در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

نکاتی ضروری برای نوشتن یک سخنرانی آسانسوری کارآمد

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۲ کسب و کار
  • تصویر شماره نکاتی ضروری برای نوشتن یک سخنرانی آسانسوری کارآمد

سخنرانی آسانسوری می تواند یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی کسب و کار شما باشد. از طرفی دیگر هنگامی که شما آن را ایجاد کرده اید، می توانید آن را بارها و بارها در بسیاری از موارد مختلف استفاده کنید. با توجه به اهمیت ساخت و تنظیم یک سخنرانی آسانسوری برای کسب موفقیت های بیشتر در زمینه بازاریابی محصولات و خدمات شما، در این بخش 9 راهکار را برای راهنمایی بیشتر در ساخت یک سخنرانی آسانسوری به عنوان ابزاری ارزشمند در کنار دیگر استراتژی های بازاریابی تان بیان کرده ایم. پس در ادامه با ما همراه شوید.

 

آن را کوتاه و شیرین نگه دارید

قطعاً به این دلیل این نوع سخنرانی را سخنرانی آسانسوری نامیده اند که شما باید بتوانید در یک زمان محدود تصوری خوب را در ذهن مخاطبانتان ایجاد کنید. بنابراین ایجاد یک سخنرانی آسانسوری که 60 ثانیه طول بکشد و با سرعت خوبی ارائه داده شود یا شامل 150 تا 250 کلمه باشد، مناسب خواهد بود.

 

از ارائه مباحث ناقص بپرهیزید

فرض کنید مخاطبان شما هیچ درکی از شرکت شما، خدماتی که ارائه می دهید یا محصولاتی که می فروشید؛ ندارند. در این صورت شما باید بتوانید سخنرانی آسانسوری خود را در مقابل هر کسی ارائه بدهید و بدانید که تا زمانی که سخن شما به پایان می رسد، آن ها آنچه را که می گویید کاملاً درک می کنند، حتی اگر هرگز تا به حال چیزی از صنعت شما نشنیده باشند.

سخنرانی آسانسوری خود را در آینه بازگو کنید

قطعاً یک سخنرانی آسانسوری روی کاغذ تفاوت بسیاری با یک سخنرانی ارائه شده با صدای بلند دارد. پس بهتر است سخنرانی آسانسوری خود را در ذهنتان مرور کنید، آن را با صدای بلند بخوانید، سپس آن را در یک آینه بازخوانی کنید تا مطمئن شوید که نحوه بیانتان سلیس و روان است. بهتر است این ایده خوب را در حضور یک همکار، دوست یا اعضای خانواده انجام دهید تا ایرادهای شما بهتر مشخص شده و حتی ایده های بهتری به شما پیشنهاد شود.

حفظ کردن سخنرانی و تکرار و تمرین آن

هنگامی که شما در وضعیتی قرار می گیرید که باید سخنرانی خود را به صورت زنده ارائه بدهید، نمی توانید از برگه کاغذی که سخنرانی تان در آن نوشته شده استفاده کنید. پس بهتر است از مدتی قبل آن را به خوبی حفظ کرده و در حافظه بسپارید. اما چالشی که بسیاری از صاحبان مشاغل با آن روبرو هستند این است که سخنرانی خود را به خوبی حفظ کنند و از طرفی دیگر آن را بسیار راحت و روان ارائه بدهند. با این وجود می توان گفت هر چه بیشتر تمرین کنید و این سخنرانی را تکرار کنید، ارائه آن برایتان آسان تر، روان تر و جذاب تر خواهد بود

 

نشان دادن شور و شوق در سخنرانی خود

بهترین سخنرانی های آسانسوری، آن هایی هستند که به یاد ماندنی، منحصر به فرد و جذاب بوده و در نهایت منجر به گفتگو بیشتر می شوند. یکی از بهترین راه های انجام این کار این است که سخنرانی تان نشان دهد شما در انجام امور مربوط به کسب و کارتان چه احساسی دارید. پس بهتر است شور و اشتیاق خود را نشان دهید؛ چرا که اشتیاق می تواند مسری باشد.

استفاده از نمونه های مختلف

اگر به دنبال فرمولی ساده برای ایجاد یک سخنرانی آسانسوری گام به گام هستید، لازم است بدانید استفاده از یک نمونه سخنرانی آسانسوری برای این کار بسیار آسان است. برای این کار کافی است اطلاعات جدید  خود را جایگزین اطلاعات موجود در نمونه سخنرانی کنید تا سخنرانی آسانسوری خود را ایجاد نمایید و به مخاطبانتان ارائه بدهید. هنگامی که شما در حال ویرایش، مرتب کردن و جایگزینی اطلاعات خود در نمونه سخنرانی آسانسوری هستید، می توانید چندین نسخه مختلف را به عنوان نمونه تهیه نموده و سپس با الگوگیری از بهترین بخش های هر نمونه یک سخنرانی منحصر به فرد را تهیه نمایید.

 

اقدامات مورد نظر خود را بیان کنید

درست همانطور که در تمام فعالیت های بازاریابی خود اقدامات لازم را انجام می دهید، در انتهای سخنرانی آسانسوری نیز تمامی اهداف و استراتژی هایتان باید به مخاطبان گفته شود. بنابراین لازم است آنچه را که می خواهید در آینده اتفاق بیافتد؛ شرح دهید و دید صحیحی از خود در ذهن مخاطبانتان بسازید.

  ثبت کسب و کار