در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

چگونه یک منبع خوب برای تجارت خود پیدا کنیم

یکشنبه ۲۸ خرداد ۲ تجارت
  • تصویر شماره چگونه یک منبع خوب برای تجارت خود پیدا کنیم

چگونه یک منبع خوب برای تجارت خود پیدا کنیم؟ ایده‌های موفقیت‌آمیز تجارت در دو رکن مهم،  تأمین نیازهای مشتری و کسب سود شکل می‌گیرد. انتخاب محصولات خوب برای واردات و یافتن بهترین تامین‌کننده، شانس موفقیت شما را افزایش می‌دهد. اما با داشتن تعداد محصولات بینهایت‌، چگونه کالای مناسب را انتخاب می‌کنید؟

شناسایی بهترین محصولات برای واردات و فروش

بهترین محصولات برای واردات و فروش، محصولاتی هستند که یافتن آنها دشوار است یا تقاضای مداوم دارند. برای انتخاب صحیح در این زمینه، باید چند فاکتور را در نظر بگیرید:

1. جستجوی خود را محدود کنید

قبل از اجرای ایده‌های تجارت خود، باید مطمئن باشید محصولی را که انتخاب می‌کنید به فروش می‌رسد. عدم انجام این کار منجر به ضرر می‌شود. تحقیقات شما باید بر دو جنبه اصلی متمرکز باشد، اول یافتن بازار مناسب و بعدی مطالعه روند فروش محصول می‌باشد. پیدا کنید که مردم درباره چه محصولاتی بیشتر حرف می‌زنند. مجلات و نسخه‌های محصول را مطالعه کنید. سایت‌های معروف را در مکان‌های مختلف بررسی کنید و محصولاتی که  بهترین عملکرد را دارند شناسایی کنید. فقط در این صورت است که می‌توانید یک لیست  از اقلام صادراتی قابل وارد کردن ایجاد کنید.

2. تعادل برقرار کنید

در حالی که محبوب‌ترین محصولات، بهترین فرصت‌های واردات را ارائه می‌دهند، اما بیشترین رقابت را نیز دارند. بنابراین ایجاد تعادل مهم است تا در مقابل بازیکنان باسابقه بازنده نشوید. همه بهترین معامله را می‌خواهند پس آماده تبلیغات سخت باشید تا مزیت محصول شما برجسته‌تر باشد.

3. دانش و تجربه کسب کنید

پس از محدود کردن لیست محصولات صادراتی و وارداتی خود، باید تا آنجا که می‌توانید در مورد آینده‌دارترین موارد اطلاعات کسب کنید. فعالیت از منظر آگاهانه به شما کمک می‌کند تا از خطرات احتمالی جلوگیری کرده و با احتیاط پیش بروید. درباره موارد که در نظر دارید تحقیق کنید. در آخر، محصولی را انتخاب کنید که مناسب باشد.

نشانگرهایی را که باید قبل از انتخاب تأمین کننده در نظر بگیرید

تأمین‌کننده به هرکسی گفته می‌شود که توانایی فراهم‌کردن موجودی کالا و کالاهایی را برای فروش شما داشته باشد. این درب وسیعی از امکانات را  برای شما باز می‌کند و مهم است که قبل از شروع، دقیقاً بفهمید به چه چیزی نیاز دارید. اجازه دهید چند نکته را در این زمینه بررسی کنیم:

1. انواع مختلف تامین کنندگان

تولیدکنندگان: این افراد، محصولات مشخصی را بر اساس خواسته‌های مشتری تولید می‌کنند. آنها بهترین نرخ‌ها را ارائه می‌دهند اما برای توجیه هزینه‌های تولید، به بالاترین مقادیر نیز نیاز دارند.

توزیع کنندگان: توزیع‌کنندگان نقطه تماس بین تولیدکنندگان و خریداران هستند. آنها بیشتر به عمده‌فروشان و یا خرده‌فروشان می‌فروشند اما مستقیماً با مصرف‌کنندگان ارتباط ندارند.

عمده‌فروشان: این افراد، محصولات عمده را از توزیع‌کنندگان خریداری می‌کنند تا به خرده‌فروشان بفروشند.

حمل‌کنندگان قطره : این افراد اصولاً واسطه‌ های مجازی هستند. آنها موجودی انبار ندارند اما به دنبال سفارشات هستند و تولیدکنندگان را مجبور می‌کنند مستقیماً به خریداران ارسال کنند.

ناگفته نماند که هرچه سطح بین شما و تأمین‌کننده کمتر باشد، قیمت‌ها بهتر خواهد بود. با این وجود یافتن حمل‌ونقل و عمده‌فروشان آسان‌تر است و می‌تواند یک نقطه شروع عالی باشد.

 

2. تأمین‌کنندگان داخلی و خارجی

مبتدیان در تجارت صادرات واردات معمولاً به اشتباه تصورمی‌كنند كه تأمین‌كنندگان فقط در خارج از كشور یافت می‌شوند. اما قبل از اینکه به خارج از کشور نگاه کنید، اطمینان حاصل کنید که گزینه‌های بازار محلی نیز وجود دارد. به هر حال، تأمین‌کنندگان داخلی مزایای مشخصی را ارائه می‌دهند.

مزایای عرضه کنندگان داخلی

    برقراری ارتباط آسان‌تر است زیرا هیچ مانعی در مذاکره و گفتگو وجود ندارد.

    می‌توانید جلساتی ترتیب دهید و از مزایای جلسات حضوری بهره‌مند شوید.

    روند تأیید و احرازهویت ساده.

    تأیید مالی آسان‌تر

معایب

    هزینه های تولید ممکن است بیشتر باشد.

    انتخاب محدود محصول.

تنها عاملی که برای تامین‌کنندگان خارج از کشورمزیت حساب می‌شود، هزینه ساخت است. با این حال، باید توجه داشته باشید که برای بهره مندی ازاین مزیت، نیاز به خرید عمده دارید. اگر می‌خواهید در مقادیر محدودی خرید کنید، بهتر است یک تامین‌کننده محلی تهیه کنید تا در مورد حمل‌ونقل هزینه‌ی کمتری را پرداخت کنید.

برقراری یک ارتباط خوب

رابطه تأمین‌کننده و وارد کننده برموفقیت تجاری تأثیر می‌گذارد. از همان آغاز کار می‌توانید تشخیص دهید که آیا با مخاطب اصلی خود و مدیریت شرکت تامین‌کننده ارتباط خوبی می‌توانید برقرارکنید یا خیر. متوجه‌شدن این موضوع، حق همکاری در هر مرحله را تضمین می‌کند.

یک تامین‌کننده خوب اطلاعات گسترده‌ای از محصول را بدون نیاز به تولید ارائه می‌دهد. آنها همچنین مشتاق بسته‌بندی مناسب و ارائه آسان و قیمت‌گذاری رقابتی هستند.

3. عرضه در مقابل تقاضا

اطمینان از اینکه تأمین‌کنندگان  می توانند تقاضای محصول را فراهم کنند مهم است. شما می‌توانید ظرفیت آنها را از طریق جزئیاتی مانند تعداد کارمندان، حجم فروش سالانه و اندازه شرکت بررسی کنید. برقراری ارتباط با واردکنندگان دیگر می‌تواند به شما کمک کند تا بدانید شبکه توزیع‌کننده منبع کالا چقدر گسترش دارد. هرچه شبکه آنها گسترده‌ترباشد، احتمال پاسخگویی به تقاضا بیشتر خواهد بود.

یکی دیگر از نشانه‌هایی که تأمین‌کننده شما می‌تواند تقاضا را برآورده کند روند تبلیغات آنها است. اگر آنها وب‌سایتی عالی داشته باشند و حضور چشمگیر در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند بسیار عالی است. علاوه بر این، اگر تبلیغات آنها در بیلبوردها، روزنامه‌ها و تلویزیون کاملاً گسترده باشد، آنقدر بزرگ هستند که بتوانند تقاضای شما را برآورده کنند. البته، شما باید مستقیماً در مورد ظرفیت آنها برای تأمین تقاضای خود سوال کنید و مقادیر مورد نیاز خود را به آنها اطلاع دهید.

تامین‌کنندگان را از کجا پیدا کنید

اکنون که محصولات خوبی برای واردات و نوع تأمین‌کننده مورد نیاز خود را کشف کرده‌اید، زمان آن فرا رسیده است که فعالانه بدنبال تامین‌کننده باشید.

 

    مراجعات

بهترین راه برای ارتباط  در هر شغل، مراجعه به سایت است. اگر کسی را در کشور تامین کننده‌ی خود می‌شناسید، از او برای دریافت اطلاعات استفاده کنید و تحقیق کنید. حتی در کشور خود می‌توانید با بازرگانان دیگر در تجارت صحبت کنید. ممکن است همه مایل به اشتراک چنین اطلاعاتی نباشند اما این نباید مانع تلاش شما شود.

نمایشگاه تجاری

نمایشگاه‌های تجاری، مناسب‌ترین فرصت را برای برقراری ارتباط با سایر بازرگانان در خط شما ارائه می‌دهند. نمایشگاه‌های بزرگ تجاری بین‌المللی، افراد اصلی این صنعت را گرد هم آورده است. در این شرایط، همه‌ی آنها مشتاق به دست آوردن چشم‌اندازهای جدید هستند. می‌توانید تمام سوالات مهم خود را بپرسید و از آنها استفاده کنید.

    سوابق را وارد کنید

بیشتر مردم از اینكه دولت برخی سوابق واردات را علنی می‌كند، آگاهی ندارند. در بسیاری از کشورها از طریق اتاق بازرگانی یا حتی بصورت آنلاین می‌توانید به راحتی به این سوابق دسترسی داشته باشید. بارنامه از آسانترین اسناد برای دسترسی است. اینها  شاید تمام جزئیات را نداشته باشند اما برخی از اطلاعات تأمین‌کننده را ارائه می‌دهند. از این مرحله برای رسیدن به سطح بعدی استفاده کنید. اگر به عنوان مثال فقط یک نام شرکت دریافت می‌کنید، وب سایت آنها را پیدا کنید و مخاطبین آنها را بررسی کنید.

    منابع آنلاین

اینترنت پر از منابع مفید برای کمک به تجار جدید در یافتن جایگاه خود است. وب سایت‌های کاملی برای اتصال تامین‌کنندگان و بازرگانان وجود دارد. به یاد داشته باشید که برخی از شرکت‌ها از دیرباز در خط تجارت خود بوده‌اند. آنها ممکن است آنقدر اهل فن نباشند و وب‌سایت‌هایشان قدیمی باشند یا فاقد بهینه‌سازی موتور جستجو باشند. بنابراین برای همه اهداف عملی، فراتر از صفحه اول اینترنت باشید. تا جایی که می‌توانید جستجو کنید تا موارد مورد نیاز خود را پیدا کنید. این می‌تواند یک الماس در انبار کاه باشد و ارزش همه دردسرها را داشته باشد.

بازی کردن قسمت شما

یافتن یک تامین کننده خوب یک طرفه نیست. برداشت‌های اول مشخص می‌کند که رابطه طولانی مدت شما چگونه شکل می‌گیرد. برای شروع تماس، هر روشی را که انتخاب کنید، باید اعتماد به نفس داشته باشید. علاقه خود را به تجارت و محصول مورد نظر نشان دهید. از همه مهمتر، به تأمین‌کننده نشان دهید که توانایی انجام تجارت را دارید.

هر ارتباطی موفقیت‌آمیز نخواهد بود. اگرچه ممکن است آنها شما را به طور کامل رد نکنند، اما بعضی از آنها ممکن است به درخواست‌های شما پاسخ ندهند. این را شخصی نگیرید. حرکت کنید تا زمانی که با موفقیت ارتباط برقرار کنید. گزینه‌های مختلف را بررسی کنید تا زمانی که با موفقیت تجارت را آغاز کنید.

 

نحوه واردات کالا برای فروش مجدد

1. درخواست پیشنهاد

اولین سوال شما بیشتر در جهت تعیین قیمت محصول است. چند سوال مهم دیگر نیز وجود دارد که شما نیز باید در لیست سوالات خود وارد کنید.

    حداقل مقدار سفارش

معمولا تامین‌کنندگان بزرگ سفارشات کوچک را رد می‌کنند. شما مطمئناً تأمین‌كننده‌ای را انتخاب خواهید كرد كه بتوانید  تقاضای محصول وتوانایی مالی آن را مدیریت كنید. خوشبختانه این اعداد بیشتر قابل بحث و گفتگو هستند. بنابراین سعی کنید کمترین مقدار آنها را بفهمید و به صورت توافقی با یکدیگر سازش کنید.

    قیمت گذاری

این مورد  دو سطح دارد. در بعضی از مواقع، قیمت نمونه با قیمت واقعی محصول متفاوت است. برخی از تأمین‌کنندگان نمونه‌ها را به صورت رایگان می‌دهند در حالی که دیگران تخفیف جزئی ارائه می‌دهند. قیمت واقعی محصول نیزیکسان نیست. شما باید قیمت‌های مختلف را نسبت به مقدار سفارش  خود بپرسید.

    زمان چرخش

این یک توجه بسیار مهم است که باید باعث شود مشتریان شما ناامید نشوند. شما ممکن است بهترین تأمین‌کننده در دنیا را بدست آورید اما اگر آنها نتوانند به موقع سفارشات خود را تحویل دهند، دیگر کاری برای کار با آنها وجود ندارد.

    مسائل مالی

شرایط پرداخت جنبه مهم دیگری است که باید در مورد آن فکر کنید. برای اولین خرید، اکثر تأمین‌کنندگان برای سفارش کامل به پرداخت نقدی از قبل نیاز دارند. اگر این امر برای کسب و کار نوپای شما چالش برانگیز است، شرایط مناسب‌تری را مذاکره کنید یا تأمین‌کننده‌ای را پیدا کنید که مایل باشد درخواست شما را برآورده کند.

 

2. چگونه احتمال نادیده گرفته‌شدن را کاهش دهیم

با توجه به دامنه کار خود، تأمین‌کنندگان برای روبرو شدن با درخواست‌های تجار قدیمی و جدید مشکلی ندارند. در نهایت بسیاری از این خریداران فرض شده خریدی انجام نمی‌دهند. چگونه می‌توانید به عنوان یک تاجر مورد سو قضاوت قرار نگیرید؟ موارد زیر مواردی است که باید در اولین ایمیل خود از آنها اجتناب کنید:

    داستان‌های طولانی‌: به دلیل مشغله زیاد، تأمین‌کنندگان غالباً ارتباطات روشن و مختصر را می‌خوانند. بنابراین به اصل موضوع پی ببرید و از ارائه جزئیات غیرضروری خودداری کنید. هرچه پیام شما ساده‌تر باشد، نکات اصلی برای مترجم آسان‌تر است.

    ایجاد چندین تقاضا: بار اول خیلی از قیمت‌ها را نپرسید. حداکثر دو یا سه مورد برای کمک به شما در گرفتن یک معیار کافی است. شماره‌گذاری سوالات مطرح شده پرداختن به هر نکته را برای آنها آسان می‌کند.

    کمتر از حداقل درخواست نکنید: برای حداقل مقادیر دلیل وجود دارد و سعی کنید از تهیه‌کننده نخواهید که کالاهای کمتری را به شما ارائه دهد. آنها به احتمال زیاد چنین درخواستی نمی‌پذیرند.

3. سفارش اولیه شما

حتی پس از گذراندن هر مرحله برای تأیید اصالت یک تامین‌کننده، هنوز هم باید با دقت قدم بردارید. برای اینکه ادعاهای تامین‌کننده را تایید کنید می‌توانید یک سفارش اولیه کوچک به آنها بدهید. وقت خود را صرف مرور نمونه‌ها و بررسی کیفیت آنها کنید. به چند دوست اجازه دهید آنها را امتحان کنند و به شما نتیجه را بگویند. با این کار می‌توانید تصمیم بگیرید  که می‌توانید اقدام به ادامه سفارش کنید یا به جستجوی خود ادامه دهید.

با استفاده از ilikebazaar یک شریک خوب پیدا کنید

ilikebazaar مزایای انبوهی را برای شرکت‌های نوپا دارد. ما فرصت‌های بی‌شماری را برای مبتدیان در این زمینه برای ملاقات با شرکای آینده‌نگر عرضه می‌کنیم. یکی از این روش‌ها استفاده از نمایشگاه‌ها است. ما پردرآمدترین برنامه‌های برنامه‌ریزی شده را به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید از قبل برنامه‌ریزی کنید و در آن شرکت کنید.

بستر آنلاین ما همچنین یک فضای تجارت امن را ارائه می‌دهد. در اینجا می‌توانید با شرکای بالقوه ملاقات کرده و پیوندهای مفیدی برای تجارت خود ایجاد کنید.

  ثبت کسب و کار