در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

کود آلی مایع واته

کود آلی مایع واته

آگهی رایگان

واته | Wate
کود آلی مایع گوگردی پایه نیتروژن و پتاسیم

ترکیب چندمنظوره ارگانیک
کود
آفتکش
اصلاح کننده و بهساز خاک

کاراترین و تنها گوگرد مایع شده به روش سرد و مرطوب

بسته بندی :
۱ لیتری - کارتن ۱۲ عددی
۵ لیتری - کارتن ۴ عددی
گالن ۲۰ لیتری


تجزیه ضمانت شده عناصر:
نیتروژن (N) ......... ۷٪
پتاسیم (K2o) ...... ۱۰٪
گوگرد (S) ............ ۲۰٪
ماده آلی (OM) ..... ۲۰٪
کربن آلی (OC) ..... ۱۲٪

مهمترین کارایی ها :
۱) کود کامل ارگانیک: تمام نیازهای تغذیه ای و کودی به عناصر ماکرو ( نیتروژن، فسفر، پتاسیم ) و عناصر میکرو ( آهن، بور و روی، مس و … ) را تامین می کند و سبب افزایش کیفیت و کمیت محصول( افزایش تناژ تولید در واحد سطح ) می شود.
۲) سم ارگانیک ( حشره کش، کنه کش، قارچ کش، باکتری کش و نماتد کش )
طیف بسیار گسترده ای از آفات (شته ها، شپشک ها، بالشتک ها، کنه ها، تریپس ها، پسیل ها، کرم گلوگاه انار، کرم سفید ریشه و ...) و بیماریهای گیاهی ( سفیدک پودری، سیاهک ها، زنگ ها، پوسیدگی ریشه و طوقه، گموز، پوسیدگی خاکستری، نماتدها و ... ) را کنترل می کند.
۳) خاک قلیایی، آهکی و شور را اصلاح می کند و اسیدیته ( ph ) و شوری ( EC ) آن را در حد مطلوب کاهش و ظرفیت تبادل کاتیونی ( CEC ) آن را افزایش می دهد.
۴) به دلیل دارا بودن گوگرد مایع غیر اکسید با کربن فعال، با واکنش با یون های بی کربنات، کمپلکس عناصر قفل شده در محلول خاک های قلیایی را شکسته و عناصر قفل شده مانند : فسفر، کلسیم، آهن، روی، بور، مس، منگنز، منیزیم و … بطرز معجزه آسایی، آزاد شده و به شکل قابل جذب، در اختیار ریشه گیاه، قرار می گیرد، بنابراین مشکلاتی مانند کمبود کاذب و مسمومیت عناصر غذایی، حل می شود.
۵) سرشار از مواد آلی ( هیومیک اسید و فولویک اسید ) است و سبب احیاء و حاصلخیزی خاک با افزایش ماده آلی در خاک می شود.
۶) اصلاح ساختمان فیزیکی خاک ( شکستن و خرد کردن کلوخه ها و جلوگیری از تشکیل مجدد آنها، جلوگیری از سله بستن خاک، نرم کردن خاک ) و اصلاح ساختمان شیمیایی خاک ( اصلاح خاک های قلیایی، آهکی و شور )
۷) به دلیل دارا بودن چندین نوع اسید آمینه ، سبب کنترل تنش ها و استرس های محیطی مانند تنش سرما، یخ زدگی و یخبندان، تنش گرما و تنش خشکی می شود.
۸) هر ۱۰ لیتر کود آلی مایع واته ( حاوی گوگرد مایع غیر اکسید )، کارایی ۴۰۰ کیلو گرم گوگرد شیمیایی را دارد.
۹) محلولپاشی قبل از گلدهی ، سبب افزایش کیفیت گلدهی و گرده افشانی، افزایش تبدیل گل به میوه، جلوگیری از ریزش گل ها شده، میوه ها خوش رنگ تر و درشت تر خواهد شد و تناژ تولید در واحد سطح، بیشتر می شود.
مخصوصا در زمان یک ماه قبل از برداشت، سبب سایز گیری و رنگ گیری میوه ها، ذخیره پروتئین و کربوهیدرات های بیشتر در میوه ها و افزایش وزن و وزن گیری محصولاتی مانند گوجه فرنگی، سیب زمینی، سیر و پیاز می شود.
۱۰) اکثر کودها و سموم شیمیایی در زمان اختلاط با آب ناخالص یا قلیایی، به محض اختلاط، ترکیبات شان شکسته شده و به اصطلاح هیدرولیز می شوند و به یک ماده کاملا بی اثر و خنثی تبدیل می شوند، اما کود آلی مایع واته ، در انحلال با آب ناخالص و قلیایی، هیدرولیز نمی شود و کارایی و اثر آن، کاهش نیافته و هیچ تغییری نمی کند. به دلیل دارا بودن گوگرد مایع غیر اکسید با کربن فعال در ترکیب خود، ph آب ناخالص و قلیایی را کاهش داده و آن را اصلاح می کند، لذا نقش یک ترکیب کاهنده ph ( رکتیفایر ) برای افزایش کارایی سایر کودها و سموم کشاورزی را دارد.
۱۱) اکثر سموم شیمیایی، پس از چند بار استفاده علیه آفات و بیماریها، در آفات و بیماریها مقاومت ایجاد می کنند، در صورتی که کود آلی مایع واته در آفات و بیماریها، هیچ گونه مقاومتی ایجاد نمی کند و حتی بر جمعیت موتانت (جهش یافته ژنتیکی) آفات و بیماریها نیز کما فی السابق مؤثر و تاثیر گذار است.
۱۲) امروزه مصرف بی رویه کودهای ازته ( اوره ) برای افزایش رشد رویشی محصولات کشاورزی و باغی، متداول است که این موضوع باعث تجمع نیترات در بافت های گیاهی می شود که اثرات سمی برای انسان دارد.
کود آلی مایع واته محتوی گوگرد مایع، با برقراری تعادل بین نسبت نیتروژن به گوگرد ( N/S )، سبب عدم تجمع نیترات در بافت های گیاهی و در نتیجه باعث کارایی مصرف کودهای ازته می گردد.

شیوه مصرف:
محلول پاشی:
با دز ۵ در ۱۰۰۰
(۵ لیتر کود در ۱۰۰۰ لیتر آب)

آبیاری ( تزریق ):
گیاهان زراعی
به میزان ۱۵ لیتر در هکتار
درختان میوه
۲۰ لیتر در هکتار

قیمت :
۱ لیتری: 200،000 تومان
یک کارتن 1 لیتری ( ۱۲ عددی ) : 2،400،000 تومان

۵ لیتری ( لیتری 180،000 تومان ) : 900،000 تومان
یک کارتن 5 لیتری (۴ عددی ) : 3،600،000 تومان

گالن ۲۰ لیتری ( لیتری 170،000 تومان ) : 3،400،000 تومان

.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار