در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

چگونه خریداران جدید را به مشتری‌ های ماندگار تبدیل کنیم؟

شنبه ۲۷ خرداد ۲ کسب و کار
  • تصویر شماره چگونه خریداران جدید را به مشتری‌ های ماندگار تبدیل کنیم؟

تبدیل خریداران جدید به مشتری های ماندگار بسیار اهمیت دارد و یکی ازاصول اساسی کسب وکار که بهتراست یاد بگیرید این است که شما برای رشد و دستیابی به اهداف خود به افراد نیاز دارید. یک روش موثر برای اعمال این اصل تبدیل اولین معاملات، به روابط طولانی مدت است. تسلط بر این هنر، اطمینان حاصل می‌کند که از کیف پول هر مشتری نهایت استفاده را می‌کنید. بیایید چند نکته مطمئن درباره توسعه مشارکت‌های تجاری را بررسی کنیم.

نحوه ایجاد مشارکت در تجارت

1. مشارکت مشتری

جلب مشتری برای مشاغل جدید، کار دشواری نیست. اما حفظ آن مشتری‌ها  چالش برانگیز است. موفقیت کسب وکارها با توجه به مشتری مدنظر قرار می‌گیرد. این بدان معنی است که برای دستیابی به اهداف شغلی خود باید فراتر از خریدهای مشتری برای یکبار باشید. برای اینکه مشتریان خود را حفظ کنید، باید ارزش مداومی را برای آنها فراهم کنید. اما چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید؟

• برقراری ارتباط

 ارتباط مشتری و کسب و کار نیاز به هیچ هزینه ای ندارد. اگر بخواهید مشتری‌های شما بخشی از چشم‌انداز شما شوند و تبدیل خریداران جدید به مشتری های ماندگار را درست انجام دهید، باید در مورد کارتان به آنها اطلاع دهید. آنها را درباره تغییرات سازمان خود به روز نگه دارید. بگذارید اولین کسانی باشند که می‌دانند چه زمانی محصول جدیدی برای ارائه دارید. هر زمان در مسیر تجارت خود با چالش‌هایی روبرو شدید، آنها را در تاریکی نگه ندارید. به آنها اطلاع دهید که چه اتفاقی می‌افتد و چگونه می‌خواهید با آن کنار بیایید.

• چشم انداز مشارکت شفافی را تعریف کنید

در تجارت صادرات واردات، شما اغلب با مشتریان خرید عمده سرو کار خواهید داشت. آنها دقیقاً مثل شما کسب و کار خود را اداره می‌کنند و از شرکایی که به نظر می‌رسد می‌خواهند به آنها در موفقیت کمک کنند قدردانی می‌کنند. همانطور که به تدریج اعتماد به نفس خود را در این کار پیدا می‌کنید، سعی کنید راهی هم برای کمک به آنها برای دستیابی به اهداف خود پیدا کنید. نقاط ضعف آنها را مشخص کنید و سعی کنید تا جایی که می‌توانید به آنها کمک کنید. به عنوان مثال، اگر  نداشتن توانایی مالی، رشد آنها را محدود می کند، راهی مطمئن برای ارائه برنامه‌های پرداخت جایگزین پیدا کنید. وقتی معامله‌گران احساس می‌کنند منافع آنها در ذهن شما است، برای مدت طولانی‌تری آنها را حفظ می‌کنید.

 

• راه‌حل های فردی را توسعه دهید

روزی که دیگر فکر مشتری خود را به عنوان منبع درآمد متوقف کنید، روزی است که طلا می‌گیرید. هر مشتری شخصیت منحصر به فردی دارد. آنها تجربیات روزهای خوب و روزهای بد را دارند. وقتی در چنین مواقعی به آنها فکر می‌کنید، می‌توانید پیوندهای محکم‌تری ایجاد کنید. شما می‌توانید رویکردهای مختلفی را برای مشتریان مختلف خود تنظیم کنید. به این ترتیب‌، شما همیشه نگرانی‌های آنها را برطرف خواهید کرد و به طور موثر با آنها خواهید ماند.

• صداقت را اصل اصلی خود قرار دهید

کسب و کار با اعتماد به نفس رشد می‌کند. هنگامی که مشتری شما با اطمینان می‌داند همان کاری را که می‌گویید انجام می‌دهید، او را از نگرانی بی‌مورد رها می‌کنید. آنها اطمینان دارند که شما مهلت های تعیین شده را رعایت خواهید کرد. آنها همچنین مطمئن هستند که هیچ اتفاق شگفتی در این راه رخ نخواهد داد. انتظار می رود چالش هایی وجود داشته باشد ، اما یک معامله گر صادق مشتری را در جریان قرار می دهد. در موارد مختلف آنها را در زمان واقعی به روز کنید. به این ترتیب، آنها می توانند برنامه کاری خود را متناسب با آن تطبیق دهند. سعی کنید حتی ازگفتن دروغ های کوچک هم خودداری کنید زیرا این موارد اغلب تشخیص داده می شوند و شهرت را از بین می برند. وقتی روابط تأمین کننده مشتری بر اساس صداقت ایجاد می کنید ، موارد کمی می توانند مانع موفقیت شما شوند.

• در مدیریت روابط سرمایه گذاری کنید

مشارکت، لباس‌های تجاری هستند که روابط منظم را پوشش می‌دهند. مانند هر رابطه دیگری، مشارکت مشتری شما به زمان و توجه نیاز دارد. تلاش خود را برای پاسخ به سوال آنها، حل و فصل اختلافات هرچند پیش پا افتاده و رفع نگرانی‌های آنها انجام دهید. برخی از مدیران، ارتباط با مشتری را به مشتریان تکراری و قدیمی‌تر اختصاص داده‌اند. این یک سرمایه‌گذاری عالی است اما ممکن است برای استارت آپ‌ها امکان پذیر نباشد. اما شما می‌توانید همین اصل را به کار بگیرید و به هر یک از مشتریان وفادار خود توجه شایسته را بدهید. این را در اولویت اصلی خود قرار دهید و مشتریان شما هرگز دلیلی برای ترک ادامه کار با شما نخواهند داشت.

• به کاری که برای مشتریان انجام می‌دهید اشاره کنید

باید به آنها بگویید که برای خوشحال نگه‌داشتن آنها مسافت بیشتری را طی می‌کنید. این به هیچ‌وجه لوس نیست. از یک خبرنامه یا تماس تلفنی استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها تماس شخصی دارند. این احتمال را برای چشم‌اندازهای موجود فراهم می‌کند که شما را به دیگران در شبکه‌های تجاری خود ارجاع دهند. بخاطر داشته باشید که حتی اگر سیستم‌های ارتباطی خودکار کارها را ساده می‌کنند، اما نمی‌توانند رفتارهای انسانی را جایگزین کنند. بسیار بهتر است که در بخش‌های مراقبت از مشتری سرمایه‌گذاری کنید و آن را اداره کنید ، در اینصورت دغدغه ای برای اینکه چگونه خریداران جدید را به مشتری‌ های ماندگار تبدیل کنید ندارید.

 

• پاداش وفاداری

موفقیت غالباً باعث ایجاد رضایت خاطر می‌شود. هنگامی که موفق می‌شوید مشتری رابا اولین خرید، به مشتری تکراری تبدیل می‌کنید و در تبدیل خریداران جدید به مشتری های ماندگار موفق شدید، حالا می‌توانید آرام باشید و بر روی گرفتن چشم‌اندازهای جدید تمرکز کنید.  شما باید تعادل برقرار کنید. برنامه‌های پاداش مداوم برای مشتریان وفادار داشته باشید. به آنها اجازه دهید نسبت به دوره وفاداری خود از تخفیف و پاداش بهره‌مند شوند. همیشه برای نشان‌دادن قدردانی خود راه‌های جدیدی بیابید و از موقعیت‌ها و رویدادهای خاص استفاده کنید.

2. توسعه مشارکت در جامعه

وفاداری به برند تحت تأثیر ارزش‌های شرکت شما قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد مصرف‌کنندگان از مارک‌هایی طرفداری می‌کنند که به نظر می‌رسد مقادیر مورد علاقه آنها را دارند. این امر باعث می‌شود که در سطح شخصی با آنها ارتباط برقرار کنید و با این کار مشارکت جامعه شکل می‌گیرد.

3- مشارکت جامعه چیست؟

مشارکت جامعه به تلاش یک شرکت برای شرکت در فعالیت‌ها یا رویدادهای اجتماعی اشاره دارد. در حالی که این امر تا حد زیادی برای  شرکت‌های بزرگ در نظر گرفته شده است، ولی مشاغل کوچک نیز می‌توانند فعالیت کنند و به جامعه کمک کنند. گرچه ممکن است استارتاپ شما منابع مالی زیادی نداشته باشد اما هنوز می‌توانید کار کنید و از فرصت بسیار بهره‌مند شوید.

اولین قدم بدست آوردن یک هدف مشخص، تمرین است. برخلاف سایر استراتژی‌های بازاریابی که بازدهی قابل اندازه گیری را نمی‌دهد. ردیابی این اثر دشوار است اما در طولانی مدت به نفع شما خواهد بود و شرکت شما باید چیزی را که برای جامعه مورد نظر مهم است را لمس کند.

4. مزایای مشارکت جامعه

مشارکت جامعه، فرصت‌های تجاری را به طور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌کند. در صورت مشارکت در کاری که برای آنها مهم است، اعضای جامعه به احتمال زیاد از شما خرید می‌کنند و دیگران را معرفی می‌کنند. در عین حال، سرمایه‌گذاران ممکن است تمایل بیشتری به حمایت از یک چنین شرکتی را داشته باشند.

شرکای عمومی معمولاً نام و نشان تجاری یکدیگر را نمایش می‌دهند. این امر باعث افزایش دید کسب و کار شما و ایجاد نمایه مثبت می‌شود.

فعالیت‌های داوطلبانه فرصت‌هایی را برای تیم‌سازی و در نتیجه ایجاد نیروی کار منسجم ایجاد می‌کند. علاوه بر این، هنگامی که کارمندان در بازپرداخت به جامعه مشارکت می‌کنند، احساس می‌کنند که تلاش‌های روزمره آنها ارزشمند است زیرا به خوبی به  دیگران کمک می‌کنند.

بازگشت به جامعه باعث افزایش روحیه کارکنان می‌شود. کارمندان موفق، به طور کلی بازده بیشتری دارند. و شرکت‌هایی که توسط  این کارمندان مشخص می شوند، به دلیل اعتبار آنها قبل از شهرت، استخدام راحت‌تری دارند.

نحوه ایجاد مشارکت در یک سازمان

اهمیت همکاری کارمندان شما برای دستیابی به اهداف شرکت شما قابل اغماض نیست. این شبکه داخلی همان چیزی است که تجارت را در روند صعودی نگه می‌دارد. هنگامی که به طور موثر اجرا شود، ایجاد احساس مطلوب برای طرف‌های خارجی و ایجاد مشارکت‌های دیگر آسان می‌شود.

در اینجا چند روش برای ایجاد مشارکت‌های داخلی و تهیه نمای خارجی منسجم وجود دارد:

• جلسات منظمی را برگزار کنید - در چنین جلساتی، گروه‌های مختلف می‌توانند در مورد آنچه که در حال انجام آن هستند را به روز رسانی کنند. به این ترتیب همه از تحولات آگاه هستند و حتی می‌توانند ایده‌ها و پشتیبانی را در صورت لزوم ارائه دهند.

• الگوی همکاری را تعیین کنید - مدیران ارشد در هر شغلی، سرعت بقیه سازمان را تعیین می‌کنند. فرهنگ همکاری را از رفتار خود تقویت کنید و خودتان بازیکن تیم باشید.

• ابتکارات مشاوره غیررسمی را انجام دهید - این نوع مشاوره در فعالیت‌های روزمره ادغام می‌شود. تأثیر سلطه‌گرانه‌ی کمتر بر روی موضوع دارد و به همین ترتیب از تأثیر بیشتری برخوردار است. از این فرصت‌ها برای تأکید بر ارزش همکاری استفاده کنید.

• سیستم‌های پاداش را بیشتر از به تیم‌ها متمرکز کنید - وقتی نتایج به یک بازیکن اختصاص نمی‌یابد، اعضای تیم به احتمال زیاد در پروژه‌های مشترک مشارکت می‌کنند. شرکت‌هایی که از همه‌ی مشارکت‌ها قدردانی می‌کنند، مشارکت داخلی قوی‌تری دارند.

