در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

چگونه بدون هیچ پولی کسب و کار خود را شروع کنیم

دوشنبه ۲۹ خرداد ۲ کسب و کار
  • تصویر شماره چگونه بدون هیچ پولی کسب و کار خود را شروع کنیم

در این دنیای بی حد و حصر، همه ی ما تمایل داریم سرمایه ای نامحدود داشته باشیم. به طوری که برای تحقق بخشیدن به کسب و کار رویایی مان دیگر هیچ نگرانی برای پول نداشته نباشیم. اما متاسفانه این امر هیچ گاه نمی تواند واقعی باشد. اما می توانیم زمانی که به مرحله یافتن پول مورد نیاز برای شروع کسب و کارمان می رسیم، اندکی خلاق باشیم.

زمانی که تقریبا هیچ پولی ندارید چگونه کسب و کار کوچک تان را شروع می کنید؟

قبل از اقدام برای هر کاری، یک دقیقه زمان بگذارید و از این که کسب و کارتان ایده ای مشخص است و ارزش وقت گذاری و توجه را دارد، اطمینان حاصل کنید. و اما اگر شما مطمئن هستید که کسب و کارتان به بازار خوبی نیاز دارد که مقصد فروش منحصر به فردی برای محصولات و یا خدمات شما باشد و شما را از رقبا دور کند.پس به شما پیشنهاد می دهیم راه هایی را مطالعه کنید که به کاهش هزینه ها در زمان شروع کسب کارتان کمک می کند. با توجه به اهمیت پول و سرمایه برای شروع کسب و کارها بر آن شدیم تا در این مقاله برخی از راه های شروع کسب و کار را با اندک سرمایه به شما معرفی کرده و شما را در این مسیر یاری دهیم. پس با ما همراه شوید.

پذیرش مفهوم bootstrapping برای شروع کسب و کار

بوت استرپینگ زمانی است که شما کسب و کارتان را با استفاده از منابع محدود شروع می کنید و یاد می گیرید که چگونه هزینه های اضافه را کم کنید. اساساً با کمک این روش شما می توانید با کم ترین مقدار پول یا هیچ پولی کسب و کارتان را سر پا نگه دارید. روش های  بسیاری برای بوت استرپ در فرآیند استارت آپ وجود دارد، به طور مثال بازاریابی و حتی راهی که شما کسب و کارتان را با پایه و اساسی ادامه دار راه اندازی کنید از جمله این روش هاست. کلیدی که برای بازاریابی دهان به دهان و ارتباط فعال برای کسب اطلاعات از کسب و کار شما در مسیر اجتماعی استفاده می شود، یاری گر بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

برای گرفتن گزینه های تامین مالی خلاق باشید

شما نباید همه‌ی سرمایه مورد نیاز استارت آپ تان را در جیب‌تان داشته باشید و یا اینکه همه‌ی سرمایه مورد نیازتان را از یک منبع تامین کنید. بلکه باید به دنبال چندین منبع برای تامین سرمایه مورد نیازتان باشید.

پیشنهاد می کنیم برای استارت آپ های کسب و کارهای کوچک همه‌ی گزینه های در دسترس را در نظر بگیرید، سپس از آن ها ترکیبی ایجاد کنید تا سرمایه مورد نیازتان تامین شود.

 

برای شروع کسب و کارتان با سرمایه اندک تشکیل تیم دهید

شما به تنهایی نمی توانید کارها را انجام دهید و احتمالا ًبه کمک دیگران نیاز خواهید داشت. شما می توانید وارد مسیر رسمی شوید و برای کسب و کارتان شریکی بیابید. شریک داشتن پتانسیل دوبرابر کردن سرمایه مالی در دسترس را ندارد اما این امر می تواند کار و ریسک آن را گسترش بدهد؛ بنابراین این کار شما به تنهایی نیست. اگر شریک داشتن چیزی نیست که شما دقیقاً در ذهن تان دارید، می توانید از حمایت خارجی آن مانند معامله کردن یا مدیریت مبادله خدمات استفاده کنید. کار جدیدتان را حفظ کنید اما فراموش نکنید که نباید به این کار به عنوان همه یا هیچ منبع درآمدی نگاه شود. برخی از بهترین کسب و کارها در حالی که شخص منبع درآمدی از یک شغل تمام وقت دارد به عنوان شغل دوم شروع می شوند.

در مورد این موضوع اندکی تامل کنید. شروع کردن کسب و کار به صورت پاره وقت در حالی که شما از مزایای یک کار تمام وقت استفاده می کنید می تواند تفاوتی بزرگ ایجاد کند چون شما ثبات مالی دارید و می توانید قبل از اینکه در مسائل کسب و کارتان گرفتار شوید آن ها را بسنجید.

خیلی مراقب باشید که کارها را طبق برنامه و اصول پیش ببرید. اطمینان حاصل کنید که هیچ ناسازگاری و تضادی بین کار تمام وقت و کسب و کار جدیدتان وجود ندارد. اطمینان حاصل کنید که فعالیت های کسب و کارتان را زمانی انجام می دهید که به کار تمام وقت تان آسیبی وارد نمی شود.

 

زمانی که می خواهید کسب و کار تمام وقت تان را راه اندازی کنید آماده ی تلاش و کار مضاعف باشید. به یاد داشته باشید که پول یک نوع از سرمایه گذاری است که شما می توانید در آغاز کسب و کارتان از آن بهره ببرید. نوع دیگر سرمایه گذاری زمان است، به جرات می توان گفت هر دوی این ها ارزشمند هستند. بنابراین، شاید شما قادر باشید که کسب و کارتان را با کم ترین میزان سرمایه مالی راه اندازی کنید اما احتمالا برای به نتیجه رساندن کسب و کارتان به سرمایه مالی مطلوب و واقعی، همچنین سرمایه زمانی بسیار بیشتری نیاز خواهید داشت.

آیا این سرمایه ها در دسترس تان هستند؟ اگر جواب تان مثبت است پس دست به کار شوید. 

  ثبت کسب و کار