در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

چگونه می توان محصولی را برای تجارت خود انتخاب کرد؟

شنبه ۲۷ خرداد ۲ تجارت
  • تصویر شماره چگونه می توان محصولی را برای تجارت خود انتخاب کرد؟

انتخاب محصول برای تجارت و فروش سخت‌ترین تصمیمی است که هنگام شروع تجارت بین‌المللی با آن روبرو خواهید شد. این باید اولین گامی باشد که حتی قبل از ورود به جزئیات نحوه شروع تجارت صادراتی برمی‌دارید.  ما برای کمک به شما در انتخاب بهتر در این زمینه یک لیست تهیه کرده‌ایم.

 

بازار هدف

انتخاب محصول برای تجارت شما باید به گونه ای باشد که آن محصول در بازار مورد نظر، تقاضای زیادی را داشته باشد. تا آنجا که ممکن است به دنبال آمار تجارت کشور باشید. جدا از این، شما باید در مورد تفاوت‌های فرهنگی و زبانی تحقیق کنید، زیرا هرکدام از اینها یک چالش منحصر به فرد دارند.

بسیاری از اوقات تصور می‌کنیم که هر چقدر چالش کمتر باشد، تجارت آسانتر است. اما در بعضی مواقع، چالش برانگیزترین بازارها بیشترین پتانسیل را ارائه می‌دهند. بنابراین دریابید که آیا می‌توانید موانع را پشت سر بگذارید.

همچنین در نظرگرفتن فضای کسب وکار در بازارهای بالقوه هدف، بسیار حیاتی است. به این فکر کنید که زیرساخت‌های حمل و نقل و شرایط آب و هوایی چه تاثیری بر تجارت شما دارند. وضعیت سیاسی و همچنین سیاست‌های دولت در این زمینه نیز نقش دارد. کشورهایی که سابقه تحولات سیاسی را دارند، شرکای تجاری مناسبی را نمی‌توانند پیدا کنند. همچنین عوامل اقتصادی را باید در نظر گرفت که نوسانات ارزی و پتانسیل رشد فرصت‌های تجاری را تعیین می‌کند.

همیشه تعارضاتی در تجارت به وجود می آید پس شما  باید مطمئن شوید که از منافع شما محافظت می‌شود و مشکلی برای شما بوجود نمی‌آید. دریابید که آیا چارچوب قانونی در بازار هدف به طور جامع از محصول شما محافظت می‌کند یا خیر. این مورد به ویژه اگر در فکر فروش نرم‌افزار هستید بسیار قابل اجرا است.

در مورد کشور مورد نظر تحقیق کنید و ببینید در اجرای قوانین ضد کپی رایت چه نوع سابقه‌ای دارد؟ به فراتر از قوانین موجود نگاه کنید و دریابید که چگونه تعارضات مربوطه را می‌توان  برطرف کرد. اگر سیستم نرم به نظر می‌رسد، باید محصول یا بازار هدف را تغییر دهید. همیشه قبل از اقدام به این کار، به این فکر کنید که شرکت شما طبق قوانین هر کشوری چگونه کار خواهد کرد.

وقتی این قسمت از تجارت را به خوبی متوجه شدید، اکنون می‌توانید به فکر ایجاد لیست خریداران صادراتی در بازارهایی باشید که مناسب شما هستند.

 

آشنایی محصول

انتخاب محصول برای تجارت را با آگاهی کامل از بازار هدف، می توانید انجام دهید و لیست کالاهای امیدوار کننده را تهیه کنید. با این حال، فقط به این دلیل که کالایی تقاضای زیادی در یک بازار خاص دارد، به این معنی نیست که شما باید در آن تجارت کنید. فقط به سراغ مواردی بروید که با آنها آشنا هستید. شروع کار با محصولی که درباره آن چیزی نمی‌دانید، یک دستورالعمل مطمئن برای فاجعه است.

 وقتی به چیزی علاقه دارید، یادگیری در مورد آن بسیار راحت‌تر است. به شما انگیزه لازم را می‌دهد و علاقه مستمر را تضمین می‌کند. بنابراین به سرگرمی‌ها و تجربه خود فکر کنید و از لیست محصولات امیدوار کننده، کالاهایی را انتخاب کنید که این معیار را دارند.

روند محصولات

دوام هر ایده تجاری باید از روند غالب محصول مشهود باشد. اما برای اطمینان از پایداری درازمدت باید به صورت عمیق تحقیق کنید. بررسی عملکرد محصولات مشابه در مدت زمان قابل توجهی به شما کمک می‌کند تا یک برنامه تجاری خوب برای صادرات تدوین کنید. شما باید بتوانید عواملی را که بر تقاضای محصول و قیمت آن تأثیر می‌گذارند را مطالعه کنید. به واریانس عملکرد گذشته نگاه کنید و روند فعلی را کنترل کنید. این به شما یک مرور کلی از موارد انتخاب شده می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا یک تصمیم آگاهانه بگیرید.

در واقع اگر این قسمت را درست بدست آورید کار بزرگی برای تجارت خود انجام داد‌ه‌اید.

هزینه‌های مرتبط

 روندهای خاص محصول را مطالعه کنید و ببینید که آیا آنها سود خوبی ارائه می‌دهند یا خیر. این مستلزم محاسبه تمام هزینه‌های مربوطه است. برخی از بازرگانان صادرات واردات شکست می‌خورند زیرا فراموش می‌کنند که هزینه اضافی را که برای تجارت خارج از کشور به همراه دارد را  در نظر بگیرند. شرایط تحویل از تامین‌کنندگان مختلف، هزینه‌های بیمه، گواهینامه‌های صادرات و هزینه حمل ونقل را محاسبه کنید.

با در نظر گرفتن این نکات، اکنون قادر به تعیین هزینه کل و  سود پیش‌بینی شده هستید. اطمینان حاصل کنید که روش قیمت‌گذاری صادرات شما، حوادث غیرمنتظره مانند تورم را در نظر گرفته و اجازه تنظیمات مربوطه را می‌دهد. به یاد داشته باشید که فروش خوب تضمین‌کننده بازدهی خوب در صورت بالا بودن هزینه‌های سربار نیست. بنابراین قبل از تسویه حساب برای هر کالایی تعادل برقرار کنید.

 

پتانسیل رشد

برای تعیین آینده محصول، باید از تحقیقات تاریخی استفاده کنید و انتخاب محصول برای تجارت خود را به صورت کامل بررسی کنید. علاوه بر این، شما باید در مورد  بازار ترکیبی برای یک محصول خاص فکر کنید. اگر به عنوان مثال می‌خواهید به یک قاره خاص صادر کنید، چند کشور در این قاره برای آنچه شما در ذهن دارید یک بازار مناسب ارائه می‌دهند؟ نرخ رشد بازار برای محصولی که در ذهن دارید چیست؟

مقایسه نرخ رشد کامپیوتر و لپ تاپ نشان می‌دهد که تقاضای کامپیوتر رو به زوال است. عملکرد کتاب‌های الکترونیکی در اکثر بازارها نسبت به کتاب‌های فیزیکی بسیار بهتر است. این روندها تا چه مدت ادامه دارد؟ از مد روز اجتناب کنید زیرا حتی اگر نوید پاداش فوری را بدهند ، شعله‌های آتش آنها خیلی زود نمایان می‌شود.

نوع محصولات، پتانسیل رشد را تعیین می‌کنند. به نظر می رسد مواد مصرفی خانگی قابلیت عملیاتی بالاتری نسبت به اقلام الکترونیکی دارند. حتی اگر حاشیه سود آنها کم باشد، هر روز مورد استفاده قرار می‌گیرند و به همین دلیل تقاضای مداوم دارند. اما به روزرسانی تلویزیون و یخچال و فریزر برای مصرف‌کنندگان بیشتر طول می‌کشد. مشتریان هر چند وقت یک بار محصولات شما را خریداری می‌کنند؟

دسترسی

 

یکی از مهمترین معیارهای انتخاب محصول برای تجارت، در دسترس بودن است. روند انتخاب محصول باید در واقع با جستجوی تامین‌کننده همراه باشد. اطلاعات جمع‌آوری شده تا این مرحله ممکن است ایده تقریبی از مقادیر مورد نیاز بازار هدف شما را در اختیار شما قرار دهد. با داشتن این داده‌ها، می‌توانید با تامین‌کنندگان صحبت کرده و از ظرفیت تولید آنها مطلع شوید.

عرضه کافی، ثبات قیمت را تضمین می‌کند و ایجاد روابط تجاری پایدار را آسان می‌کند. شما می‌توانید مطمئن باشید که در صورت نیاز و در بازه‌های زمانی مشخص، مقادیر مورد نیاز را به مشتریان خود تحویل دهید.

1. مقررات و محدودیت‌های تجاری

هر بازار واحدی یک سری مقررات منحصر به فرد دارد. رویه های اسناد صادراتی در مکان‌های مختلف با هم فرق می‌کند و همچنین الزامات انطباق متفاوت است. همین مورد در مورد محصولات نیز صدق می‌کند. برخی از آنها در برخی از بازارها محدود شده و به بازارهای دیگر راه پیدا می‌کنند. برخی از آنها به گواهینامه ویژه احتیاج دارند یا برای پذیرفته شدن باید برخی از شرایط از پیش تعیین شده را داشته باشند. این می‌تواند به هر طریقی تغییر کند و یا ایده شما را به موفقیت برساند یا به طور کامل شکست بخورد.

بسیاری از معامله‌گران به دنبال محصولاتی هستند که پیچیدگی کمی دارند و  بلافاصله  قابل فروش باشند. این امر باعث محدودیت محصولات برای انتخاب می‌شود. تمرکز روی تعداد کمی از بازارهای هدف می‌تواند به شما امکان استفاده از این مزیت را بدهد. برای اطمینان از درستی جزئیات با کلیه مقامات مربوطه صحبت کنید.

2. سازگاری با بازارهای مختلف

بسیاری از بازرگانان صادرات وارداتی همزمان با بازارهای مختلفی کار می‌کنند تا فعالیت خود را گسترش دهند و سود را به حداکثر برسانند. اما عملکرد عالی محصول در یک بازار، نتایج مشابه را برای همه تضمین نمی‌کند. بنابراین بهترین محصول برای یک استارت آپ خوب، سازگاری در بازارهای مختلف است.

موفق‌ترین محصولات صادراتی آنهایی هستند که به راحتی متناسب با بازارهای مختلف هدف، تنظیم می‌شوند. سازگاری‌های ساده در طعم، رنگ، بسته‌بندی یا طراحی تمام مواردی است که برای تهیه کالا به بازارهای مختلف لازم است.

3. رقابت

دانستن سطح رقابت در هر صنعت خاص از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا به شما کمک می‌کند عملکرد محصول را پیش‌بینی کنید. صنایع رقابتی به مبارزات گسترده بازاریابی نیاز دارند. استراتژیک‌ترین نکته رقابتی، ارائه قیمت‌های پایین‌تر از رقبا است. اما این ممکن است شما را از تعادل خارج کند، حتی اگر مراقب نباشید، منجر به ضرر می‌شود.

نکته کلیدی در مورد رقبا، تعیین روشی بدون خطا برای استفاده بهینه از شرایط است. یک زاویه منحصر به فرد پیدا کنید که به شما اجازه دهد خود را از بقیه جدا کنید. به این ترتیب، محصول شما مطمئناً از موفقیت برخوردار خواهد شد. اگر چنین زاویه‌ای را پیدا نکردید، به سراغ مورد بعدی در لیست بروید.

4. تجزیه و تحلیل محصول

برای تعهد به موفقیت هر کالایی در بازار، باید به آن محصول توجه کافی داشته باشید. قبل از عرضه به بازار، از همه زوایای ممکن به آن فکر کنید. هر مورد از لیست را انتخاب کنید و به این فکر کنید که آیا انتخاب محصول برای تجارت، در شما هیجان بوجود می‌آورد یا اینکه تمایل به خرید آن دارید؟ آیا آنقدر اعتماد دارید که بتوانید آن را به دوستان و خانواده خود بفروشید؟ آیا از معاملات در آن خط تولید برای دهه آینده لذت خواهید برد؟

پس از این جستجو، به دیدگاه مصرف‌کننده فکر کنید. آیا بهبود زندگی آنها با این محصول ارائه می‌شود؟ چه نوع مشتری‌هایی به محصول علاقه‌مند هستند؟ احساسات شما نسبت به چنین افرادی چیست؟ آیا کالای شما ، از آنچه در بازار موجود است برتر است؟

به نحوه فرآیندهای تولید، تبلیغ و فروش آن فکر کنید. به موارد گارانتی، ضمانت و تعویض فکر کنید. به این فکر کنید که آیا سودهایی که امیدوارید بدست آورید هزینه‌هایی را که در این فرآیندها متحمل می‌شوید جبران می‌کند؟

 

با انتخاب Iilikebazaar ، کالای انتخابی خود را به سطح بالا برسانید

فرآیند شناسایی محصول روشی ظریف است که نیاز به توجه جدی دارد. هر فرصتی با میزان از خطر همراه است. حتی بعد از در نظر گرفتن تمام زوایا، بعضی اوقات همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود و ممکن است خود را در یک خندق قرار دهید. خطرات مرتبط معمولاً هرچه از بازارها و محصول محلی خود فاصله می‌گیرید افزایش می‌یابد. بنابراین چگونه می‌توانید ضمن به حداقل رساندن خطرات، از فرصت‌های بی شماری که تجارت بین‌الملل فراهم می‌کند استفاده کنید؟

ilikebazaar دستی برای کمک به تجارت با بازارهای مختلف را به شما پیشنهاد می‌کند. ما راه‌حل‌های آزمایش شده برای زمان راه‌اندازی و مشاغل مستقر را ارائه می‌دهیم. ما به شما کمک خواهیم کرد تا پویایی بازار را درک کنید و متناسب با آن  محصول خود را انتخاب کنید.

ما یک پایگاه داده جامع برای کمک به شما در انجام تحقیقات موثر در این بازار ارائه می‌دهیم. تمام اطلاعات مورد نیاز در دسترس شما خواهد بود. ما ضمن اطمینان از اینکه شما همیشه در چارچوب‌های قانونی موجود عمل می‌کنید، شما را در جریان تغییرات قرار خواهیم داد.

ما همچنین فرصت برقراری ارتباط با سایر کارآفرینانی را فراهم می‌کنیم که اهداف و ارزشهای شما را به اشتراک می‌گذارند. این می‌تواند از طریق نمایشگاه‌های تجاری و فراتر از آن برگزار شود. ما همچنین اطلاعات آماری و عملی درباره محصولاتی را ارائه می‌دهیم که در بازارهای مختلف عملکرد خوبی دارند.

 

  ثبت کسب و کار