در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

راه حل انتخاب شرکت حمل و نقل کالا

شنبه ۲۷ خرداد ۲ تجارت
  • تصویر شماره راه حل انتخاب شرکت حمل و نقل کالا

بسیاری از مشاغل نیاز به انتخاب شرکت حمل و نقل کالا دارند. البته مشاغل کوچکتر به حمل و نقل بیشتری نیاز دارند زیرا هنوز به اندازه‌ی کافی گسترش پیدا نکرده‌اند که بتوانند مستقیماً با حمل‌ونقل بین‌المللی و یا شرکت‌های حمل و نقل دیگر قرارداد ببندند. قرارداد بستن با شرکت‌های حمل‌ونقل، به دلیل حجم بار زیادی که با آنها معامله می‌کنید این امکان را به شما می‌دهد تا با بهترین قیمت‌ها کالای خود را ارسال و دریافت کنید. انتخاب یک شرکت حمل و نقل کالا برای یک محموله خاص هنوز کار ساده‌ای نیست و به همین ترتیب ما یک سری نکات را در مورد چگونگی انتخاب موثر شیوه و شرکت حمل و نقل ارائه کرده‌ایم.

 

آنچه را که نیاز دارید در رابطه با حمل و نقل بدانید:

به نظرمیرسد حمل نقل کالا بسیار ساده است، اما لازم به ذکر است در صورتی که موارد اصولی را نادیده بگیرید، بدست آوردن یک تجربه خوب حمل و نقل کالا را برای شما دشوار خواهد ساخت.

در تجارت، باید اعتماد به شانس را محدود کرد. باید بدانید برای حمل و نقل کالا به چه چیزهایی نیاز دارید، یکی از این نیازها بیمه کالا است که تضمین سلامت و جبران خسارت کالای شما را به همراه دارد.

به عنوان مثال:

اگر کالایی دارید که نیازمند یخچال است، باید از شرکت‌های حمل و نقلی بهره ببرید که کانتینرهای یخچال‌دار دارند. یا اگر محصولات خود را در بندر دریافت می‌کنید، به یک شبکه حمل و نقل کالا در کشور نیاز دارید که در دسترس شما باشد. همچنین باید از زمان ورود محصولات خود به کشور اطلاع داشته باشید تا بتوانید با شرکت حمل و نقل مورد نظرهماهنگ شوید و مطمئن شوید که آنها به موقع محصولات شما را تحویل می‌دهند.

علاوه بر این، شما باید بدانید محصولاتی که می‌خواهید حمل و نقل کنید با چه اندازه و حجمی هستند تا بر اساس آن با شرکتی تماس بگیرید که وسیله‌ی حمل و نقل اعم از کانتینر، کامیون و یا وسیله‌ای که مناسب برای حمل و نقل حجم کالای شما است را داشته باشد. عامل مهم دیگری که باید در نظر گرفت این است که اگر محموله شما تحت مقررات خاصی است و ممکن است که در حمل و نقل دچار مشکلات قانونی شود، باید با شرکت‌هایی که به طور قانونی کالا را حمل می کنند و به مقررات حمل و نقل کالاها آشنا هستن ارتباط برقرار کنید.

برای انجام هر کاری، بیمه ایده‌ی بسیار خوبی است. اگر احساس می‌کنید که محموله و کالاهای شما ممکن است خطرات خاصی مانند دزدی دریایی را متحمل شوند، بیمه کردن کالاهایتان بیشتراز پیش اهمیت دارد زیرا بیمه حمل و نقل کالا، محموله‌ی شما را در برابر خطرات خاص محافظت می‌کند.

عامل مهم برای انتخاب شرکت حمل و نقل کالا

هنگام تحقیق و مقایسه‌ی شرکت‌های حمل و نقل کالا، به تجربه شرکت توجه داشته باشید. تجربه یکی از مهمترین عوامل تمایز است و شرکتی که  تجربه سطح بالاتری دارد، برای شما بهترین انتخاب است. تجربه بیشتر به معنای شبکه‌های بزرگترو گستردگی شرکت مورد نظراست که یکی از عوامل ضروری در حمل و نقل کالا می‌باشد. همچنین تجربه بیشتر در این شغل به این معنی است که شرکت مورد نظر درروند کاری خود با مشکلات زیادی برخورد کرده است و در آینده مشکلاتی که ممکن است دوباره اتفاق بیفتد را با تجهیزات بیشترو عملکرد بهتری مدیریت می‌کند.

همچنین شرکت‌هایی که سابقه‌ی بلندمدت در این فعالیت را دارند در تمام سازمان‌های دولتی ثبت شده اند واز لحاظ قانونی کامل و بدون مشکل هستند. با این حال، همیشه باید براساس نیاز خود از آنها بپرسید که آیا مجوز ارتباط با همه آژانس‌های حمل و نقل هوایی و دریایی درهر کشوری که شما فعالیت می‌کنید را دارند.   

اگر یک محصول نسبتاً رایج دارید، عمق تجربه آنقدرها مهم نیست، اما اگر محصول شما منحصربه فرد و مهم است، تجربه‌ی شرکت مورد نظر بسیار اهمیت دارد. سعی کنید از شرکت‌های حمل و نقلی که تخصص آنها مربوط به محصولات و کالاهای ویژه‌ی شما نیست، دور شوید تا مشکلاتی در این زمینه برایتان به وجود نیاید.

مقایسه قیمت‌ها

مقایسه قیمت‌ها درهرگونه خدمات یا محصولی برای تجارت امری بدیهی است، اما در مورد حمل و نقل کالا به اندازه خرید کالا ساده نیست. در مقایسه‌ی قیمت شرکت‌های حمل و نقل کالا، اولین قدم حذف افرادی است که تمام خدمات مورد نیاز شما را ارائه نمی‌دهند. اگرچه ممکن است برخی از این گزینه‌ها ارزان‌تر باشند، اما قرارداد با یک  شرکت حمل و نقل که توانایی انجام کار را ندارد، ارزش ندارد. هنگامی که لیست خود را به آن دسته از حمل‌ونقل‌هایی که دارای تمام ویژگی‌های مورد نظر شما هستند محدود کردید، می‌توانید پایین‌ترین قیمت را از لیست انتخاب کرده و با آن ارتباط برقرار کنید.

سیستم‌های قیمت‌گذاری شرکت‌های حمل و نقل کالا بسیار متفاوت هستند. بزرگترین عامل در مقایسه قیمت حمل و نقل کالا، نحوه برخورد آنها با حجم مختلف محصول برای قیمت‌گذاری  و تاثیر آن بر سود شما می‌باشد. بسیاری از شرکت‌های حمل و نقل کالا برای تشویق مشاغل به ارسال کالای بیشترازطریق آنها و ادامه‌ی همکاری با یکدیگر، تخفیف حجمی ارائه می‌دهند. اگر قصد دارید مقادیر متنوعی از محصول را از طریق همین  شرکت‌ها به مرور ارسال کنید، باید قیمت‌ها را بررسی کنید و ببینید که چه تاثیری بر روی قیمت کالا و سود شما دارد.

همچنین باید مطمئن باشید که قیمت آنها شامل چه مواردی می‌شود: قیمت‌های برخی از شرکت‌های حمل و نقل‌، شامل تمام هزینه‌ها و کارمزدها می‌شود و برخی از شرکت‌ها، کارمزد‌ها را بعدا اضافه می‌کنند. وقتی شما مقایسه قیمت خود را بین شرکت‌های حمل و نقل کالا انجام می‌دهید، مطمئن شوید که هزینه هر یک از آنها پس از اعمال همه هزینه‌ها و کارمزدهای پایان کارچقدراست و سپس تصمیم بگیرید.

 

سوالاتی از شرکت‌های حمل و نقل برای ارسال کالا

برخی از نکات مهم برای حمل و نقل کالا قبلاً شرح داده شده است، اما داشتن لیستی از سوالاتی که می‌توانید از آنها بپرسید مفید است، ما در اینجا لیستی از سوالات را برای شما قرار داده‌ایم.

 

درباره تجربه:

- چند سال است که تجارت می‌کنید؟

- چه مقدار تجربه در مورد نوع بار من دارید؟

- شبکه شما چقدر بزرگ است؟

- چه مجوزهای دولتی دارید؟

- چه اعتباراتی دارید؟

- آیا شرکایی برای کمک در تحویل محموله من دارید؟

درباره قیمت‌گذاری:

- چه چیزی در نرخ شما لحاظ می‌شود؟

- آیا تخفیف حجمی دارید، اگر چنین است، چگونه کار می‌کند؟

- نرخ‌های شما در چه زمانی تغییر می‌کند؟

- بیمه چقدر است و از چه چیزی محافظت می‌کند؟

- در مقصد چه هزینه‌هایی وجود دارد؟

درباره تدارکات

- آیا می‌توانم محصول خود را ردیابی کنم؟

- شرایط گمرکی  شما چگونه است؟

- آیا کالایی را با همان حجمی که می‌خواهم آن را حمل کنم ارسال می کنید؟

- آیا من باید مدارک خاصی به شما ارائه بدهم؟

- آیا شما در محصولات خاصی تخصص دارید؟

- از چه طریقی با من ارتباط برقرار خواهید کرد؟

 

حمل و نقل معتبر

یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه شرکت حمل و نقل کالا باتجربه‌ است و در کار خود تبحر دارد وهمچنین قیمت‌های مناسبی را ارائه می‌دهد این است که آنها شهرت خوبی در بین سایر مشتریان خود دارند و همچنین به بسیاری از مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.

 

چگونه بازار می‌تواند به شما در انتخاب یک شرکت حمل و نقل کالا کمک کند.

ما یک مرکز اطلاعات کسب و کاردرایران هستیم، این بدان معنی است که قوانین محلی، مقررات و روند صنایع مختلف را می شناسیم و درک می کنیم و فرصتی منحصر به فرد برای ارتباط آسان میان مشاغل ایجاده کرده‌ایم.

کمک بازار در زمینه‌های مختلف، از روش‌های حمل و نقل تا ارزیابی کیفیت محصول را ارائه می‌دهد. سیستم عامل ما دسترسی به مشاغل مختلف و کالاهای مقرون به صرفه‌‌ی  موجود برای تجارت در ایران را ایجاد می‌کند. با استفاده از پلت‌فرم ما برای تحقیق در مورد قیمت‌ها، یافتن شرکای تجاری و تولید محصولات با کیفیت، در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.

منابع:

باربری جهانی

حمل و نقل

آشکارکنندگان

حمل و نقل جان خوب

مدیریت تدارکات

راه حل های حمل و نقل

ARMSTRONG و همکاران

 

  ثبت کسب و کار