• روی فعالیت‌های جمعی سرمایه‌گذاری کنید - به جای اینکه منتظر بمانید تا روحیه اشتراکی در کارمندان شما به طور خودجوش ایجاد شود، آن را پرورش دهید. فعالیت‌های آرامش بخشی را با آنها ترتیب دهید یا مشارکت آنها را در چنین مواردی حمایت کنید. هنگامی که آنها در فعالیت‌های غیررسمی مشارکت دارند، پیوندهای قوی‌تری ایجاد می‌کنند که همکاری موثرتر آنها را تسهیل می‌کند.

روابط عالی تامین کننده

مدیریت ارتباط با تامین کننده، عامل تعیین کننده دیگری برای موفقیت است. متأسفانه، بسیاری از تجار این جنبه را اشتباه می‌گیرند و نتیجه آن را هم می بینند.

شاید تا الان متوجه شده باشید که تهیه تأمین‌کنندگان خوب کار سختی است. بنابراین وقتی سرانجام به آنها دست یافتید، با آنها درست رفتار کنید. به همان اندازه که برای مشتریان خود هزینه می‌کنید، برای ادامه رابطه با آنها نیز انرژی صرف کنید. این به قیمت رقابتی محصول، برنامه‌های پرداخت بهتر و قابلیت اطمینان بالاتر از نظر مدیریت عرضه می‌باشد.

چگونه می‌توان مشتری رویایی شد؟ پنج روش را در نظر بگیرید:

• به توافق‌نامه‌های پرداخت احترام بگذارید - در بیشتر موارد، قبل از ثبت سفارش، در مورد نرخ‌ها و شرایط پرداخت توافق خواهید کرد. تغییر قوانین ممکن است امروز به نفع شما باشد اما رابطه را برای همیشه از بین می‌برد. پرداخت را در چارچوب زمانی توافق شده انجام دهید.

• خطوط ارتباطی را باز نگه دارید - سعی کنید شفاف باشید تا تأمین‌کنندگان نیازهای شما را درک کنند. آنها را در مورد هرگونه تغییر در پیش‌بینی‌های خود به روز کنید. تا جایی که می‌توانید از مراحل تولید آنها مطلع شوید. این به شما کمک می‌کند زمان کافی برای پردازش سفارشات خود داشته باشید.

• سعی کنید یک رابطه شخصی داشته باشید - هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین تعامل فردی در تجارت شود. بنابراین حتی اگر تجارت بین‌المللی شامل روابط تجاری از راه دور است، برای بازدید از تامین‌کننده خوداقدامی بکنید واز آنها دعوت کنید یا برای دیدار در نمایشگاه‌ها برنامه‌ریزی کنید.

• به هر دو طرف هر موقعیتی نگاه کنید - مشکلات را برطرف کنید. واکنش شما در چنین شرایطی چیزهای زیادی در مورد شما را نشان می‌دهد. در بسیاری از موارد، هر دو طرف اشتباه پیش می‌روند و مقصر هستند. در فکر یافتن راه حلی برای موضوع مورد نظر تمرکز کنید.

ایجاد مشارکت استراتژیک با ilikebazaar

از مطالب گفته شده مشهود است که هر مدل تجاری موفق، در مشارکت استراتژیک رشد می‌کند. وقتی مشارکت‌های تأمین‌کننده، مشاغل عمومی و سازمانی خود را درست بدست آورید، تبدیل خریداران جدید به مشارکت‌های پایدار نیز برای شما بسیار آسان‌تر خواهد بود. ilikebazar ابزاری برای شروع مسیر درست ایجاد چنین روابطی است.

 اگر اخیراً در عرصه تجارت بین‌الملل کار خود را شروع کرده‌اید، ما به شما کمک می‌کنیم یک شبکه قابل اعتماد از تامین‌کنندگان و خریداران از تمام نقاط جهان ایجاد کنید. اگر اتفاقاً بازیکن باتجربه‌تری هستید، به شما این فرصت را می‌دهیم که تجارت خود را در یک بستر امن انجام دهید.

 

  ثبت کسب و کار