در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

تور تابستانی هند با بهترین قیمت (لحظه آخری)

تور تابستانی هند با بهترین قیمت (لحظه آخری)

آگهی رایگان


کشور هند به دلیل وسعت زیادش، دارای آب و هوای بسیار متنوع می باشد، به همین دلیل به هر گوشه ای از هند که سفر کنید با آب و هوای متفاوتی مواجه خواهید شد. اگرچه اکثر افراد تصور می کنند که هند کشوری گرمسیری و کاملا گرم و سوزان است، اما اگر به نواحی شمالی هند سفر می کنید کوه های سر به فلک کشیده و پوشیده از برف شما را غافلگیر خواهد کرد.

تابستان به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فصل خوبی برای سفر به حساب می آید و خانواده ها بیشتر در این فصل به مسافرت می روند. گرم شدن هوا و امکان لذت بردن از تفریحات فضای باز هم مزید برعلت می شود تا تابستان برای بسیاری از افراد، بهترین زمان سفر به هند باشد. به همین دلیل رزرو تور هند رونق زیادی دراین فصل دارد.

در فصل تابستان تفرجگاه های کوهستانی هند رونق و محبوبیت زیادی پیدا می کنند. این تفرجگاه ها که در تمام نقاط هند و در ارتفاعات ساخته شده اند یادگار دوران استعمار انگلیس هستند. درآن زمان انگلیسی ها برای فرار از گرمای طاقت فرسای هند اقامتگاه هایی در ارتفاعات کوهستانی و مناطق ییلاقی ساختند که همچنان هم کاربرد دارد.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار