در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل

مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل

آگهی رایگان

برای مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل چه کارهایی باید انجام داد؟ مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل : یکی از برنامه‌های مهاجرت به کانادا اقدام از طریق سازمان ملل است. فرد متقاضی برای اقدام از طریق این روش باید درخواست پناهندگی داده و نشان دهد که شرایط «پناهنده کنوانسیونی» و یا «شخص نیازمند حفاظت» را دارد.

مطابق ماده (۱) کنوانسیون ۱۹۵۱، واژه پناهنده اینطور تعریف می‌شود: «به علت ترس موجه از علل مربوط به نژاد، مذهب، ملیت، عضویت در گروه‌های اجتماعی خاص و یا داشتن عقاید سیاسی تحت تعقیب، شکنجه، آزار و اذیت قرار گیرد، در خارج از کشور محل سکونت عادی خود به سر می‌برد و نمی‌تواند یا به علت ترس مذکور، نمی‌خواهد خود را تحت حمایت آن کشور قرار دهد و یا در صورتی که فاقد تابعیت است و پس از چنین حوادثی در خارج از کشور محل سکونت دائمی خود به سر می‌برد، نمی‌تواند یا به علت ترس مذکور نمی‌خواهد به آن کشور بازگردد.»

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار