در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

نکاتی برای انجام معاملات موفق تر

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۲ تجارت
  • تصویر شماره نکاتی برای انجام معاملات موفق تر

جستجوی آنلاین چگونگی راه‌اندازی تجارت، انجام معاملات موفق تر و پیشرفت تجارت صادرات واردات را به شما نشان می‌دهد. کارآفرینان با این کار می‌توانند برند خود را در سطح جهانی توسعه دهند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. در بازارهای مختلف خطرات و  منافع  زیادی وجود دارد. صادرکنندگان موفق وقت خود را صرف می‌کنند و برخی از جنبه‌های حیاتی مربوط به تجارت خود را انتخاب می‌کنند. در ادامه برخی از نکات مهم را آورده‌ایم که به شما در انجام معاملات موفق‌تر صادرات کمک می‌کند:

 

مرحله آماده سازی

بهترین ایده‌های صادرات واردات اغلب در مرحله‌های آماده سازی که به صورت سریع و بدون تمرکز انجام می‌شود، شکست می‌خورند. اما اگر قبل از شروع به درستی و با بررسی تمام شرایط آماده شوید، احتمال به وجود آمدن معاملات موفق تر برای شما بیشتر است. هنگام راه‌اندازی برند بین‌المللی خود این مراحل مهم را در نظر بگیرید:

    1- ساختمان تصویر

در صحنه حساس تجارت بین‌المللی، تصویری که از خود و شرکت خود ارائه می‌دهید معنی زیادی دارد. اعتبار شما باید از ابتدا کار بدرخشد. با تنظیم جزئیات تماس با سیستم عامل‌های بین‌المللی و افزودن کد کشور خود، فعالیت خود را شروع کنید. حتی اگر شرکت شما هنوز یک نمایش یک نفره است، یاد بگیرید که از ضمیر جمع "ما" استفاده کنید.

    2- پژوهش

برای آشنایی با برنامه‌ها و فرایندها هر کاری که می‌توانید را انجام دهید. به احتمال زیاد، معامله‌گران دیگری نیز در منطقه شما در این زمینه تجاری فعالیت دارند. سعی کنید آنها را بشناسید و از آنها کمک بخواهید. آنها ممکن است با معرفی شما به افراد مهم دیگر،کار را برای شما آسانتر کنند. از منابع آنلاین استفاده کنید تا آنجا که می‌توانید در مورد تجارت صادرات به طور کلی اطلاعات کسب کنید. در کارگاه‌ها و سمینارهایی شرکت کنید که روی این موضوع تمرکز دارند.

3- بازار خود را شناسایی کنید

در حالی که جهان مملو از فرصت‌های تجاری صادراتی است، شما باید بازارهای خود را هوشمندانه انتخاب و هدف قرار دهید. شما باید اطلاعات معتبر در مورد روند مصرف و ارقام واردات برای محصولات مختلف را جستجو کنید. شما همچنین باید با زمینه‌های فرهنگی و سایر موضوعات مرتبط در آن بازار آشنا شوید. قبل از شروع  زبان، دین، ​​اخلاق‌کاری و هنجارهای اجتماعی آن منطقه را در نظر بگیرید. برنامه تجاری بلندمدت شما باید شامل این جزئیات باشد. این امر دستیابی به یک راه‌حل موثر برای هر بازار هدف و معاملات موفق تر را آسان می‌کند. در سمینارهای فرهنگ و زبان شرکت کنید تا از منظری آگاهانه فعالیت کنید.

   4- درک پویایی بازار

هر بازاری متفاوت است. محصولی که در یک مکان عملکرد خوبی داشته باشد ممکن است در مکان دیگر کاملاً خراب باشد. بسته‌بندی که برای یک بازار استفاده می کنید ممکن است در بازار دیگر نامناسب تلقی شود. درک ویژگی‌های منحصر به فرد در هر زمینه شغلی، برای موفقیت مهم است. علاوه بر این، این بازارها پویا و به روز  هستند. این بدان معناست که مفهومی که امروز معقول است ممکن است فردا دیگر قابل استفاده نباشد. راهی را برای به روز نگه داشتن روندهای در حال رشد در بازارهای هدف خود پیدا کنید. همچنین تجارت واردات صادرات شما متناسب با ریتم بازار تغییر می‌کند.

 

مرحله انجام کار

 

   1- اهمیت زمان بندی

در تجارت و معاملات موفق تر، زمان‌بندی بسیار اهمیت دارد. راه‌اندازی یک شرکت یا محصول در زمان نامناسب می‌تواند منجر به شکست کامل شود. چه چیزی مناسب بودن زمان انتخاب شده را تعیین می کند؟ هنگام کار در سطح بین‌المللی، زمان باید توسط عوامل تجارت جهانی تعیین شود. عوامل اقتصادی و سیاسی و همچنین نوسانات ارزی  برخی از عوامل مناسب هستند که تفاوت بین موفقیت و شکست را مشخص می‌کنند. همیشه در جریان تحولات، نه تنها در بازار هدف بلکه در مقیاس جهانی باشید. در بعضی مواقع، فعالیت‌ها و تغییرات مناطق عمده تجاری در سراسر جهان تأثیرگذار هستند.

 

2- یک استراتژی طراحی کنید

استراتژی تجارت باید مهمترین گام برای موفقیت باشد. این مورد، قلب یک تجارت است که بقیه ساختار تجارت را زنده و کاربردی نگه می‌دارد. لازم نیست یک استراتژی بسیار پیچیده داشته باشید، زیرا شما برای هر بازار به یک استراتژی متفاوت نیاز دارید. اما باید جامع، روشن و مختصر باشد. اما لازم است همه فاکتورهای مربوطه را در نظر گرفته و طرحی را برای رسیدگی به همه موارد احتمالی پیشنهاد دهد.

خوشبختانه به دست آوردن یک مثال استراتژی برای کمک به شما در تنظیم برنامه خود چندان دشوار نیست. اما شما باید اطمینان حاصل کنید که طرحی که برای دنبال کردن انتخاب کرده‌اید شامل برخی جزئیات اساسی باشد.

    تجزیه و تحلیل دقیق برای  بازار هدف

    تجزیه و تحلیل و توسعه محصول

    مقررات حاکم بر تجارت

    استراتژی قیمت‌گذاری

    روش ارزیابی مداوم

 

    3- مسیر فروش را انتخاب کنید

در مورد انتخاب مسیر فروش برای محصولات شما گزینه‌های زیادی وجود دارد. معمول‌ترین آن  فروش مستقیم است. مزیت آن این است که شما مجبور نیستید سود را تقسیم کنید. اما کار سختی است زیرا شما را ملزم به انجام تمام کارهای سخت می‌کند. این کار به تحقیق زیادی نیاز دارد اما  ارزش آن را دارد.

گزینه دیگر استفاده از توزیع‌کننده برای بازاریابی و فروش محصولات خود است. توزیع‌کنندگان اغلب بازار آماده ای برای محصولات دارند. آنها برای فروش حجم زیاد مناسب هستند. تهیه و ارتباط با توزیع‌کننده های متعدد در بازارهای مختلف راهی هوشمندانه برای ادامه حرکت فروش کالاها و ایجاد نام برای خودتان است.

نمایندگی‌های فروش راهی دیگر هستند که می‌توانید انتخاب کنید. آنها معاملات بین شما و خریدار را انجام می‌دهند و کمیسیون مشخصی را تعیین می‌کنند. بزرگترین مزیت آنها این است که آنها معمولاً شبکه‌های مستقر دارند. این بدان معنی است که آنها می‌توانند با خیالی آسوده برای محصولات جدید تبلیغات کنند و به سرعت مشتری جذب کنند. درصد کمیسیون آنها بالا است و به طور موثر وظیفه‌ی خود را انجام می‌دهند. نقطه ضعف اصلی آنها این است که در بعضی مواقع به طور همزمان چندین شرکت و محصول را باهم می‌پذیرند. در چنین مواردی ممکن است نتوانند به محصول شما توجه لازم را برای کسب سود مورد انتظار نشان دهند.

