعیت بازار و هموار کردن راه برای شرکا و مشتریان در بازار باشد، دفتر نمایندگی نامیده می شود .

در صورتی که فرد نام تجاری خود را انتخاب نمود با تعیین نوع تجارت در فدرال (استانی یا منطقه ای) و مالکیت فردی و مشارکتی شرکت، می تواند شرکت خود را در کانادا به ثبت برساند.



مالکیت شرکت در کانادا به مالکیت مطلق، مشارکت و تعاونی تقسیم می شود. مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت، امکان ثبت شرکت به صورت اشتراکی را به مهاجرین نداده و فرد اصلی باید مالکیت شرکت را بر عهده گیرد که متقاضی، پس از مالکیت می تواند برای دریافت شماره کسب و کار و تجارت، حساب مالیات بر درآمد و مجوز خود اقدام نماید.


ویژگی های روش ثبت شعبه در کانادا

این برنامه فدرال می باشد برخلاف کارآفرینی استانی نیاز به این نیست که متقاضی در یک استان خاص مشغول به کار شود.
بدون نیاز به مدرک زبان (مدرک آیلتس)
بدون نیاز به سرمایه گذاری مشخص شده
مدت زمانی بسیار کوتاه تا صدور ویزا کار کانادا
ساپورت کردن متقاضی تا اپلای اقامت دائم در یک پروسه بسیار کوتاه

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار