در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

7 راه برای پیشرفت کسب و کار کوچک

دوشنبه ۲۹ خرداد ۲ کسب و کار
  • تصویر شماره 7 راه برای پیشرفت کسب و کار کوچک

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک، حداقل یک چیز مشترک دارند و آن توانایی دیدن تصویری بزرگ از آینده کسب و کار خود و تصور اینکه موفقیت آن ها چگونه در آینده ظاهر خواهد شد. بنابراین برای پیشبرد بهتر امور و حرکت رو به جلو برای تمامی کسب و کارها ایده ها و راهکارهایی وجود دارد که در این بخش به معرفی برخی از فعالیت های موفقیت آمیز برای صاحبان کسب و کارها می پردازیم.

1. استفاده از تنظیم هدف برای ایجاد محدوده کاری

 

بنابراین می توان گفت هرچه بیشتر تمایل به ریسک کردن و به چالش کشیدن خود داشته باشید، دستاوردهای بیشتری در بلند مدت به دست خواهید آورید.

بهتر است بدانید ایجاد یک طرح و برنامه برای رشد در قالب اهداف بلند مدت و کوتاه مدت، یک طرح کسب و کار و یا حتی تعیین وظایف تک هدفی می تواند به کسب و کار شما در رسیدن به سطوح جدید موفقیت کمک کند.

 

2. بر خدمات مشتری متمرکز شوید

داشتن توانایی حفظ مشتریان مطلوب نقش مهمی در موفقیت مداوم یک کسب و کار کوچک ایفا می کند. مشتریان به طور منظم نه تنها برای درآمدی همیشگی دارند، بلکه مشتریان فرصتی خواهند بود تا به عنوان ابزاری قدرتمند برای شما به صورت دهان به دهان بازاریابی کنند. علاوه بر ارائه محصولات یا خدمات ویژه به مشتریان خود، می توانید با تمرکز بر ارائه خدمات به مشتریان، کسب و کار خود را تداوم ببخشید. این به معنی است که درخواست های آن ها را بدانید و برایشان پاسخگو باشید. در واقع شما باید به سرعت و به طور کامل به مسائل و شکایات آن ها رسیدگی کرده و همواره قابل دسترسی و پاسخگو باشید تا به سطح جدیدی از موفقیت در کسب و کارتان دست یابید.

3. تعهد به یادگیری مداوم

شما باید بدانید که مهم نیست چقدر دانسته دارید، بلکه مهم این است تا دائماً به دنبال آموزش های بیشتر و بهتر باشید. در واقع هر چه بیشتر بدانید در انجام امور خود به روشی موفقیت آمیزتر عمل خواهید کرد. حتی اگر شما وقت و یا تمایل به حضور در  کلاس های آموزشی سنتی ندارید، راه هایی وجود دارد که می توانید دانش خود را در زمینه کسب و کارتان بالا ببرید و به یادگیری ادامه دهید تا کسب و کارتان بتواند رشد کند. یادگیری مداوم می تواند به صورت آموزش آنلاین، برنامه های خودآموزی، فرصت های همکاری در کنار دیگر افراد موفق، مشاوره و حتی خواندن باشد.

4. یاد بگیرید چگونه کارها را به دیگران محول کنید

این که آیا شما دارای کارکنان رسمی یا قراردادی هستید و یا اینکه در کنار اعضای خانواده خود کسب و کارتان را پیش می برید مهم نیست، بلکه یادگیری نحوه اعطای امور به دیگران در این میان از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد. این محول کردن کارها بین دیگر اعضای دست اندکار در کسب و کار شما، می تواند تفاوت بین رسیدن به درجه های بالاتر در کسب و کارتان باشد و یا برعکس عبه عنوان املی برای سقوط و شکست تلقی شود. بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک، به جای محول کردن برخی امور به دیگران، خود را به انجام کارهای گوناگون عادت می دهند، بنابراین می توان گفت به چالش کشیدن خود برای انجام وظایفی که لازم نیست حتماً خودتان آن ها را انجام بدهید ضرورت ندارد و بهتر است انجام برخی امور را به دیگران اختصاص دهید. با این حال، هنگامی که بتوانید کارهای مختلف را در میان تیم کسب و کار خود تقسیم کنید، زمان بیشتری برای اختصاص دادن آنچه که شما می توانید به بهترین شکل انجام می دهید، کسب می کنید.

بعضی از کارهایی که شما به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک انجام می دهید، در زمره کارهای روزمره قرار دارند؛ اما فراموش نکنید که بسیاری از کارهای روزمره و روتین وجود دارد که باید آن ها را هر چه سریع تر به اتمام برسانید تا روند رو به جلو کسب و کارتان به سرعت بیشتر و بهتری ادامه یابد. در واقع زمانی شما می توانید مدیریت کسب و کار خود را به صورتی موثرتر پیش ببرید و کارایی بالاتری داشته باشید که به تکمیل امور مربوط به خود (آنهایی که به دیگران محول نکرده اید) بپردازید.

6. با تکنولوژی همراه باشید

فناوری در هر کسب و کاری نقش مهمی دارد، بنابراین همه صاحبان کسب و کار کوچک می توانند  که استفاده از فناوری و تکنولوژی تأثرات مستقیمی روی آن ها و کسب و کارشان خواهد داشت به همین دلیل علاوه بر استفاده از تکنولوژی به دنبال همگام سازی خود با فناوری های جدید و مدرن نیز هستند. اسنفاده  از فناوری های جدید و تغییر پا به پای آن ها می تواند به صاحبان کسب و کارهای کوچک کمک کند تا تصمیمات بهتر بگیرند و تا حد چشمگیری در پول، زمان و سایر منابع خود صرفه جویی کنند.

7. فعالیت های بازاریابی خود را تغییر دهید

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک می دانند که چگونه با استفاده از بازاریابی آنلاین پویایی جدیدی را برای ارتقاء کالاها و خدمات خود ایجاد کنند. موفق ترین شرکت های کوچک دائماً تمایل دارند رسانه های جدید بازاریابی آنلاین را در ترکیب با فعالیت های بازاریابی آنلاین خود کشف کرده و مورد استفاده قرار بدهند. این شرکت ها برای انجام آنچه که بیشترین بهره را تولید می کند به طور مداوم در حال جستجو، آزمایش و امتحان کردن فعالیت های بازاریابی خود هستند.

این روش می تواند یک روش ارزشمند برای فهمیدن آنچه که خوب عمل می کند، چیزی که خوب عمل نمی کند و در نهایت نتیجه ای که هر اقدامی ایجاد می کند، خواهد بود. هر چند که شما نیازی به انجام تمام راه های بازاریابی به صورت یکجا ندارید، اما لازم است بدانید موفق ترین صاحبان کسب و کارهای کوچک، راهی برای انجام بهترین فعالیت های بازاریابی خود در طول زمان پیدا می کنند. برای به دست آوردن بهترین فعالیت بازاریابی، از یک یا دو روش شروع کنید که قبلا با راه کسب و کار شما هماهنگ شده اند؛ سپس با امتحان دیگر راه ها و تغییر و تحول در مسیر بازاریابی خود از ترکیب چندین روش موثرتر استفاده کرده و کسب و کارتان را ارتقاء بدهید.

  ثبت کسب و کار