قبل از استقرار در یک مسیر، مزایای هر یک از این مسیرهای فروش را با دقت بسنجید. همچنین می‌توانید برای به دست آوردن بیشترین سود و پوشش خطرات، از چندین مورد با هم استفاده کنید.

 

    4- بسته‌بندی محصول را بهینه کنید

بسته‌بندی بندرت بعنوان موضوعی جداگانه مورد بحث قرار می‌گیرد اما نقش مهمی در تجارت صادرات واردات و انجام معاملات موفق تر را دارد. بسته بندی، هزینه شما برای حمل‌ونقل و همچنین خطر آسیب را تعیین می‌کند و باید در این مورد فاکتورهای مهم را در نظر بگیرید. همچنین تنظیم طرح‌های متفاوت برای بازارهای مختلف صادراتی خوب است.  برخی از بازارها تمایل به بسته‌بندی با کیفیت بالا دارند بدون اینکه تأثیر آن بر هزینه را در نظر بگیرند. در بازارهای دیگر، قیمت محصول همه چیز است و شما باید هزینه‌های تولید و بسته‌بندی را به حداقل برسانید. این به معنای استفاده از ارزانترین مواد بسته‌بندی است که مطابق با استانداردهای بازار است.

 

5- قیمت‌گذاری مناسب

در حالی که هیچ قانون سخت و سریعی در مورد قیمت‌گذاری محصول وجود ندارد، شما باید با احتیاط به این حوزه نزدیک شوید. خریداران اغلب قیمت‌ها را بی سر و صدا مقایسه می‌کنند و به رقابتی‌ترین قیمت رضایت می‌دهند. آنها وقت لازم برای ارزیابی دلایل گرانی را ندارند.

علاوه بر این، هنگامی که شما به عنوان یک تامین‌کننده گران قیمت شناخته شدید، تلاش زیادی برای خنثی‌کردن این اثر لازم است. بنابراین بهترین کار این است که درست شروع کنید. بسته به خاص بودن محصول، در دسترس بودن و روند بازار، باید ساختارهای مختلف قیمت‌گذاری را برای بازارهای مختلف هدف در نظر بگیرید. هدف تجارت کسب سود است. بنابراین با حفظ برتری رقابتی تا جایی که می توانید با بهترین سود ممکن بفروشید.

    6- به دنبال فرصت‌های تجاری باشید

اهمیت رویدادهایی مانند نمایشگاه‌های تجاری را برای گرفتن معاملات دست کم نگیرید. یک غرفه نمایشگاهی این فرصت را به خریداران بالقوه می‌دهد تا از نزدیک با محصول شما آشنا شوند. این امر به ویژه اگر محصول جدیدی را معرفی می‌کنید بسیار مفید است. اما حتی برای محصولات محبوب، این نمایشگاه به شما این فرصت را می‌دهد تا چهره‌ای از برند تجاری آنلاین خود را ارائه دهید. بنابراین ابزاری مناسب در ایجاد روابط مطمئن با خریداران بالقوه است.

تبلیغات روش مفید دیگری برای ایجاد فرصت‌های شغلی است. رسانه‌های اجتماعی مکان ارزان برای قرار دادن تبلیغات هدفمند را فراهم می‌کنند. اما از هر روشی که استفاده می‌کنید، همیشه یک تجزیه و تحلیل هزینه و سود را انجام دهید. با این کار شما فقط روش‌هایی را انتخاب می‌کنید که بازگشت سخاوتمندانه سرمایه را تضمین می‌کنند.

7- گزینه‌های مختلف بودجه را ارزیابی کنید

بزرگترین مانعی که مبتدیان در اجرای استراتژی صادرات خود در تجارت بین‌المللی با آن روبرو هستند، تأمین بودجه است. بیشتر فرصت‌ها نیاز به سرمایه‌گذاری کلانی دارد تا بازدهی معقول داشته باشد. خوشبختانه گزینه‌های زیادی برای تامین بودجه‌ی مشاغل کوچک وجود دارد. آنها همچنین مذاکره در مورد قیمت‌های نقدی از تولید‌کننده را آسان می‌کنند. این کار حاشیه سود را افزایش می‌دهد و به شرکت شما برتری بیشتری نسبت به سایرین می‌دهد.

هنگام انتخاب از طیف گسترده‌ای از وام‌های مشاغل کوچک، مراقب باشید. جذاب‌ترین‌ها معمولاً سخت‌ترین شرایط بازپرداخت و نرخ بهره را ارائه می‌دهند. بنابراین قوانین را کامل بخوانید و قبل از امضای آنها، تمام سوالات خود را بپرسید.

    8- برنامه‌های پرداخت مناسب را انتخاب کنید

برنامه‌های پرداخت فاکتور به اندازه گزینه‌های بودجه است. رایج‌ترین روش پرداخت برای معاملات تجاری بین‌المللی اعتبار اسنادی است و برای حفاظت از منافع هر دو طرف طراحی شده است. که شامل اطمینان از بانک خریدار است که پرداخت به محض برآورده شدن فعالیت موردنظر، انجام می‌شود. هر روشی که انتخاب کنید باید مطمئن باشید که برای تجارت شما خطری در پیش ندارد. قبل از تمدید تسهیلات اعتباری، همیشه توانایی مالی همتای خود را ارزیابی کنید.

9- مستندات مناسب را دریافت کنید

 هر بازاری با یک مجموعه مستندات منحصر به فرد همراه است. می‌توانید از اتاق بازرگانی مربوطه به مستندات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. بدون داشتن مستندات صحیح، قادر به ترخیص کالاهایتان از گمرک نخواهید بود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مناسبی راجع به بازارهای خاص هدف دارید و الزامات مربوط به اسناد مورد نیاز را دنبال کنید.

   10- از منافع تجاری خود محافظت کنید

تجارت واردات صادرات شما یک امر پر خطر است. شما با فروشندگان و خریداران از گوشه و کنار دنیا روبرو هستید. هرچند که ممکن است بسیاری از آنها با حسن نیت به نظر برسند، اما بعضی از آنها کلاهبرداران فصلی هستند. ضروری است که منافع تجاری خود را تأمین کنید یا اینکه برای خطر سقوط آمادگی داشته باشید. همیشه همه چیز را کتباً بنویسید، توافقات قانونی را الزام‌آور کنید و هرگز معامله‌ای را بدون بررسی کردن جزئیات با طرف مقابل، شروع نکنید.

در نظر گرفتن تمام مراحل فوق، روش صادرات و پیروی از پیشنهادات مفید موفقیت را به همراه خواهد داشت. آنها به شما کمک می‌کنند تا به طور موثر آماده شوید و برنامه خود را به دلخواه اجرا کنید.

چگونه سایت بازار  به موفقیت در معاملات صادراتی شما کمک می‌کند

سایت بازار بسیاری از ویژگی‌های مفید را برای کمک به معامله‌گران جدید و با تجربه ارائه می‌دهد. دراین سیستم عامل این فرصت را دارید که با خریداران و فروشندگان از اقصی نقاط جهان ارتباط برقرار کنید. بنابراین می‌توانید به راحتی یک شبکه تجاری قابل اعتماد ایجاد کنید. این پلتفرم یک محیط امن برای افراد همفکر فراهم می‌کند.

سایت بازار همچنین به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی به کشورهای مختلف برای تجارت دسترسی داشته باشید. بنابراین شما می‌توانید برنامه خود را بر این اساس تنظیم کنید و به راحتی از اسناد مراقبت کنید. از آنجا که مقررات حاکم بر تجارت صادرات واردات همیشه در حال تغییر است، به شما امکان را می‌دهیم که با ما همیشه به روز باشید. با داشتن چنین اطلاعاتی، شما همیشه می‌توانید سفارشات مشتریان خود را برآورده کرده و تجارت خود را سودآور نگه دارید.

بنابراین اگر می‌خواهید ابزاری بی‌عیب و نقص داشته باشید تا به عنوان یک صادرکننده به طور مداوم معاملات موفق تر را انجام دهید، سایت بازار بهترین بستر برای کمک به شما در رسیدن به این هدف است.

  ثبت کسب و کار