در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

خاک هوموس مخصوص حلزون کیسه 25 کیلویی ( 75 لیتری )

خاک هوموس مخصوص حلزون کیسه 25 کیلویی ( 75 لیتری )

آگهی رایگان

خاک هوموس خاک ارگانیک مخصوص پرورش حلزون

مزایای خاک هوموس
1) خاکی بسیار نرم، ترد ، دارای بافت و دانه بندی عالی.
2) کاملاٌ طبیعی و ارگانیک بدون استفاده از هر گونه ترکیب شیمیایی
3) تنها خاک تولید شده به روش منحصر بفرد اکستروژن ، در روش اکستروژن، دیواره سلولی شکسته می شود تا مواد سیتوپلاسمی درون سلولی بسیار سریع تر و راحت تر توسط حلزون خورده شود.
4) حلزون ها به خوبی از این خاک تغذیه می کنند، حلزون با خوردن این خاک و جذب مواد ریز مغذی مقدار کمتری غذا و مکمل های کمکی مصرف میکند، بنابراین تولید کننده هزینه به مراتب کمتری برای غذا و مکمل های کمکی پرداخت می کند و سود حاصل از تولید در این خاک بیشتر است.
5) حلزون ها فعالیت بهتر و بیشتری مانند حفر دالان و ریختن خاویار در این خاک دارند.
6) خاکی بسیار حاصلخیز دارای عناصر ماکرو (نیتروژن، فسفر، پتاسیم)، عناصر میکرو (آهن، روی، بور، منگنز، مس)، اسید هیومیک (8٪)، ماده آلی (35٪)، کربن آلی (25٪)
7) خاک هوموس در کارخانه مجهز تولید و فرآوری و با بخار آب داغ، پاستوریزه و ضد عفونی شده و عاری از هر نوع آلودگی ( بذر علف هرز، آفات و بیماریهای گیاهی ) می گردد.
8) برای ضدعفونی این خاک، به هیچ وجه از ترکیبات شیمیایی قارچکش و حشره کش استفاده نمی شود.
9) اگر میخواهید تلفات نداشته باشید و شاهد تکثیر بیش از حد انتظار حلزونهای خود باشید
10) برای رشد سریع و تخمگذاری انواع مختلف گونه های حلزون با تغذیه مستقیم حلزون از خاک بدون نیاز به کوکوپیت ، مکمل های کلسیم و غیره
11) این خاک قادر است مدفوع حلزون را تجزیه و بوی مدفوع حلزون که در کوکوپیت کاملا حس میشود را محو و ناپدید کند .نیاز نیست هر روز مانند بستر کوکوپیت که آلودگی ویروسی دارد اقدام به پاکسازی بستر کنید .
12) با استفاده از خاک هوموس ، حلزون خواب و استراحت طولانی داشته و به رشد بالاتری میرسد.
13) کوکوپیت بستر مناسبی برای پرورش حلزون نیست بوی نامطبوع ادرار و مدفوع در کوکوپیت خطر انتقال ویروس به انسان زرد شدن و بیماری حلزون و تغذیه حلزون از تخم های مولد خود نشانه بستر نامناسب است.

بسته بندی :
کیسه 25 کیلویی ( 75 لیتری )
کیسه 10 کیلویی ( 30 لیتری )

قیمت :
کیسه 25 کیلویی ( 75 لیتری )
300،000 تومان

کیسه 10 کیلویی ( 30 لیتری )
180،000 تومان

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار