در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

کود عصاره مایع مرغی

کود عصاره مایع مرغی

آگهی رایگان

استفاده از کودهای ارگانیک طبیعی پایه دامی به خصوص مرغی از دیرباز مورد توجه کشاورزان و باغداران بوده است اما با توجه به مشکلات استفاده از این نوع کودها به خصوص هزینه های مربوط به انبار کردن آن در مزارع و باغات به تدریج جای خود را به استفاده از کودهای شمیایی داده اند.

با توجه به مضرات استفاده از کودهای شیمیایی برای بافت خاک و نیز سلامتی انسانها و محیط زیست مجدداً گرایش به استفاده از کودها مرغی و دامی روند افزایشی یافته است اما هنوز مشکلات استفاده از این گونه کودها همچنان پا برجا مانده و حتی هزینه های مربوط به استفاده از آنها چند برابر گردیده است.
کود مابع مرغی که با روش های خاص و پیشرفته و از بهترین و غنی کودها مرغی تهیه گردیده است. این کود به صورت 100% ارگانیک فراوری شده و از هرگونه مواد مضر شیمیایی عاری می باشد.

در فراوری دقت فراوانی گردیده تا علاوه بر حفظ خواص طبیعی آن با افزایش غلظت مابع، کودی بسیار غنی تر از مایع مرغی معمولی حاصل گردد که میزان مصرف آن را در مقایسه با کودهای دامی بسیار کاهش داده است.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار