در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
دایرکتوری مشاغل بازار .*.*.* با سایت فروش و دایرکتوری بازار می توانید بهترین تامین کننده و بهترین کالاها را با بهترین قیمت پیدا کنید و ارتباط مستقیم برقرار کنید .*.*.* لیست بهترین تولیدکننده ها و بهترین شرکت های خدمات .*.*.* بهترین قیمت کالا و خدمات در سایت نیازمندی های بازار

بازار-Bazaar

خدمات مهاجرت به کانادا

خدمات مهاجرت به کانادا

آگهی رایگان

مانا مهاجرت یک شرکت کانادایی- ایرانی است که به صورت قانونی و زیر نظر شورای مشاوران رسمی ادارهٔ مهاجرت کانادا، در زمینهٔ خدمات مربوط به ویزا، تحصیل و مهاجرت به این کشور فعالیت می‌کند.

ایمان مویدی، مشاور قانونی امور مهاجرتی کانادا با بیش از ۱۸ سال تجربه در این زمینه، شرکت مانا مهاجرت را هدایت می‌کند.
تجربهٔ او به عنوان مدیر موفق کسب و کارهای مرتبط با امور مهاجرتی و آموزشی سبب شده است که شبکه‌ای قابل اعتماد و حرفه‌ای بخش‌های مختلف مانا مهاجرت را شکل بده.
بیش از ۲۰ مشاور و وکیل مهاجرتی مانا مهاجرت در نقاط مختلف جهان، به شما کمک می‌کنند تا بتوانید به آرزو‌ی خود برای مهاجرت به کشوری زیبا و غنی با مردمانی دوست‌داشتنی، برسید.

دفتر مرکزی مانا مهاجرت در شهر تورنتوی کانادا واقع است. همین امر باعث شده است که مشاوره‌های ما مبتنی بر واقعیت‌های جامعه‌ای باشد که خودمان در آن زندگی می‌کنیم.

در عین حال مانا مهاجرت در کشور‌های ایران، امارات متحدهٔ عربی و مالزی هم دفتر داریم که این دفاتر به عنوان مراکز پشتیبان، به موکلان خدمات ارائه می‌دهند. دفاتر منطقه‌ای به موکلان ما اجازه می‌دهند که اسناد مورد نیاز را مستقیماً به همکاران ما ارائه کنند.
دولت کانادا و دولت‌های استانی این کشور، دائماً در حال به‌روز رسانی برنامه‌های مهاجرتی هستند تا زمینهٔ یک مهاجرت موفقیت‌آمیز، هم برای دولت کانادا و هم برای متقاضیان فراهم شود.

ما در این مسیر پر فراز و نشیب و جذاب، چشم و گوش شما هستیم و از نزدیک این تحولات را رصد می‌کنیم

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت کسب و کار