در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

مزایا و معایب راه اندازی شرکت سهامی S

دوشنبه ۲۹ خرداد ۲ کسب و کار
  • تصویر شماره مزایا و معایب راه اندازی شرکت سهامی S

تعیین نوع ساختار شرکت برای کسب و کار کوچک شما می تواند یک مسئله چالش برانگیز و سخت باشد. آیا در میان دیگر ساختارهای در نظر گرفته شده برای شرکت های مختلف، شرکت سهامی S برای کسب و کار کوچک شما مفید است؟ با توجه به اهمیتی که در انتخاب ساختار شرکت ها وجود دارد و عواقبی که این انتخاب در پی خواهد داشت، برآن شدیم تا نگاه کوتاهی به برخی از مزایا و معایب تبدیل شدن به شرکت سهامی S را بیان کنیم شاید بتوانیم شما را در روند تصمیم گیری تان راهنمایی و کمک کرده باشیم.

شرکت سهامی S چیست؟

یک شرکت S (شرکت کوچک کسب و کار) یک کسب و کار است که در ایالات متحده آمریکا از طریق IRS برای وضعیت شرکت S انتخاب می شود. این وضعیت، در مقایسه با پرداخت مالیات براساس ساختار مالیاتی شرکت سهامی، مالیات شرکت را شبیه به یک مشارکت یا کارفرمای واحد می کند.

مزایای راه اندازی شرکت سهامی S

مزایای مالیاتی : بزرگترین محبوبیت راه اندازی شرکت S برای صاحبان کسب و کارها همین مزایای مالیاتی می باشد. در این صورت سود و زیان کسب و کار تأثیری در پرداخت مالیات بر درآمد توسط شخص مالک شرکت سهامی نخواهد داشت. مانند یک شرکت با مسئولیت محدود، این مزایای مالیاتی موجب می شود تا شرکت از پرداخت مالیات مضاعف معاف شود

 

کسر زیان های استارت آپ : در سال های اولیه شروع کسب و کار، ممکن است هزینه های زیادی و حتی زیان های بسیاری در پی داشته باشید. اما این ضررها می توانند در برابر درآمد شخصی شما جبران شوند. یک شرکت معمولی این ضررها را در داخل شرکت محبوس کرده و در نتیجه آن ها به درآمد شما اعمال نخواهند شد.

حمایت از بدهی ها : شرکت های S شما را در برابر بدهی ها محافظت می کنند. اما لازم است بدانید حمایت این شرکت حفاظتی کامل نیست و شما باید شخصاً مسئول تمامی اقدامات خود باشید. علاوه بر این، بسیاری از وام دهندگان و سرمایه گذاران نیز به تضمین شخصی شما نیاز داشته و اعتماد می کنند.

معایب راه اندازی شرکت سهامی S

داشتن یک نوع سهام : انتخاب یک شرکت سهامی S، سازمان شما را به صدور یک نوع سهام محدود می کند. بنابراین عدم داشتن توانایی صدور انواع مختلف سهام، کسب و کار را کنترل کرده و محدودیت هایی برای ارزش سهام تان در بر دارد.

جذابیت کمتر برای سرمایه گذاران خارجی : رشد شرکت شما نیاز به پول دارد. بنابراین اگر به سرمایه با ریسک نیاز دارید، ساختار یک شرکت معمولی نسبت به شرکت سهامی S برایتان بهتر خواهد بود؛ چرا که بسیاری از سرمایه گذاران ریسک نمی خواهند.

مالیات دهی : بر خلاف یک ساختار تجاری غیر سهامی، شما از مالیات شرکت های اجباری جلوگیری می کنید، اما هنوز مجبورید هر ساله یک مجوز مالیاتی را داشته باشید.

جلسات شرکت : وضعیت شما در شرکت S به گونه ای است که مجبور هستید دائماً جلسات منظم برای پیگیری امور و حفظ شرکت برگزار کنید. با توجه به زمان زیادی که باید برای حفظ و نگهداری یک شرکت سهامی S  صرف کرد؛ امروزه شرکت های کوچک تصمیم می گیرند که یک شرکت با مسئولیت محدود را تشکیل دهند (LLC) زیرا کار آنها بسیار ساده تر خواهد بود.

 

نحوه تشکیل یک شرکت سهامی S در آمریکا

تغییر وضعیت شرکت شما در ایالات متحده آمریکا نیاز به ثبت فرم 2553 با IRS دارد. برای تبدیل شدن به یک شرکت کوچک تجاری، IRS دارای چندین مورد خاصی است از جمله:

  • این شرکت می تواند بیش از 75 سهامدار داشته باشد که زن یا شوهر می تواند یکی از سهامداران به حساب آید. (قبل از سال 1997 آن 35 سهامدار بود)
  • سهامداران می توانند افراد، املاک و هر چیز مورد اعتمادی باشند.
  • سهامداران نمی توانند ساکنان غیر آمریکایی باشند.
  • شما باید یک شرکت داخلی در هر منطقه ای باشید.
  • همه سهامداران باید با تشکیل ساختار شرکت سهامی S موافقت کنند.

تصمیم گیری در مورد بهترین ساختار کسب و کار برای وضعیت شما هرگز آسان نیست. این مقاله اصول اولیه شرکت S را در اختیار شما قرار می دهد و به تصمیم گیری در مورد شکل گیری کسب و کار شما کمک می کند. اما این در صورتی است که هر یک از قوانین ایالتی با وضعیت هر شرکت متفاوت است. بنابراین توصیه می شود اگر قصد داشتن یک شرکت S را در ایلات متحده آمریکا دارید حتماً به مشاور مالی و قانونی برای تعیین بهترین انتخاب با توجه به شرایط فردی خود و شرکتتان مراجعه کنید.

 

  ثبت کسب و کار