در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

نمونه توصیف شرکت در پلان کسب و کار

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۲ کسب و کار
  • تصویر شماره نمونه توصیف شرکت در پلان کسب و کار

در این جا مثالی از شرکت خیالی ما به نام شرکت مهندسی ترا آمده است.  شرح شرکت برای این که خواننده درکی از کاری که شما انجام می دهید داشته باشد، استفاده می شود. مثال توضیحی شرکت باید مبانی طرح کسب و کار را در یک بیانیه ساده، واضح و آسان برای درک مطلب بیشتر شامل شود.

نمونه توصیف شرکت

شرکت مهندسی ترا شرکتی جدید است که خدمات مهندسی و محیطی را در سطوح بالا به مشتریان خود ارائه می کند. این شرکت در حال برنامه ریزی برای شروع عملیات خود در تاریخ شانزده ژویه 2005 است. این شرکت مشارکتی خواهد بود و مالکان و اداره کنندگان آن نرمن جانسون و روپرت اسمیت هستند.

آقای جانسون و اسمیت هردو، مشاغل خود را به دلیل تخصص در مشاوره مهندسی محیط زیست به کسب و کارهای کوچک و متوسط ترک کرده اند. شغل قبلی آقای جانسون با رندولف و اعضای فعال آن به عنوان مهندسین محیطی و شغل پیشین آقای اسمیت با برنارد و بری که فعالان محیطی هستند به عنوان رئیس مهندسی محیطی بود.

شرکت مهندسی ترا، شرکت های کوچک و متوسط و سازمان های دولتی را در بخش میشیگان جنوبی از جمله دترویت و نواحی اطراف آن را مورد هدف قرار می دهد. شرکت ترا در جست و جوی بستن قراردادهای مهم با شرکت های  متوسط است. این قراردادها با کمک پیمان های استراتژیک با دو شرکت مهندسی همچون، رندولف و همکاران و برنارد و بری(حروف پشتیبانی در پیوست سی قرار دارند.) مانند دیگر گروه های حرفه ای انجام می شوند. این امر به انعطاف پذیری که شرکت برای داشتن موفقیت ایمن و انجام کامل پروژه ها با عناصر مختلف نیاز دارد، می انجامد.

با استفاده از قراردادهای موجود و سرمایه گذاری های مشترک با سایر شرکت های مشاوره، این شرکت مهندسی در موقعیتی قرار می گیرد که بازار ارزشیابی در سایتی در جنوب میشیگان را مورد تمرکز قرار می دهد. در سال سوم، شرکت مهندسی ترا به بازار های دیگر مانند اونتاریای جنوبی و کانادا گسترش پیدا می کند. این بازار برای ارزیابی های محیطی باید به ارائه خدمات در میشیگان جنوبی و جنوب غرب اونتاریا و کانادا ادامه دهد. آقای جانسون و اسمیت از تقاضای بالا برای ارائه این خدمات و همچنین کمبود عرضه آگاه هستند. از طریق تماس های گسترده خود، مشخص کرده اند که اکثر مشاوران محیط زیست قادر به انجام چنین فعالیت هایی نیستند و به همین ترتیب این نوع خدمات را ارائه نمی دهند. بنابراین شرکت ترا، در ابتدا مراحل را به عنوان یک شرکت توانا  برای شرکت های مهندسی حرفه ای دیگر که این ظرفیت را ندارند تعیین می کند.

 

اهداف اصلی شرکت ترا در سال آینده عبارتند از:

- تامین مالی تجاری تا 60000دلار برای پوشش هزینه های اولیه و عملیاتی استارت آپ

- ایجاد یک قرارداد جدید با مشتری در ماه از طریق شبکه سازی با رهبران کلیدی صنعت، انجام سمینارها و کارگاه های آموزشی و پیوستن به سازمان های کلیدی محیط زیست

- ایجاد سودی خالص بالغ بر 35000دلار در سال اول عملکرد که با پیشرفت یک پایگاه مشتری قوی و نگه داشتن هزینه های کلی در حداقل آن، امکان پذیر است.

- توسعه و اجرای ده سمینار مهندسی محیط زیست که نیازهای جوامع اطراف را برآورده می کند

شرکت ترا در موقعیت، دترویت میشیگان، خیابان 459 دانکن، سوییت 1003 قرار دارد. فضای اداری اجاره شده و تجهیزات اداری لازم مانند کامپیوتر، فکس، کپی عکس و سایر تجهیزات مهندسی را در اختیار شما قرار می دهد. نسخه ای از کپی آن در پیوست سی موجود است.

 

ماموریت شرکت ترا به شرح زیر است:

در صورتی که مشتری ما هستید با سرویسی جامع و با صرفه جویی در زمان و پول خود، رهبر ارزیابی های محیطی شوید.

به عنوان مثال و یک ارزیابی خوب می توان گفت این توضیحات، شرح خوبی برای یک شرکت است. این شرح شرکت خواننده را با اطلاعات زیر آشنا می کند:

  • ساختار مالکیت
    اطلاعات و سابقه شرکت
  • مکان ها و امکانات
  • مشتری و اطلاعات بازار
  • اهداف
  • بیانیه مأموریت

این شرح شرکت توضیحات خوبی هستند، اما احتمالا شما می توانید در زمینه کسب و کار خودتان بهتر عمل کنید. آن چه را که خوانده اید به یاد داشته باشید. نگاهی به این نمونه طرح کسب و کار بیاندازید و ازاین که یک برنامه کسب و کار جامع به طور کامل چه چیزهایی را نیاز دارد، آگاه شوید. همچنین اگر به یک استراتژی آنلاین برای کسب و کارتان نیاز دارید به شما برنامه های بازاریابی استراتژیک را پیشنهاد می کنم.

 

  ثبت کسب و کار